ok truste ik hoop dat het luktquote:Op zondag 27 mei 2007 05:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
TrustIk ga ook maar eens een poging doen.
Tsja tis maar wat je missen noemt. Het is allemaal (de date van Eric) wat anders gelopen dan dattie gedacht had volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:13 schreef F04 het volgende:
Heb ik een hoop gemist?
Ik ben vanaf 3 uur nar bed gegaan. Heb ik in die tussentijd een hoop gemist?quote:Op zondag 27 mei 2007 09:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja tis maar wat je missen noemt. Het is allemaal (de date van Eric) wat anders gelopen dan dattie gedacht had volgens mij.
Volgens mij slapen ze al sinds 05.00.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:25 schreef Charmian het volgende:
Eric is het nu trouwens weer aan het proberen bij Michael (of hij is zichzelf aan het afrukken), ik weet alleen niet of M wakker is of slaapt.
Nee hoor, Eric geeft gaf M een blowjob. Hijis in ieder geval van alles aan het bewerkstelligen, ik zie echt van alles bewegen onder de dekbedden (en ga me niet vertellen dat ik het me verbeeld).quote:
Wat een wanhopige treurnicht.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:49 schreef Clank het volgende:
Michael ligt helemaal op het randje van het bed en geeft weinig reactie. Het lijkt erop dat Eric zijn eigen klusje moet klaren.
Huh, hij vond Huub toch zo'n eikel?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:44 schreef Kaleddis het volgende:
Michael zegt tegen Eric:"Ik heb m'n doel bereikt, ik heb met Huub gezoend"![]()
![]()
Als ik eric was dan was ik echt allang klaar met die gozer.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:56 schreef lorence1 het volgende:
E waarom heb je huub je niet laten pijpen?
M domme vraag
M: nee niet tegen me aan....
E: weltrusten tot aan het ontbijt
M ik ontbijt niet met jou
zeker tis zo een beetje een zielige bedoeling voor m gewordenquote:Op zondag 27 mei 2007 10:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik eric was dan was ik echt allang klaar met die gozer.
Dan is Michael z'n 24 uur ook lekker snel voorbij en kan hij dat gekkenhuis weer uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef AnTjUh het volgende:
nou die worden allemaal niet eersder wakker dan een uurtje of 3
oud.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
Kennen jullie deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |