komt door alle broodnodige eiwitten die hij naar binnen werkt.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Wat een licht kleurtje voor echte str... nee, ik kan het niet zeggen.
En dan maar hopen dat hij tenminste z'n gat echt goed heeft geveegd...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio bezoekt zijn vrienden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar ik wil jouw caps ook graag zien .....quote:Op zondag 27 mei 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Jaap ook bloot in de jacuzzi. BSOL, dit is je cap-avond wel![]()
ik ben er bang voorquote:Op zondag 27 mei 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat hij tenminste z'n gat echt goed heeft geveegd...
Ik ben even cap-moe. Ik vind het leuk om de jouwe aan te zien komenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil jouw caps ook graag zien .....
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:19 schreef My_ het volgende:
Hahaha, ik tune net in, maar die 'date' van Eric ziet er echt uit als een lulletje rozewater!
Oh gut, ja wie eigenlijk niet. Ik zie dat het uitkleden al is begonnen. Ik ga dat echt niet cappen hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef Soury het volgende:
Natas gaat douchen en Lieke mag kijken. Zoals ze (tieten) er uitzien![]()
Niemand raakt zwangerquote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Vier blote mannen in de jacuzzi. Waar gaat dat heen.
Ik krijg ergens het gevoel dat ze meer had verwacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Tasia, ze zijn klein zeg .......
[afbeelding]
Ik weet het, maar gelukkig worden er hier 's nachts prachtige zijdelingse gesprekken gevoerd met een grote diepgang. Houden zo!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze SC is er oorspronkelijk ook voor zijdelingse gesprekken die hier ontstaan.
Mazzlquote:
Meen je dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik weet het, maar gelukkig worden er hier 's nachts prachtige zijdelingse gesprekken gevoerd met een grote diepgang. Houden zo!
Doe eens vaker mee joh.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik weet het, maar gelukkig worden er hier 's nachts prachtige zijdelingse gesprekken gevoerd met een grote diepgang. Houden zo!
Nuffig!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Wat een licht kleurtje voor echte str... nee, ik kan het niet zeggen.
Hou ik ook wel van, soms dwaalt het inderdaad wel af en behoeft het wat sturing, maar meestal is de nacht een mooi moment om alles te resumeren en te overzien... (Oops gelukkig is het al nacht....)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hou die plu maar openquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
Natasia : Ik ben het levende bewijs dat De Bergman een goede kliniek is.
Scherp opgemerkt. Het is natuurlijk ook we de beste positie om anderen te beoordelen.quote:
Schijnheilquote:
Zeker. De nachten maken de Cossen zo leuk om te lezen. Veelal heel goede verslagen wat er feitelijk gebeurt in DGK, gevatte commentaren en na het corfee uurtje in DGK soms leuke analyses.quote:
's-Nachts zien we je niet vaak, kom gewoon een keer langsquote:Op zondag 27 mei 2007 00:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker. De nachten maken de Cossen zo leuk om te lezen. Veelal heel goede verslagen wat er feitelijk gebeurt in DGK, gevatte commentaren en na het corfee uurtje in DGK soms leuke analyses.
Zou graag meedoen ware het niet dat ik en geen streams kan zien en laat op de avond meestal met mensen van vlees en bloed leuter.
Ben er nu toevallig, maar rest assured, ik lees ze allemaalquote:Op zondag 27 mei 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
's-Nachts zien we je niet vaak, kom gewoon een keer langs
Truste punteltjequote:Op zondag 27 mei 2007 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Genoeg gezien en gelezen nu.
Veel plezier met de streams (!) en tot morgen.
![]()
![]()
Welterustenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Genoeg gezien en gelezen nu.
Veel plezier met de streams (!) en tot morgen.
![]()
![]()
Waarschijnlijk ook het enige!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
Natasia : Ik ben het levende bewijs dat De Bergman een goede kliniek is.
Veel plezierquote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Day het volgende:
Ik doe vannacht niet mee, ga naar bed, morgen naar de Efteling!
Voor de heren bedoel jequote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de dames, Eric ....
[afbeelding]
Leuk !!! Veel fun. Die draaiende kamer is gaaf (ben de naam vergeten)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Day het volgende:
Villa Voltaquote:Op zondag 27 mei 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk !!! Veel fun. Die draaiende kamer is gaaf (ben de naam vergeten)
kom gerust ff langsquote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Day het volgende:
Als dat 24 cm is, dan heeft Eric lange benen.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de dames, Eric ....
[afbeelding]
Jaahh Ik was bangquote:
Echt welquote:
Via kunstmatige inseminatie dan zeker. Ze kunnen het sperma oogsten als je in coma ligt of niet klaar kan komen...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat hij kinderen wil produceren
Wat zei ze..."neem de groene conainer..??"quote:Op zondag 27 mei 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat hij kinderen wil produceren
Neeeee geen nakomelingenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Via kunstmatige inseminatie dan zeker. Ze kunnen het sperma oogsten als je in coma ligt of niet klaar kan komen...
En ze is ook een stuk gemakkelijker natuurlijk. Bij Nena moest hij nachtenlang handje masseren en nog steeds kwam hij nergens.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Of Brian het leuk vindt dat Amanda in de Kooi is gekomen. Ja, je botst minder met me. Dan met wie? Dan met Nena.
12 jaar schijnt tegenwoordig normaal te zijn om voor het eerst sex te hebbenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
Michael had voor het eerst sex toen hij 12 was. Hij heeft nooit een vrouw gehad.
Weer een geval van pedofilie-misbruik??
[afbeelding]
Ja, maar verder zijn vrouwen dus inwisselbaar. Alleen, hoe makkelijker, hoe beter.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ze is ook een stuk gemakkelijker natuurlijk. Bij Nena moest hij nachtenlang handje masseren en nog steeds kwam hij nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |