De 2 streams op computerde Jaap en Huubquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:52 schreef 2live het volgende:
is amanda al met mitch naar buiten?
Ahh wat liefquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:54 schreef StefanPeeters het volgende:
Michael zegt: "Ik lijk wel gek.......als mijn vader dit ziet"
Wilgo zeker, want die zal inderdaad niet zo heel erg blij zijn met de foto's die Japio van Mama Tasia op z'n site heeft gezetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Japio's website is opgebalzen .....
ik heb geloof ik nog niks gemist of wel?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
De 2 streams op computerde Jaap en Huub![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:55 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb geloof ik nog niks gemist of wel?![]()
Hád jij zo'n leuke opening?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel jammer als iemand een leuke opening klaar heeft staan en netjes wacht...![]()
Gepwnd door TS?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel jammer als iemand een leuke opening klaar heeft staan en netjes wacht...![]()
Michael heeft een leuke openingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik doe die moeite niet vanwege de rapperds onder ons![]()
Als 'ie het straks onder het dekbed doet wel...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Michael ziet lijkbleek zou die veel aan wurgsex doen![]()
Alsof daar een interessant gesprek gaat ontstaan. Ik geloof er niks van. En trouwens, waarom roepen ze dat nooit over de gameroom?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef StefanPeeters het volgende:
Intercom roept dat de bubbels van de jacuzzi uit moeten...
Ze doet dat anders speciaal voor jou hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:59 schreef StefanPeeters het volgende:
Intercom-mevrouw roept nu dat de 'zenders dichterbij gehouden moeten worden'...
lastig vrouwtje daar achter bij die redaktie
Oh ja, da's waar... SORRY INTERCOM MEVROUW !! DANK U !!!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze doet dat anders speciaal voor jou hoor![]()
Uit jouw mond is dit op meerdere manieren op te vatten (begrijp me niet verkeerd, ik verbaas me er, met respect, steeds over hoe iemand met weinig woorden zoveel kan zeggen)quote:
Behhh (sorry kon het nie laten)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Speciaal voor Stefan: Michael heeft een vriendin, Joyce. Maar ze zit in Turkije.
Mitch is ZO cool!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
Brian was not amused volgens Mitch..... gniffel
Welkom bij de clubquote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Rudieh het volgende:
ff tussendoor; ik ben gezwicht..ik heb betaald voor de streams..maar mijn god..it feels so good to be baaaaack!
Hoi sukkel (ikke ook hoor)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Rudieh het volgende:
ff tussendoor; ik ben gezwicht..ik heb betaald voor de streams..maar mijn god..it feels so good to be baaaaack!
Boefje......quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Rudieh het volgende:
So ? Ik heb een vriendin dit zit op Curacao........quote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Speciaal voor Stefan: Michael heeft een vriendin, Joyce. Maar ze zit in Turkije.
zoals ik al zei:quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Volgens Mitch is Brian zich in de gymzaal aan het afreageren...
Dit is nog niet het einde van dit verhaallijntje.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda en Mitch gingen even snel zoenen achter de bosjes
[afbeelding]
Als je echt verliefd was zou je alles van hem willen wetenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
So ? Ik heb een vriendin dit zit op Curacao........
Dat is omgedoopt als My first Brianquote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
Maar ik zie hem achter My First Sony..
Blijftie dan echt? Toch slechts 24 uur?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia deed al gelijk poeslief tegen die Michael dus misschien dat zij al wist dat hij zou blijven...
Hij staat gewoon plaatjes te draaien.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Volgens Mitch is Brian zich in de gymzaal aan het afreageren...
Stelde geen reet voor dat zoenenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda en Mitch gingen even snel zoenen achter de bosjes
[afbeelding]
Ehm.....ik kijk ook mee hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je echt verliefd was zou je alles van hem willen weten![]()
3 smakjesquote:Op zondag 27 mei 2007 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stelde geen reet voor dat zoenen
Ah mooi, mijn geluid staat op binnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:09 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ehm.....ik kijk ook mee hoordus heb het hele verhaal van die
vriendin gehoord !
Mw. Pannenkoek?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:59 schreef StefanPeeters het volgende:
Intercom-mevrouw roept nu dat de 'zenders dichterbij gehouden moeten worden' in
de jacuzzi. Lastig vrouwtje daar achter bij die redaktie
Nooouuuu, zolang wil ik helemaal niet kijken..quote:Op zondag 27 mei 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
huub; september 2009 huub wint de villa
zie huub er nog voor aan om dan expres met michael te sexen om eric te pesten, eric gaat ontploffenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:10 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Jaap gaan zo naakt bij Eric en zijn date in de jacuzzi zitten. Niet zo aardig maar Eric heeft dat ook zo vaak gedaan, zich opdringen als Huub ff alleen met iemand zat...dus...
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
Jaap rotzooit weer in de master bedroom. Chips worden in het bed verspreid. BSOL, begeleidende cap graag![]()
Ik ken mevrouw Pannekoek niet. Maar in dat geval: BEDANKT MEVROUW PANNEKOEK !!quote:
Maar wie had dat van jou verwacht?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Een nette dame veinst onnozelheid bij zulke zaken...![]()
En maakt er even een mooie foto vanquote:Op zondag 27 mei 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gadverdegadver Japio heeft de wc bril vol gesmeerd met schijt!![]()
Doe niet zo wanhopig en ga gewoon even naar Rue de Vaseline daar struikel je over dit soort gastjesquote:Op zondag 27 mei 2007 00:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik ken mevrouw Pannekoek niet. Maar in dat geval: BEDANKT MEVROUW PANNEKOEK !!
(MAG IK NU AUB HET TELEFOONNUMMER VAN MICHAEL ????![]()
)
Good for you: lang worstelen voor je 4 Euro uitgeeft aan een verslaving siert je. De kans op alcoholisme, snuifneigingen of gokgedrag is minimaal als dit al dicht tegen je limiet aan zat.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Rudieh het volgende:
Waar haalt Jaap zou gauw die poep vandaan dan..? Is het niet gewoon pindakaas...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:13 schreef F04 het volgende:
gatver, allemaal poep aan de wc bril.
Daar lopen echt niet zulke lievies rond hoor.... Ik kan het weten. Michael heeft iets bijzonders...ofzo..quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe niet zo wanhopig en ga gewoon even naar Rue de Vaseline daar struikel je over dit soort gastjes
Het zit er niet zo heel smakelijk uit...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waar haalt Jaap zou gauw die poep vandaan dan..? Is het niet gewoon pindakaas...
Deze SC is er oorspronkelijk ook voor zijdelingse gesprekken die hier ontstaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Good for you: lang worstelen voor je 4 Euro uitgeeft aan een verslaving siert je. De kans op alcoholisme, snuifneigingen of gokgedrag is minimaal als dit al dicht tegen je limiet aan zat.
Nu nog veel verslag doen en het is definitief geen zonde meer, want zij die niet kunnen kijken zijn je dankbaar.
p.s. Disanne en Ruudpuntenel: SC opmerkingen gelezen, maar laat ik nou niet van slowchatten houdenAnyway, weet dat niet iedereen die thuis zit een thuismuts is en vice versa. Mijn kritiek was zeker niet op alle Cosser's gericht, maar op wat erg aanwezige 'lameterende' burgervrouwturfjes die hier de 'dagverslagen' doen.
komt door alle broodnodige eiwitten die hij naar binnen werkt.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Wat een licht kleurtje voor echte str... nee, ik kan het niet zeggen.
En dan maar hopen dat hij tenminste z'n gat echt goed heeft geveegd...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio bezoekt zijn vrienden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar ik wil jouw caps ook graag zien .....quote:Op zondag 27 mei 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Jaap ook bloot in de jacuzzi. BSOL, dit is je cap-avond wel![]()
ik ben er bang voorquote:Op zondag 27 mei 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat hij tenminste z'n gat echt goed heeft geveegd...
Ik ben even cap-moe. Ik vind het leuk om de jouwe aan te zien komenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil jouw caps ook graag zien .....
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:19 schreef My_ het volgende:
Hahaha, ik tune net in, maar die 'date' van Eric ziet er echt uit als een lulletje rozewater!
Oh gut, ja wie eigenlijk niet. Ik zie dat het uitkleden al is begonnen. Ik ga dat echt niet cappen hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef Soury het volgende:
Natas gaat douchen en Lieke mag kijken. Zoals ze (tieten) er uitzien![]()
Niemand raakt zwangerquote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Vier blote mannen in de jacuzzi. Waar gaat dat heen.
Ik krijg ergens het gevoel dat ze meer had verwacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Tasia, ze zijn klein zeg .......
[afbeelding]
Ik weet het, maar gelukkig worden er hier 's nachts prachtige zijdelingse gesprekken gevoerd met een grote diepgang. Houden zo!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze SC is er oorspronkelijk ook voor zijdelingse gesprekken die hier ontstaan.
Mazzlquote:
Meen je dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik weet het, maar gelukkig worden er hier 's nachts prachtige zijdelingse gesprekken gevoerd met een grote diepgang. Houden zo!
Doe eens vaker mee joh.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik weet het, maar gelukkig worden er hier 's nachts prachtige zijdelingse gesprekken gevoerd met een grote diepgang. Houden zo!
Nuffig!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Wat een licht kleurtje voor echte str... nee, ik kan het niet zeggen.
Hou ik ook wel van, soms dwaalt het inderdaad wel af en behoeft het wat sturing, maar meestal is de nacht een mooi moment om alles te resumeren en te overzien... (Oops gelukkig is het al nacht....)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hou die plu maar openquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
Natasia : Ik ben het levende bewijs dat De Bergman een goede kliniek is.
Scherp opgemerkt. Het is natuurlijk ook we de beste positie om anderen te beoordelen.quote:
Schijnheilquote:
Zeker. De nachten maken de Cossen zo leuk om te lezen. Veelal heel goede verslagen wat er feitelijk gebeurt in DGK, gevatte commentaren en na het corfee uurtje in DGK soms leuke analyses.quote:
's-Nachts zien we je niet vaak, kom gewoon een keer langsquote:Op zondag 27 mei 2007 00:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker. De nachten maken de Cossen zo leuk om te lezen. Veelal heel goede verslagen wat er feitelijk gebeurt in DGK, gevatte commentaren en na het corfee uurtje in DGK soms leuke analyses.
Zou graag meedoen ware het niet dat ik en geen streams kan zien en laat op de avond meestal met mensen van vlees en bloed leuter.
Ben er nu toevallig, maar rest assured, ik lees ze allemaalquote:Op zondag 27 mei 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
's-Nachts zien we je niet vaak, kom gewoon een keer langs
Truste punteltjequote:Op zondag 27 mei 2007 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Genoeg gezien en gelezen nu.
Veel plezier met de streams (!) en tot morgen.
![]()
![]()
Welterustenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Genoeg gezien en gelezen nu.
Veel plezier met de streams (!) en tot morgen.
![]()
![]()
Waarschijnlijk ook het enige!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
Natasia : Ik ben het levende bewijs dat De Bergman een goede kliniek is.
Veel plezierquote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Day het volgende:
Ik doe vannacht niet mee, ga naar bed, morgen naar de Efteling!
Voor de heren bedoel jequote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de dames, Eric ....
[afbeelding]
Leuk !!! Veel fun. Die draaiende kamer is gaaf (ben de naam vergeten)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Day het volgende:
Villa Voltaquote:Op zondag 27 mei 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk !!! Veel fun. Die draaiende kamer is gaaf (ben de naam vergeten)
kom gerust ff langsquote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Day het volgende:
Als dat 24 cm is, dan heeft Eric lange benen.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de dames, Eric ....
[afbeelding]
Jaahh Ik was bangquote:
Echt welquote:
Via kunstmatige inseminatie dan zeker. Ze kunnen het sperma oogsten als je in coma ligt of niet klaar kan komen...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat hij kinderen wil produceren
Wat zei ze..."neem de groene conainer..??"quote:Op zondag 27 mei 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat hij kinderen wil produceren
Neeeee geen nakomelingenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Via kunstmatige inseminatie dan zeker. Ze kunnen het sperma oogsten als je in coma ligt of niet klaar kan komen...
En ze is ook een stuk gemakkelijker natuurlijk. Bij Nena moest hij nachtenlang handje masseren en nog steeds kwam hij nergens.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Of Brian het leuk vindt dat Amanda in de Kooi is gekomen. Ja, je botst minder met me. Dan met wie? Dan met Nena.
12 jaar schijnt tegenwoordig normaal te zijn om voor het eerst sex te hebbenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
Michael had voor het eerst sex toen hij 12 was. Hij heeft nooit een vrouw gehad.
Weer een geval van pedofilie-misbruik??
[afbeelding]
Ja, maar verder zijn vrouwen dus inwisselbaar. Alleen, hoe makkelijker, hoe beter.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ze is ook een stuk gemakkelijker natuurlijk. Bij Nena moest hij nachtenlang handje masseren en nog steeds kwam hij nergens.
Voor Brian (en Huub) wel ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar verder zijn vrouwen dus inwisselbaar. Alleen, hoe makkelijker, hoe beter.
Nou en ?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:58 schreef Rudieh het volgende:
die Michael heeft niet het bepaald mooiste gebit van de wereld
Daar geloof ik niks vanquote:Op zondag 27 mei 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
12 jaar schijnt tegenwoordig normaal te zijn om voor het eerst sex te hebben![]()
Weet jij veel wat ze in die kast hebben uitgespookt?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van![]()
En helemaal niet als je homo bent, die komen meestal later uit de kast.
Laten we er maar aan wennen, die gaat straks alleen maar topless lopenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia loopt beneden gewoon topless
[afbeelding]
Vraag maar eens na om je heen, je zult schrikkenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van![]()
En helemaal niet als je homo bent, die komen meestal later uit de kast.
Zo kennen we de ware Amanda weer...........quote:Op zondag 27 mei 2007 00:50 schreef STAP01 het volgende:
Amanda: Ik wil kinderen eind dertig. Op mn 28ste ofzo!
Mijn neefje van 14 is nog net een kind, fysiek nog niet uitgegroeid, mijn buurjongens van 14 en 16 doen ook niet aan sex, maar als ik het ze vraag, krijg ik misschien bonje met hun moedersquote:Op zondag 27 mei 2007 01:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vraag maar eens na om je heen, je zult schrikken
En niet meer dan 2 zeker, want dat staat niet leuk in de autoquote:Op zondag 27 mei 2007 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zo kennen we de ware Amanda weer...........![]()
![]()
Iets van Lieke ............ telefoon privateroom.........quote:Op zondag 27 mei 2007 01:04 schreef F04 het volgende:
Volgens mij stond er iets op het scherm. Wat staat er?
kan toch nooit erger zijn dan die van eric ..quote:Op zondag 27 mei 2007 00:58 schreef Rudieh het volgende:
die Michael heeft niet het bepaald mooiste gebit van de wereld
daar trap ik echt niet inquote:Op zondag 27 mei 2007 01:05 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft ook wel zin zo te zien.
Snap niet waarom Huub dat moet doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Zit Huub nu ook aan die jongen te foezelen?
Heeft ze er een pompje bijgekregen? ik zie niet zo goed wat er nou veranderd isquote:Op zondag 27 mei 2007 01:07 schreef demins het volgende:
Die nieuwe tieten van Natasia!Ik hoop dat ze zo blijven...
doet hij ook hij is gewoon een viezerik een verkrachterquote:Op zondag 27 mei 2007 01:07 schreef Kinga het volgende:
Ik heb echt het idee dat Eric zich opdringt.
hij is gewoon overtuigd bisexueel, hij geilt ook op mannenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap niet waarom Huub dat moet doen.
Hij spoort echt niet meer.
Dat wil Mandel niet in d'r achterkantquote:Op zondag 27 mei 2007 01:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die lul van Huub is ook niet echt klein
[afbeelding]
Kan 'ie zijn loverboy niet op toepassen, zij kan goud van nikkel onderscheiden...quote:Op zondag 27 mei 2007 01:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian voelt zich niet aangetrokken tot verwende meisjes...
Zou ie gierig zijn![]()
Goed zo ! Denk aan Michaels leven na morgen !quote:Op zondag 27 mei 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Ik ga geen piemels cappen... Ik ga geen piemels cappen...
Is het een piemelmans syndroomquote:Op zondag 27 mei 2007 01:12 schreef F04 het volgende:
Brian is boos!
Dat is onderdeel van zijn terror!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef easysatellite het volgende:
omg die jaap is echt gestoord hahahahaha lijkt wel n baby van 2
Dat zou je denkenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:13 schreef Kinga het volgende:
Die gast moet zich toch echt ongemakkelijk voelen...
Ja, die zit met een strak gezicht zijn tijd uit lijkt het wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:13 schreef Kinga het volgende:
Die gast moet zich toch echt ongemakkelijk voelen...
Niet dat ik hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hebben ze het schijt-toilet nog niet ontdekt![]()
Jammerquote:Op zondag 27 mei 2007 01:17 schreef Prospera het volgende:
Miss Flens: Jongens willen jullie die stenen laten liggen?
Voorzover ik kon zien nauwelijks.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:11 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze al gezoend eigenlijk?
Waarom krijg ik geen antwoord!!!
ah, thanksquote:Op zondag 27 mei 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover ik kon zien nauwelijks.
Weet ik veel![]()
Huub, Eric, Michael, ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:21 schreef F04 het volgende:
Zitten die anderen nog steeds in dat bad?
Fucking eindelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover ik kon zien nauwelijks.
Weet ik veel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |