Ja, maar verder zijn vrouwen dus inwisselbaar. Alleen, hoe makkelijker, hoe beter.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ze is ook een stuk gemakkelijker natuurlijk. Bij Nena moest hij nachtenlang handje masseren en nog steeds kwam hij nergens.
Voor Brian (en Huub) wel ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar verder zijn vrouwen dus inwisselbaar. Alleen, hoe makkelijker, hoe beter.
Nou en ?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:58 schreef Rudieh het volgende:
die Michael heeft niet het bepaald mooiste gebit van de wereld
Daar geloof ik niks vanquote:Op zondag 27 mei 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
12 jaar schijnt tegenwoordig normaal te zijn om voor het eerst sex te hebben![]()
Weet jij veel wat ze in die kast hebben uitgespookt?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van![]()
En helemaal niet als je homo bent, die komen meestal later uit de kast.
Laten we er maar aan wennen, die gaat straks alleen maar topless lopenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia loopt beneden gewoon topless
[afbeelding]
Vraag maar eens na om je heen, je zult schrikkenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van![]()
En helemaal niet als je homo bent, die komen meestal later uit de kast.
Zo kennen we de ware Amanda weer...........quote:Op zondag 27 mei 2007 00:50 schreef STAP01 het volgende:
Amanda: Ik wil kinderen eind dertig. Op mn 28ste ofzo!
Mijn neefje van 14 is nog net een kind, fysiek nog niet uitgegroeid, mijn buurjongens van 14 en 16 doen ook niet aan sex, maar als ik het ze vraag, krijg ik misschien bonje met hun moedersquote:Op zondag 27 mei 2007 01:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vraag maar eens na om je heen, je zult schrikken
En niet meer dan 2 zeker, want dat staat niet leuk in de autoquote:Op zondag 27 mei 2007 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zo kennen we de ware Amanda weer...........![]()
![]()
Iets van Lieke ............ telefoon privateroom.........quote:Op zondag 27 mei 2007 01:04 schreef F04 het volgende:
Volgens mij stond er iets op het scherm. Wat staat er?
kan toch nooit erger zijn dan die van eric ..quote:Op zondag 27 mei 2007 00:58 schreef Rudieh het volgende:
die Michael heeft niet het bepaald mooiste gebit van de wereld
daar trap ik echt niet inquote:Op zondag 27 mei 2007 01:05 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft ook wel zin zo te zien.
Snap niet waarom Huub dat moet doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Zit Huub nu ook aan die jongen te foezelen?
Heeft ze er een pompje bijgekregen? ik zie niet zo goed wat er nou veranderd isquote:Op zondag 27 mei 2007 01:07 schreef demins het volgende:
Die nieuwe tieten van Natasia!Ik hoop dat ze zo blijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |