Na alles wat ik gelezen heb over afgelopen nacht en wat bekend is over het wangedrag van meneer van Ballenbak lijkt het me inderdaad verstandig dat Lieke 24 uur aanvraagt.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef klarelucht het volgende:
wakker worden mensen?
Waar zijn Lieke en Huub.......
Heeft Lieke er nu echt genoeg van, of is dit weer een van die loze uitspraken?
Wanneer krijgt ze er genoeg van? Ik zou me niet zo laten gebruiken...ik dacht dat Lieke meer in zich had...een beetje meer respect voor zichzelf..blijkbaar niet..
Moet je eens gaan kijken bij Wilgo. Hij hangt iedere dag de vlag uit ........quote:Op zondag 27 mei 2007 14:12 schreef demins het volgende:
Natasia onder die BAR-affiche... wanneer zouden ze de BOOS-affiche ernaast hangen?
Heel goed gezien! Wég met dat kutkind!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Na alles wat ik gelezen heb over afgelopen nacht en wat bekend is over het wangedrag van meneer van Ballenbak lijkt het me inderdaad verstandig dat Lieke 24 uur aanvraagt.
Hoezo? Met een man rotzooien vind Lieke toch niet erg?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Na alles wat ik gelezen heb over afgelopen nacht en wat bekend is over het wangedrag van meneer van Ballenbak lijkt het me inderdaad verstandig dat Lieke 24 uur aanvraagt.
Ja duuhh, Lieke is een pronkjuweel, maarre dat kz ding van jou..pfff.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:16 schreef demins het volgende:
[..]
Heel goed gezien! Wég met dat kutkind!!!![]()
Ik vond Jaap geweldig, maar nu hij in de kots, pies. stront modus is vind ik het helemaal niets meer, jammerquote:Op zondag 27 mei 2007 14:19 schreef RSie het volgende:
Weer helemaal bijgelezen en ben verrekte blij dat ik vannacht de streams vroeg uitgeknald heb.
weer een verschrikkelijk ranzig avondje streamen gemist !!
het wordt echt tijd dat er weer wat klasse tussen die muren komt.
kleine opsomming van de laatste dagen.
-Blablasia laat te pas en te onpas d'r nieuwe kindjes zien.
-Jaap kotst de boel onder en ligt er lekker in te draaien
-wondvocht/water gevechten
-enge groupies die Huub bewerkstelligen
-Brain en Huub die saampjes Nataso's borstjes verwennen met kusjes en gekriebel
-schijtgesmeer op een WC-bril
en waarschijnlijk ben ik nog een hoop ranzigheid vergeten.
denk dus dat ik in de komende maand maar geen geld meer uitgeef aan de streams, als ik dit wil zien gooi ik wel een jackass DVD in de DVD-speler.
Jaap kan best die luie varkens eens uit bed gaan schoppen!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:20 schreef demins het volgende:
Gelukkig hebben we Jaap nog, die verder werkt aan zijn reeks briljante teksten voor hij weer begint aan zijn terror-campagne. Een harde werker waar je tenminste iets aan hebt!![]()
![]()
Hieraan herken je de ware student, altijd werken en geen frivoliteiten. Topgozert..quote:Op zondag 27 mei 2007 14:20 schreef demins het volgende:
Gelukkig hebben we Jaap nog, die verder werkt aan zijn reeks briljante teksten voor hij weer begint aan zijn terror-campagne. Een harde werker waar je tenminste iets aan hebt!![]()
![]()
vanacht zei ze dat ze geen sex meer wilde na dat gedoe, maar na een nachtje slapen weer wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef klarelucht het volgende:
wakker worden mensen?
Waar zijn Lieke en Huub.......
Heeft Lieke er nu echt genoeg van, of is dit weer een van die loze uitspraken?
Wanneer krijgt ze er genoeg van? Ik zou me niet zo laten gebruiken...ik dacht dat Lieke meer in zich had...een beetje meer respect voor zichzelf..blijkbaar niet..
precies, ik ben ook blij dat ik vannacht geslapen heb....quote:Op zondag 27 mei 2007 14:19 schreef RSie het volgende:
Weer helemaal bijgelezen en ben verrekte blij dat ik vannacht de streams vroeg uitgeknald heb.
weer een verschrikkelijk ranzig avondje streamen gemist !!
het wordt echt tijd dat er weer wat klasse tussen die muren komt.
kleine opsomming van de laatste dagen.
-Blablasia laat te pas en te onpas d'r nieuwe kindjes zien.
-Jaap kotst de boel onder en ligt er lekker in te draaien
-wondvocht/water gevechten
-enge groupies die Huub bewerkstelligen
-Brain en Huub die saampjes Nataso's borstjes verwennen met kusjes en gekriebel
-schijtgesmeer op een WC-bril
en waarschijnlijk ben ik nog een hoop ranzigheid vergeten.
denk dus dat ik in de komende maand maar geen geld meer uitgeef aan de streams, als ik dit wil zien gooi ik wel een jackass DVD in de DVD-speler.
Eurosjon rammelt met de geldbuidel, maar Lieke komt spoedig tot inkeer.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
vanacht zij ze dat ze geen sex meer wilde na dat gedoe, maar na een nachtje slapen weer wel.
In de kooi valt niet veel anders te beleven...quote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef klarelucht het volgende:
[..]
precies, ik ben ook blij dat ik vannacht geslapen heb....
Wat een ranzigheid allemaal de afgelopen tijd.....![]()
..en altijd maar weer sex sex sex en nog eens sex...alsof er niets anders te beleven valt in het leven..
.....of gaat het toch enkel en allleen maar om, over en voor kijkcijfers?????![]()
Lijkt me vreselijk om later terug te kijken als kooibewoner, weet zeker dat je dan denkt..goh, ik had zoveel andere dingen kunnen doen![]()
Hier ontwikkelt zich ongetwijfeld een nieuwe vorm van geestesziekte.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:28 schreef mazaru het volgende:
Het is een ranzig stelletje bij elkaar.
Het zou me verbazen als hier geen nieuwe dodelijke ziektes gekweekt worden
Misschien in een enkele afgelegen nederzetting aan de zelfkant van Drenthe waar de bewoners leven op jenever en achterdocht, als ze tenminste niet bezig zijn met de inteelt!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja duuhh, Lieke is een pronkjuweel, maarre dat kz ding van jou..pfff.
En naar wie zullen we die ziekte noemen?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hier ontwikkelt zich ongetwijfeld een nieuwe vorm van geestesziekte.![]()
Zoveel tijd nodig voor zoiets onnozels?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:31 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien in een enkele afgelegen nederzetting aan de zelfkant van Drenthe waar de bewoners leven op jenever en achterdocht, als ze tenminste niet bezig zijn met de inteelt!
KZ daarentegen is een bijzonder mooie vrouw qua bouw en karakter, daar kan die zeiktrut nog niet eens aan proberen te tippen!!!
Ga eens kijken in de stal waar de kinderen weer mee bezig zijn...Of steek nog wat turf, dat het vuur voor die tragische trol kan blijven branden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |