Als 'ie het straks onder het dekbed doet wel...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Michael ziet lijkbleek zou die veel aan wurgsex doen![]()
Alsof daar een interessant gesprek gaat ontstaan. Ik geloof er niks van. En trouwens, waarom roepen ze dat nooit over de gameroom?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef StefanPeeters het volgende:
Intercom roept dat de bubbels van de jacuzzi uit moeten...
Ze doet dat anders speciaal voor jou hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:59 schreef StefanPeeters het volgende:
Intercom-mevrouw roept nu dat de 'zenders dichterbij gehouden moeten worden'...
lastig vrouwtje daar achter bij die redaktie
Oh ja, da's waar... SORRY INTERCOM MEVROUW !! DANK U !!!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze doet dat anders speciaal voor jou hoor![]()
Uit jouw mond is dit op meerdere manieren op te vatten (begrijp me niet verkeerd, ik verbaas me er, met respect, steeds over hoe iemand met weinig woorden zoveel kan zeggen)quote:
Behhh (sorry kon het nie laten)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Speciaal voor Stefan: Michael heeft een vriendin, Joyce. Maar ze zit in Turkije.
Mitch is ZO cool!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
Brian was not amused volgens Mitch..... gniffel
Welkom bij de clubquote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Rudieh het volgende:
ff tussendoor; ik ben gezwicht..ik heb betaald voor de streams..maar mijn god..it feels so good to be baaaaack!
Hoi sukkel (ikke ook hoor)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Rudieh het volgende:
ff tussendoor; ik ben gezwicht..ik heb betaald voor de streams..maar mijn god..it feels so good to be baaaaack!
Boefje......quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Rudieh het volgende:
So ? Ik heb een vriendin dit zit op Curacao........quote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Speciaal voor Stefan: Michael heeft een vriendin, Joyce. Maar ze zit in Turkije.
zoals ik al zei:quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Volgens Mitch is Brian zich in de gymzaal aan het afreageren...
Dit is nog niet het einde van dit verhaallijntje.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda en Mitch gingen even snel zoenen achter de bosjes
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |