Heeft Eric hem eigenlijk nog geprobeerd alcohol toe te dienen?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef AnTjUh het volgende:
date is klaarwakker en denkt hoe kom ik hier zo snel mogelijk zonder kleerscheuren weg
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heeft Eric hem eigenlijk nog geprobeerd alcohol toe te dienen?
Hij had een date voor 24 uur, blijkt die date achter Huub aan te zitten en vervolgens heeft die date ook nog eens geen zin in seks met hem. Wat dat betreft heeft erik alle recht om te treuren. Als Eric verstandig was geweest dan had hij M. eerst het bed uit geschopt om hem vervolgens door de voordeur te werken. Zonder kleren!quote:
Theorie,quote:Op zondag 27 mei 2007 11:51 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Eric was nogal opdringerig. Hij had misschien meer kans op seks gehad als ie wat subtieler te werk was gegaan. Ik geef Michael daarom groot gelijk dat ie zo afstandelijk deed.
Zou kunnen. Hij noemde Huub alleen wel een klootzak ofzo eerder op de avond. Maar dat is misschien vanwege dat opstoken van Jaap.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Theorie,
Menneke is verliefd op Huub en zag z'n kans schoon dmv eric's dategedoe.
En de PC ook.quote:
De internet redactie staat los van de tv redactie.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
LOL "Rain of terror". Heeft Loes weer zitten typen... ? "Reign of terror" natuurlijk.
Het stukje ademt trouwens uit alsof het de redactie maar gebeurt.... Zij zelf zijn er natuurlijk volledig verantwoordelijk voor en sturend in geweest.
![]()
Onbegrijpelijk, iedere COS weer.quote:
Er zullen inderdaad wel andere mensen op beide redacties zitten, maar ze hebben toch wel een heel duidelijke gemeenschappelijke deler: de kooi. Waarvoor er ook wel regelmatig overleg moet worden gepleegd. Dus echt los staan ze niet van elkaar, lijkt mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:57 schreef voyeur het volgende:
De internet redactie staat los van de tv redactie.
Ik heb volgens mei 4 mei betaald , dus 4 juni.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:27 schreef tipsch het volgende:
loopt het einde van het maandje gratis streams voor velen vandaag niet af?
ah, natuurlijk, vanaf 4 mei was het betaald streamen?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik heb volgens mei 4 mei betaald , dus 4 juni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |