Maar wie had dat van jou verwacht?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Een nette dame veinst onnozelheid bij zulke zaken...![]()
En maakt er even een mooie foto vanquote:Op zondag 27 mei 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gadverdegadver Japio heeft de wc bril vol gesmeerd met schijt!![]()
Doe niet zo wanhopig en ga gewoon even naar Rue de Vaseline daar struikel je over dit soort gastjesquote:Op zondag 27 mei 2007 00:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik ken mevrouw Pannekoek niet. Maar in dat geval: BEDANKT MEVROUW PANNEKOEK !!
(MAG IK NU AUB HET TELEFOONNUMMER VAN MICHAEL ????![]()
)
Good for you: lang worstelen voor je 4 Euro uitgeeft aan een verslaving siert je. De kans op alcoholisme, snuifneigingen of gokgedrag is minimaal als dit al dicht tegen je limiet aan zat.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Rudieh het volgende:
ff tussendoor; ik ben gezwicht..ik heb betaald voor de streams..maar mijn god..it feels so good to be baaaaack!
Waar haalt Jaap zou gauw die poep vandaan dan..? Is het niet gewoon pindakaas...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:13 schreef F04 het volgende:
gatver, allemaal poep aan de wc bril.
Daar lopen echt niet zulke lievies rond hoor.... Ik kan het weten. Michael heeft iets bijzonders...ofzo..quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe niet zo wanhopig en ga gewoon even naar Rue de Vaseline daar struikel je over dit soort gastjes
Het zit er niet zo heel smakelijk uit...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waar haalt Jaap zou gauw die poep vandaan dan..? Is het niet gewoon pindakaas...
Deze SC is er oorspronkelijk ook voor zijdelingse gesprekken die hier ontstaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Good for you: lang worstelen voor je 4 Euro uitgeeft aan een verslaving siert je. De kans op alcoholisme, snuifneigingen of gokgedrag is minimaal als dit al dicht tegen je limiet aan zat.
Nu nog veel verslag doen en het is definitief geen zonde meer, want zij die niet kunnen kijken zijn je dankbaar.
p.s. Disanne en Ruudpuntenel: SC opmerkingen gelezen, maar laat ik nou niet van slowchatten houdenAnyway, weet dat niet iedereen die thuis zit een thuismuts is en vice versa. Mijn kritiek was zeker niet op alle Cosser's gericht, maar op wat erg aanwezige 'lameterende' burgervrouwturfjes die hier de 'dagverslagen' doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |