Sorry. Zal voortaan Jip en Janneke taal gebruiken.quote:
Ik vermoed, dat wanneer Mitch zou willen, Amanda gewillig klaar ligt.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Zal voortaan Jip en Janneke taal gebruiken.
Amanda kiest voor Brian.
Die is er altijd. Mitch niet. En ze had Brian beloofd alleen met hem te vrijen. Daar houdt ze zich nu aan. Helemaal uit zichzelf.![]()
En diep in je hart, toch bang zijn, dat je dat ene moment mist.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:27 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu effe Huub en Lieke nog wippen.
Dan hebben we de ochtendsex gehad.
En zijn we er weer voor een paar uur vanaf.
Word allemaal knap saai.
...en opeens krijg ik weer allemaal spam in m'n mailbox! Bedankt Loes!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De dame die zo vriendlijk was om een mailtje aan alle fokkers te sturen dat ze een maand gratis streams kregen. Helaas stuurde ze een mailtje met alle mailadressen in de CC.....![]()
Ook namens mij!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
...en opeens krijg ik weer allemaal spam in m'n mailbox! Bedankt Loes!![]()
![]()
Aha, daar ligt het dus aan.quote:
Ik vermoed dat jouw vermoedens correct zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef Lobasca het volgende:
Ik vermoed, dat wanneer Mitch zou willen, Amanda gewillig klaar ligt.
Precies.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En diep in je hart, toch bang zijn, dat je dat ene moment mist.
Zoals die avond, met het spugen van B.
En dan klagen ze ook nog dat ze amper slapen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
Zouden er nog mensen uit bed komen vandaag?
Ok, ok, ik hou er al mee op! Zeurwijf!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
...en opeens krijg ik weer allemaal spam in m'n mailbox!![]()
![]()
Ik ben ook letterlijk tussen de regels door, aan het stofzuigen en dweilen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:57 schreef Copycat het volgende:
Twee uur en het merendeel van de bewoners ligt nog te meuren in bed.
Ik ga maar weer eens verder met mijn schoonmaakwoede (doet ze normaal nooit) . Dit is te saai.
Met een beetje geluk is ze ingeslapen ja!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
Is de zwarte diva ook weer gaan pitten?
Wordt tijd dat ZIJ sex krijgt in de villa, met het DEKBED heeeeeel strak om d'r nek.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:04 schreef demins het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is ze ingeslapen ja!
Die woont in de villa.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik vraag me opeens af waarom 'De Schreeuw' niet ergens in de villa hangt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |