Wie eigenlijk wel?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:30 schreef lorence1 het volgende:
en erik is dus ook nog niet aan zijn trekken gekomen volgens mij
Volgens mij vind Eric er geen ruk aan ........quote:Op zondag 27 mei 2007 04:30 schreef lorence1 het volgende:
en erik is dus ook nog niet aan zijn trekken gekomen volgens mij
sja huub, niet iedereen is zo ruimdenlkend als jij.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:26 schreef Lobasca het volgende:
Nu is Huub zwaar geil, en wil Lieke slapen. Wat een giller.
't Is inderdaad iets wat ik niet dagelijks ziequote:Op zondag 27 mei 2007 04:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wij, eindelijk weer eens lachen om de streams
Ik heb niets gezien hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:32 schreef lorence1 het volgende:
heeft eric nu een klap van m gehad?
ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:40 schreef miesy het volgende:
huub gaat weer naar beneden..gelukkig!! dan kan ik ook naar bed.![]()
lees morgen of eric nog aan zijn trekken is gekome, al betwijfel ik het![]()
weltrustenquote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
Jullie ook welterustenen veel leesplezier gewenst aan de ochtendploeg
![]()
Ik denk het niet. Hee, ik wil net afsluiten als ze weer beginnen te praten.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een nacht, een scriptschrijven had het niet kunnen verzinnen. Maar of het echt veel bruikbare TV gaat opleveren valt te betwijfelen.
Truste iedereen, ochtendploeg veel plezier. Ik ga ook afhakenquote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
Jullie ook welterustenen veel leesplezier gewenst aan de ochtendploeg
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:44 schreef Kaleddis het volgende:
Michael zegt tegen Eric:"Ik heb m'n doel bereikt, ik heb met Huub gezoend"![]()
![]()
dus de date was voor michael nep, hij kwam er voor huub.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:44 schreef Kaleddis het volgende:
![]()
hij zetzich zelf letterlijk voor paal.... en dan maar zeiken tegen amanda hoeslecht brian haar behandeld.....quote:Op zondag 27 mei 2007 04:50 schreef robert2006 het volgende:
doorzetter eric kan zich met recht sexverslaafd noemen
Ik lees nog mee met je hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 04:54 schreef lorence1 het volgende:
volgens mij begin ik op jaap te lijken
ik heb hele verhalen tegen mezelf....
maar ben over mijn slaap heen...
gelukkigquote:Op zondag 27 mei 2007 04:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik lees nog mee met je hoor![]()
Heb ook geen slaap meer
ga ff luisteren.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:58 schreef lorence1 het volgende:
versta huub en lieke niet en jij?
idd ik heb echt gelachen vanavond dit verzin je toch niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:58 schreef Kaleddis het volgende:
Vind het wel onwijs lachen dat die date van Eric zo'n date of hell geworden is. En dan duurt ie ook nog eens 24 uur![]()
Of het nou weer gescript was of niet (geen idee, denk het niet eigenlijk), maar het is briljant. Wat een bizar mannetje is die Michael. Hij is nog een veel valsere nicht dan Eric volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:59 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd ik heb echt gelachen vanavond dit verzin je toch niet.
![]()
terrormike.....quote:Op zondag 27 mei 2007 05:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of het nou weer gescript was of niet (geen idee, denk het niet eigenlijk), maar het is briljant. Wat een bizar mannetje is die Michael. Hij is nog een veel valsere nicht dan Eric volgens mij.
Huub en Lieke liggen volgens mij ondertussen te pitten.
Vraag me ook zeer sterk af of Michael dit voor zich gaat houden. Kan niet wachten totdat ze morgen allemaal weer wakker zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 05:00 schreef lorence1 het volgende:
ben echt benieuwd naar de reacties morgen
huub kennende gaat hij dit niet stil houden
Trustquote:Op zondag 27 mei 2007 05:03 schreef lorence1 het volgende:
ik ga kijken of het slapen nog gaat lukken.... wil morgen graag de reacties zien...
truste![]()
ga je naar het gesnurk blijven luisteren?quote:Op zondag 27 mei 2007 05:03 schreef Kaleddis het volgende:
Nou ik toch nog wakker ben wil ik Japio ook eens horen schreeuwen in z'n slaap. Dat heb ik nog niet live meegemaakt.
ok truste ik hoop dat het luktquote:Op zondag 27 mei 2007 05:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
TrustIk ga ook maar eens een poging doen.
Tsja tis maar wat je missen noemt. Het is allemaal (de date van Eric) wat anders gelopen dan dattie gedacht had volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:13 schreef F04 het volgende:
Heb ik een hoop gemist?
Ik ben vanaf 3 uur nar bed gegaan. Heb ik in die tussentijd een hoop gemist?quote:Op zondag 27 mei 2007 09:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja tis maar wat je missen noemt. Het is allemaal (de date van Eric) wat anders gelopen dan dattie gedacht had volgens mij.
Volgens mij slapen ze al sinds 05.00.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:25 schreef Charmian het volgende:
Eric is het nu trouwens weer aan het proberen bij Michael (of hij is zichzelf aan het afrukken), ik weet alleen niet of M wakker is of slaapt.
Nee hoor, Eric geeft gaf M een blowjob. Hijis in ieder geval van alles aan het bewerkstelligen, ik zie echt van alles bewegen onder de dekbedden (en ga me niet vertellen dat ik het me verbeeld).quote:
Wat een wanhopige treurnicht.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:49 schreef Clank het volgende:
Michael ligt helemaal op het randje van het bed en geeft weinig reactie. Het lijkt erop dat Eric zijn eigen klusje moet klaren.
Huh, hij vond Huub toch zo'n eikel?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:44 schreef Kaleddis het volgende:
![]()
Als ik eric was dan was ik echt allang klaar met die gozer.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:56 schreef lorence1 het volgende:
E waarom heb je huub je niet laten pijpen?
M domme vraag
M: nee niet tegen me aan....
E: weltrusten tot aan het ontbijt
M ik ontbijt niet met jou
zeker tis zo een beetje een zielige bedoeling voor m gewordenquote:Op zondag 27 mei 2007 10:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik eric was dan was ik echt allang klaar met die gozer.
Dan is Michael z'n 24 uur ook lekker snel voorbij en kan hij dat gekkenhuis weer uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef AnTjUh het volgende:
nou die worden allemaal niet eersder wakker dan een uurtje of 3
oud.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
Kennen jullie deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTU
Is Eric er dan ook eindelijk klaar mee?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:07 schreef AnTjUh het volgende:
wat gedoe onder t dekbed en ineens draait eric zich wild om en gaat met zn rug naar m toe liggen
Ik ben bang van niet, die geeft niet op zolang er iets naast hem ligt. Zalige Pinksteren!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is Eric er dan ook eindelijk klaar mee?
Rain of terror? Niet reign of terror, aangezien het hier KingJaap betreft?quote:Gisteren was, ondanks dat de dag weer laat op gang kwam, een welbewogen dag in De Gouden Kooi. De Miljonairs zitten elkaar steeds dichter op de huid en Jaap neemt de leiding. Met zijn ‘rain of terror’ maakt hij het zijn mede-Miljonairs wel erg moeilijk om een spel te spelen. Tijdens de begindagen van De Gouden Kooi leek het een spel van eindeloos paalzitten te worden, maar die tijden zijn allang gevolgen. Nu lijkt de Villa meer op Expeditie Robinson, waarbij paalzitten slechts een onderdeel is en 'survival of the sickest’ het credo lijkt geworden. Wie weet zal het vandaag anders lopen. We merken het vanzelf, zodra de eerste Miljonairs wakker worden. En voorlopig lijkt dat nog wel even uitgesteld te worden
LOLquote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
Kennen jullie deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTU
LOL "Rain of terror". Heeft Loes weer zitten typen... ? "Reign of terror" natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:01 schreef Dark het volgende:
09:18 - Die goeie oude tijd!
Gisteren was........ En voorlopig lijkt dat nog wel even uitgesteld te worden;
Bron: 10
Ook dat inderdaad. De redactie is speelbal van de terreur regenende bewonersquote:Op zondag 27 mei 2007 11:14 schreef Nostalgist het volgende:
Het stukje ademt trouwens uit alsof het de redactie maar gebeurt.... Zij zelf zijn er natuurlijk volledig verantwoordelijk voor en sturend in geweest.
![]()
eerst nog even kriebelenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef AnTjUh het volgende:
date is klaarwakker en denkt hoe kom ik hier zo snel mogelijk zonder kleerscheuren weg
Hij mag 24 uur blijven.. dus tot een uur of 9 vanavond?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:19 schreef Copycat het volgende:
Tot hoe laat is dat knulletje daar?
Nee eric wil nu slapenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:19 schreef Clank het volgende:
Michael gaat Eric over zijn rug kriebelen... das nou niet echt waar Eric op ligt te wachten denk ik.
Morning, wie is toch Loes?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
LOL "Rain of terror". Heeft Loes weer zitten typen... ? "Reign of terror" natuurlijk.
Het stukje ademt trouwens uit alsof het de redactie maar gebeurt.... Zij zelf zijn er natuurlijk volledig verantwoordelijk voor en sturend in geweest.
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. De redactie is speelbal van de terreur regenende bewoners.
De dame die zo vriendlijk was om een mailtje aan alle fokkers te sturen dat ze een maand gratis streams kregen. Helaas stuurde ze een mailtje met alle mailadressen in de CC.....quote:
Owww, diequote:Op zondag 27 mei 2007 11:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De dame die zo vriendlijk was om een mailtje aan alle fokkers te sturen dat ze een maand gratis streams kregen. Helaas stuurde ze een mailtje met alle mailadressen in de CC.....![]()
hij wil eric gewoon te vriend houden, want hij weet dat hij goede vriendjes met eric moet blijven om in de buurt van huub te komen. hij geilt volgens mij alleen op huub, michael is toch een geraffineerd ventjequote:Op zondag 27 mei 2007 11:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee eric wil nu slapenIs die andere gast eindelijk een beetje in de mood, gaatie slapen
![]()
stel dat huub en michael een stelletje worden dan wordt het een kabouterstelletjequote:Op zondag 27 mei 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
Michael of Huub? Hij lijkt idd op Huub.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |