Ik krijg ergens het gevoel dat ze meer had verwacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Tasia, ze zijn klein zeg .......
[afbeelding]
Ik weet het, maar gelukkig worden er hier 's nachts prachtige zijdelingse gesprekken gevoerd met een grote diepgang. Houden zo!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze SC is er oorspronkelijk ook voor zijdelingse gesprekken die hier ontstaan.
Mazzlquote:
Meen je dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik weet het, maar gelukkig worden er hier 's nachts prachtige zijdelingse gesprekken gevoerd met een grote diepgang. Houden zo!
Doe eens vaker mee joh.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik weet het, maar gelukkig worden er hier 's nachts prachtige zijdelingse gesprekken gevoerd met een grote diepgang. Houden zo!
Nuffig!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Wat een licht kleurtje voor echte str... nee, ik kan het niet zeggen.
Hou ik ook wel van, soms dwaalt het inderdaad wel af en behoeft het wat sturing, maar meestal is de nacht een mooi moment om alles te resumeren en te overzien... (Oops gelukkig is het al nacht....)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hou die plu maar openquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |