Villa Voltaquote:Op zondag 27 mei 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk !!! Veel fun. Die draaiende kamer is gaaf (ben de naam vergeten)
kom gerust ff langsquote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Day het volgende:
Ik doe vannacht niet mee, ga naar bed, morgen naar de Efteling!
Als dat 24 cm is, dan heeft Eric lange benen.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de dames, Eric ....
[afbeelding]
Jaahh Ik was bangquote:
Echt welquote:
Via kunstmatige inseminatie dan zeker. Ze kunnen het sperma oogsten als je in coma ligt of niet klaar kan komen...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat hij kinderen wil produceren
Wat zei ze..."neem de groene conainer..??"quote:Op zondag 27 mei 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat hij kinderen wil produceren
Neeeee geen nakomelingenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Via kunstmatige inseminatie dan zeker. Ze kunnen het sperma oogsten als je in coma ligt of niet klaar kan komen...
En ze is ook een stuk gemakkelijker natuurlijk. Bij Nena moest hij nachtenlang handje masseren en nog steeds kwam hij nergens.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Of Brian het leuk vindt dat Amanda in de Kooi is gekomen. Ja, je botst minder met me. Dan met wie? Dan met Nena.
12 jaar schijnt tegenwoordig normaal te zijn om voor het eerst sex te hebbenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
Michael had voor het eerst sex toen hij 12 was. Hij heeft nooit een vrouw gehad.
Weer een geval van pedofilie-misbruik??
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |