Als je echt verliefd was zou je alles van hem willen wetenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
So ? Ik heb een vriendin dit zit op Curacao........
Dat is omgedoopt als My first Brianquote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
Maar ik zie hem achter My First Sony..
Blijftie dan echt? Toch slechts 24 uur?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia deed al gelijk poeslief tegen die Michael dus misschien dat zij al wist dat hij zou blijven...
Hij staat gewoon plaatjes te draaien.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Volgens Mitch is Brian zich in de gymzaal aan het afreageren...
Stelde geen reet voor dat zoenenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda en Mitch gingen even snel zoenen achter de bosjes
[afbeelding]
Ehm.....ik kijk ook mee hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je echt verliefd was zou je alles van hem willen weten![]()
3 smakjesquote:Op zondag 27 mei 2007 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stelde geen reet voor dat zoenen
Ah mooi, mijn geluid staat op binnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:09 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ehm.....ik kijk ook mee hoordus heb het hele verhaal van die
vriendin gehoord !
Mw. Pannenkoek?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:59 schreef StefanPeeters het volgende:
Intercom-mevrouw roept nu dat de 'zenders dichterbij gehouden moeten worden' in
de jacuzzi. Lastig vrouwtje daar achter bij die redaktie
Nooouuuu, zolang wil ik helemaal niet kijken..quote:Op zondag 27 mei 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
huub; september 2009 huub wint de villa
zie huub er nog voor aan om dan expres met michael te sexen om eric te pesten, eric gaat ontploffenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:10 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Jaap gaan zo naakt bij Eric en zijn date in de jacuzzi zitten. Niet zo aardig maar Eric heeft dat ook zo vaak gedaan, zich opdringen als Huub ff alleen met iemand zat...dus...
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
Jaap rotzooit weer in de master bedroom. Chips worden in het bed verspreid. BSOL, begeleidende cap graag![]()
Ik ken mevrouw Pannekoek niet. Maar in dat geval: BEDANKT MEVROUW PANNEKOEK !!quote:
Maar wie had dat van jou verwacht?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Een nette dame veinst onnozelheid bij zulke zaken...![]()
En maakt er even een mooie foto vanquote:Op zondag 27 mei 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gadverdegadver Japio heeft de wc bril vol gesmeerd met schijt!![]()
Doe niet zo wanhopig en ga gewoon even naar Rue de Vaseline daar struikel je over dit soort gastjesquote:Op zondag 27 mei 2007 00:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik ken mevrouw Pannekoek niet. Maar in dat geval: BEDANKT MEVROUW PANNEKOEK !!
(MAG IK NU AUB HET TELEFOONNUMMER VAN MICHAEL ????![]()
)
Good for you: lang worstelen voor je 4 Euro uitgeeft aan een verslaving siert je. De kans op alcoholisme, snuifneigingen of gokgedrag is minimaal als dit al dicht tegen je limiet aan zat.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Rudieh het volgende:
ff tussendoor; ik ben gezwicht..ik heb betaald voor de streams..maar mijn god..it feels so good to be baaaaack!
Waar haalt Jaap zou gauw die poep vandaan dan..? Is het niet gewoon pindakaas...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:13 schreef F04 het volgende:
gatver, allemaal poep aan de wc bril.
Daar lopen echt niet zulke lievies rond hoor.... Ik kan het weten. Michael heeft iets bijzonders...ofzo..quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe niet zo wanhopig en ga gewoon even naar Rue de Vaseline daar struikel je over dit soort gastjes
Het zit er niet zo heel smakelijk uit...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waar haalt Jaap zou gauw die poep vandaan dan..? Is het niet gewoon pindakaas...
Deze SC is er oorspronkelijk ook voor zijdelingse gesprekken die hier ontstaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Good for you: lang worstelen voor je 4 Euro uitgeeft aan een verslaving siert je. De kans op alcoholisme, snuifneigingen of gokgedrag is minimaal als dit al dicht tegen je limiet aan zat.
Nu nog veel verslag doen en het is definitief geen zonde meer, want zij die niet kunnen kijken zijn je dankbaar.
p.s. Disanne en Ruudpuntenel: SC opmerkingen gelezen, maar laat ik nou niet van slowchatten houdenAnyway, weet dat niet iedereen die thuis zit een thuismuts is en vice versa. Mijn kritiek was zeker niet op alle Cosser's gericht, maar op wat erg aanwezige 'lameterende' burgervrouwturfjes die hier de 'dagverslagen' doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |