quote:Op zondag 27 mei 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
Natasia : Ik ben het levende bewijs dat De Bergman een goede kliniek is.
Scherp opgemerkt. Het is natuurlijk ook we de beste positie om anderen te beoordelen.quote:
Schijnheilquote:
Zeker. De nachten maken de Cossen zo leuk om te lezen. Veelal heel goede verslagen wat er feitelijk gebeurt in DGK, gevatte commentaren en na het corfee uurtje in DGK soms leuke analyses.quote:
's-Nachts zien we je niet vaak, kom gewoon een keer langsquote:Op zondag 27 mei 2007 00:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker. De nachten maken de Cossen zo leuk om te lezen. Veelal heel goede verslagen wat er feitelijk gebeurt in DGK, gevatte commentaren en na het corfee uurtje in DGK soms leuke analyses.
Zou graag meedoen ware het niet dat ik en geen streams kan zien en laat op de avond meestal met mensen van vlees en bloed leuter.
Ben er nu toevallig, maar rest assured, ik lees ze allemaalquote:Op zondag 27 mei 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
's-Nachts zien we je niet vaak, kom gewoon een keer langs
Truste punteltjequote:Op zondag 27 mei 2007 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Genoeg gezien en gelezen nu.
Veel plezier met de streams (!) en tot morgen.
![]()
![]()
Welterustenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Genoeg gezien en gelezen nu.
Veel plezier met de streams (!) en tot morgen.
![]()
![]()
Waarschijnlijk ook het enige!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
Natasia : Ik ben het levende bewijs dat De Bergman een goede kliniek is.
Veel plezierquote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Day het volgende:
Ik doe vannacht niet mee, ga naar bed, morgen naar de Efteling!
Voor de heren bedoel jequote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de dames, Eric ....
[afbeelding]
Leuk !!! Veel fun. Die draaiende kamer is gaaf (ben de naam vergeten)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Day het volgende:
Ik doe vannacht niet mee, ga naar bed, morgen naar de Efteling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |