quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
[afbeelding]
Pinkpop 2007, 38e editie
In het Pinksterweekend op zaterdag 26, zondag 27 en maandag 28 mei zal s werelds oudste popfestival voor de 38e keer plaatsvinden. Het eerste festival vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar het festival 17 keer werd gehouden. In 1987 werd eenmalig uitgeweken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op het evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf en zal daar in 2007 voor de 20e keer plaatsvinden. De laatste editie in 2006 was weer volledig uitverkocht en dat betekent dat Pinkpop 17x uitverkocht is geweest. In 2007 bestaat de gemeente Landgraaf 25 jaar. In dit jubileumjaar zal graficus Cor van Wees zijn 30e poster voor Pinkpop ontwerpen. De start van de voorverkoop is op zaterdag 3 maart 2007 begonnen. De voorverkoop van de Zaterdag en Zondag tickets start op 7 april 2007. De jaarlijkse traditionele pers presentatie was in Paradiso Amsterdam op woensdag 28 februari.
Programma
[afbeelding]
Prijzen 2007
Weekendkaart (3 dagen incl. camping) ¤ 115,00 (excl. service kosten)
Dagkaart maandag: ¤ 69,00 (excl. service kosten)
Dagkaart zondag: ¤ 69,00 (excl. service kosten)
Dagkaart zaterdag: ¤ 59,00 (excl. service kosten)
Bron
Pinkpop
Vorige topics
Pinkpop 2007
Pinkpop 2007 - deel 2
Pinkpop 2007 - deel 3
Pinkpop 2007 - deel 4
Pinkpop 2007 - Deel 5
Handige websites
Festivalinfo
Graz
Festivalsite
Geruchten / Bevestigingen overzicht
Blokkenschema: Online // PDF
Overige links
05-01-2007 - Jan Smeets op 3FM (MP3)
19-01-2007 - Giel belt kort met Jan Smeets (MP3)
22-01-2007 - Jan Smeets bevestigt Muse op 3FM (MP3)
Pinkpop 2007 - Preview
Blokkenschema
Deze OP vind je hier.
heb je nog een prognose voor het weer?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef Oom_Agent het volgende:
haha echt wel !! oh la la
Dat dacht ik dus ook al!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:31 schreef Sautor het volgende:
Wat een kutweerWat ben ik blij dat ik niet gegaan ben
Ik heb alleen wat uitzicht op het festivalterrein, maar dat komt omdat ze Marilon Manson niet mogen uitzendenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:33 schreef Tha_T het volgende:
Ik snap het niet. Als ik naar 3VOOR12 TV wil kijken blijft mijn browser op advertentie hangen. Nu heb ik alleen maar radio. Ben ik daar alleen in of hebben jullie dat ook
Maar je hebt wel beeld? Ik krijg helemaal niets te zienquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat uitzicht op het festivalterrein, maar dat komt omdat ze Marilon Manson niet mogen uitzenden
had ik ook met Firefox, toenmet IE geprobeerd, en toen werkte het welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar je hebt wel beeld? Ik krijg helemaal niets te zien
Oh dacht al dat het aan mij lag, maar niet dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:42 schreef Sautor het volgende:
Nu soort promotie van Twitter
staat nu in de opquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
dit is de livestream van 3voor12TV >> http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/wmlive?vpro3voor12tvcentral-bb.asx
gewoon openen in mediaplayer. geen gezeik met IE of wat voor browser
Kijk dat is fantastischquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
dit is de livestream van 3voor12TV >> http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/wmlive?vpro3voor12tvcentral-bb.asx
gewoon openen in mediaplayer. geen gezeik met IE of wat voor browser
Ja, maar dat is Wolfmother op Lowlands, wat heeft dat me PP te maken, vraag ik me af!?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Aoristus het volgende:
is het nu al afgelopenDe webtv gaat door met radiogeluid en af en toe wat podiumbeelden hoor
lekker jammen voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:06 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Wolfmother op Lowlands, wat heeft dat me PP te maken, vraag ik me af!?![]()
Zeker niks mis mee!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
lekker jammen voor het slapen gaan
Ik vind het geluid best aardig trouwens.
Hé Diaantje!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:44 schreef Diaan73 het volgende:wij zijn net in het hotel. We zijn bij Marilyn Manson weggegaan, ook door de wolkbreuk. Vandaag niet zoveel gezien, maar wel even sfeer geproefd. En Peaceman is met Juliette Lewis op de foto gegaan en heeft de handtekeningen op zn cd's. We hebben helaas dat optreden net gemist.
Nu is Muse, ik weet nog dat ik bij Lowlands allang geen zin meer had in dat gejammer, maar nu klinkt het best aardigquote:
heb t gehoort in de streams , werd de playlist genoemd...zal zo kijken of dr al archieven zijn van vandaagquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:33 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik kom net van het terrein af, en het was een geweldige dag (op de regen na dan). Maar ik heb een rare vraag: Weet misschien iemand met welk nummer WT hun show opende?
Ik heb hem al gevonden! Ik heb de nieuwe cd gekocht, en even daar de songteksten van doorgenomen. Overigs was ik zeer verrast door GC. Ik ben vroeger fan van ze geweest, maar dat is nu een stuk minder, maar ik vond ze zeer goed gister!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb t gehoort in de streams , werd de playlist genoemd...zal zo kijken of dr al archieven zijn van vandaag
wij zitten nu in Heerlen en het motregent hier een beetje volgens mij.quote:
Geen idee , voordeel is wel dat als je op de camping ligt je toch niet meer merkt als ze over je tent heengepist hebbenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:02 schreef greatgonzo het volgende:
hoe'st... iedereen al weggespoeld in Landgraaf?
BTW fuck Pin kpop, Pukkelpop FTWquote:Op zondag 27 mei 2007 11:05 schreef ondeugend het volgende:
Tvp... traditie.
Ik ben er dit jaar niet.... geen zin.
Nope, heb geen digitale TV. Is het niet meer gewoon op Nederland 3 dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:11 schreef Rechterbal het volgende:
Nee, ze beginnen om 3 uur met uitzenden. Is ook op digitale tv, als je dat hebt![]()
dat schijn ik wel te hebben volgens UPC, maar dan moet ik eerst eens die decoder die ze bij mij gedumpt hebben aansluitenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:11 schreef Rechterbal het volgende:
Nee, ze beginnen om 3 uur met uitzenden. Is ook op digitale tv, als je dat hebt![]()
In de OP staat een link zodat je hem gewoon in Windows Mediaplayer kan openen en dus op groot scherm.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Wat jammer dat het niet meer op tv is, raar ook.
Dan maar via dat piepkleine venstertje op de pc, hopelijk wel met goed geluid, want wat ik nu hoor is dramatisch.
Ik sluit m'n laptop gewoon aan op de tv.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Wat jammer dat het niet meer op tv is, raar ook.
Dan maar via dat piepkleine venstertje op de pc, hopelijk wel met goed geluid, want wat ik nu hoor is dramatisch.
Amy is ziek. Waarschijnlijk vervangt Krezip d'r.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:57 schreef Toad het volgende:
ZONDAG op 3VOOR12TV:
13.00 Pinkpop 2007 Round Up: terugblik op de zaterdag
14.00 Ozark Henry alleen audio
14.15 The Nightwatchman
15.00 Razorlight
16.00 Paolo Nutini
17.00 Iggy & the Stooges
18.00 Maximo Park
19.00 Snow Patrol : NOG UITERMATE ONZEKER
20.15 Amy Winehouse
21.15 Gabriel Rios
Nee, meeen je niet!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Amy is ziek. Waarschijnlijk vervangt Krezip d'r.
Dat is best kut voor de liefhebbers dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:16 schreef Aoristus het volgende:
Amy was volgens mij de publiekstrekker voor een hoop bezoekers, krijg je er krepzip voor terug.. :S
zeker, krezip treedt al jaren ''gratis'' op, zeker toen geen enkele platenmaatschappij dat bandje nog de moeite waard vond om te sponsoren. Amy daarentegen is erg populair en kent nauwelijks concurrentie in haar genrequote:Op zondag 27 mei 2007 14:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is best kut voor de liefhebbers dan.
Ach, Krezip is ook leuk.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is best kut voor de liefhebbers dan.
Geen Muse?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:57 schreef Toad het volgende:
ZONDAG op 3VOOR12TV:
13.00 Pinkpop 2007 Round Up: terugblik op de zaterdag
14.00 Ozark Henry alleen audio
14.15 The Nightwatchman
15.00 Razorlight
16.00 Paolo Nutini
17.00 Iggy & the Stooges
18.00 Maximo Park
19.00 Snow Patrol : NOG UITERMATE ONZEKER
20.15 Amy Winehouse
21.15 Gabriel Rios
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:30 schreef Aoristus het volgende:
I hef toe lurn, hef toe traai, hef toe trust, I hef toe kraai
Hef toe sie, hef toe now det aaI ken be maaisellef
Ohneehé! En ik hier al helemaal in de stemming komen, Butterflies & Hurricanesquote:
2 optredens achter elkaar, da's wel leuk voor ze.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:41 schreef Sjimmie het volgende:
Vanavond spelen we op Pinkpop!
Zojuist is bekend gemaakt dat we toch kunnen optreden tijdens Pinkpop 2007! Door een wijziging in het programma zijn we VANAVOND! van 20:15-21:15 te zien op het John Peel podium! Voor meer info:
www.pinkpop.nl
Hierdoor is ons optreden op Elastiekmuziek vervroegd; in Hilvarenbeek zullen we spelen van 16:30-17:30!
Daarna gaan we in volle vaart naar Pinkpop in Landgraaf, waar we jullie natuurlijk allemaal hopen te zien!
X
Jac, Anne, JP, Bram, Annelies & Joost
Bron: http://krezip.hyves.nl/bl(...)_we_op_Pinkpop/-AJe/
Ken alleen het debuutalbum, die is wel leuk ja. Voor de rest heb ik me er niet meer zo mee bezig gehouden.quote:
Zal wel weer een dikke kater hebbenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Amy is ziek. Waarschijnlijk vervangt Krezip d'r.
..Cause there's nothing, there's nothing, you can teach me, that I can't learn from mr half-the-wayquote:Op zondag 27 mei 2007 14:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal wel weer een dikke kater hebben
Bronquote:Pinkpop verloopt rustig
Uitgegeven: 27 mei 2007 14:25
LANDGRAAF - Pinkpop verloopt tot nu toe rustig, terwijl het aanmerkelijk drukker is dan in voorgaande jaren.
De politie in Limburg zegt bij het driedaagse popfestival nog geen problemen te hebben gehad. De 38e editie van Pinkpop is uitverkocht. Er zijn ongeveer zestigduizend kaartjes verkocht.
Dagkaarten
Vorig jaar was het festival ook uitverkocht, maar in 2005 bleef de teller steken op twintigduizend bezoekers. De politie stelt dat dit jaar meer kaarten voor het gehele festival zijn verkocht dan voorgaande jaren.
Daardoor stonden al op zaterdag en zondag veel auto's geparkeerd in Landgraaf. Normaal worden er meer dagkaarten verkocht, die alleen op maandag toegang geven tot het festivalterrein.
Vorig jaar zijn tijdens het festival ongeveer twintig mensen opgepakt. De politie draait tussen vrijdag en dinsdag rond 5400 manuren.
(c) Novum
Je zit liever op fok! he?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Razorlight is slecht, ik zit nu maar in de de tent te wachten op Paolo.
Hoi Maaike
nee, maar hier in die tent zitten terwijl er niks te doen is is ook niet alles , vrienden waren even halenquote:
Hm ja, misschien wel een beetje, maar wanneer houdt zo'n bandje op met origineel te zijn?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:15 schreef Aoristus het volgende:
van mij mag razorlight wel weer weg. Wat een 13 in een dozijn bandje.
Ze durven niet te boeien ofzo. Het tempo is erg gelijkmatig in al hun nummers en dat gaat vervelenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef Grachus het volgende:
[..]
Hm ja, misschien wel een beetje, maar wanneer houdt zo'n bandje op met origineel te zijn?
Chriss0l! Gaat je lekker FOK!ken terwijl je ook ook ook leuke dingen had kunnen doen. Wat ben je ook een schatquote:Op zondag 27 mei 2007 15:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Razorlight is slecht, ik zit nu maar in de de tent te wachten op Paolo.
Hoi Maaike
Live komt ookquote:Op zondag 27 mei 2007 15:45 schreef Aoristus het volgende:
het is inderdaad wel mooi geweest zo. Ik denk dat ik een kaartje voor blowlands neem, daar heb je dit gejammer niet
Daar zijn we al aan gewend, dan is het niet zo ergquote:
leuk nummerquote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Toad het volgende:
Nieuwe schoenen!
Inderdaad, ik vond z'n singletjes op de radio nog wel leuk, maar live klinkt het echt voor geen meter.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Weggeslet het volgende:
Jezus, Paolo klinkt echt gaar.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef Toad het volgende:
Zou hij denken dat het publiek recht onder hem staat?
Een van de duizenden breezersletjes die hebben besloten om naar Paolo Nutini te gaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:14 schreef Aoristus het volgende:
Welke debiel komt er nou op het idee om een opblaas Nijn mee te nemen in een tent?
Denk het, dit is meer muziek om bij in het gras te liggen. Als dat droog zou zijn tenminstequote:Op zondag 27 mei 2007 16:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een van de duizenden breezersletjes die hebben besloten om naar Paolo Nutini te gaan.![]()
Check het draaiboek:quote:Op zondag 27 mei 2007 16:15 schreef Tism het volgende:
Zouden ze IGGY & THE STOOGES mogen uitzenden?
Iemand een idee?
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Check het draaiboek:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34355979&news=34826064&type=-1
Patrick is ondertussen ook gearriveerdquote:Op zondag 27 mei 2007 16:14 schreef Aoristus het volgende:
Welke debiel komt er nou op het idee om een opblaas Nijn mee te nemen in een tent?
Volgens mij zou je zometeen willen dat je het niet ontdekt had.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef scrub_nurse het volgende:
zo kan ik toch paolo nutini ff checken! fijn die live stream wist ik niet,net pas ontdekt![]()
weet niet meer precies waar ik het las, maar voor SP is dit pas het tweede grote concert wat ze doen, sinds ze weer bij elkaar spelen. Ze zien het nog een beetje als generale repetitie, en denken dat nog niet alles vlekkeloos gaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:20 schreef Aoristus het volgende:
De Fratelli's hoeft voor mij beslist niet. De Smashing Pumpkins doen al jaren vaag over uitzendrechten. Waarom zou dat zijn
Ik vind dat die twee zaken los van elkaar moeten staan. Zo kan 3 voor 12 ook onafhankelijk naar het festival blijven kijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom kan Jan Smeets / Pinkpop bij het contracteren van die artiesten ook niet een clausule bedingen dat ze automatisch het audiomateriaal mogen uitzenden (middels 3voor12/3FM).
krijg je toch n beetje zin om te gaan he..maar ach zoveel leuks speelt er naar mijn mening nietquote:Op zondag 27 mei 2007 16:21 schreef Grachus het volgende:
[..]
Volgens mij zou je zometeen willen dat je het niet ontdekt had.![]()
Dat zal best, maar de SP heeft toch wel een flinke historie. Vroeger deden ze ook al moeilijk over de uitzendrechten. Het is pas sinds de laatste jaren dat ik ben beginnen te waarderen. De geluidskwaliteit van de pinkpopstream is nou niet dermate goed dat het interessant is om het te bewaren.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
weet niet meer precies waar ik het las, maar voor SP is dit pas het tweede grote concert wat ze doen, sinds ze weer bij elkaar spelen. Ze zien het nog een beetje als generale repetitie, en denken dat nog niet alles vlekkeloos gaat.
Dus zitten ze dan niet erop te wachten dat er rips van het concert over het hele internet te downloaden zijn.
misschien dat bands dan zeggen, dan komen we toch gewoon niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom kan Jan Smeets / Pinkpop bij het contracteren van die artiesten ook niet een clausule bedingen dat ze automatisch het audiomateriaal mogen uitzenden (middels 3voor12/3FM).
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:24 schreef nipeng het volgende:
Amy Winehouse zegt Pinkpop af
Krezip ipv het drankorgel
Dan wordt de line-up er niet beter op, een hoop bands komen dan vast niet meer. Als ze niet uitgezonden willen worden is dat hun goed recht vind ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef Asskicker14 het volgende:
de digitale tv stream, denk ik welquote:Op zondag 27 mei 2007 16:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar de SP heeft toch wel een flinke historie. Vroeger deden ze ook al moeilijk over de uitzendrechten. Het is pas sinds de laatste jaren dat ik ben beginnen te waarderen. De geluidskwaliteit van de pinkpopstream is nou niet dermate goed dat het interessant is om het te bewaren.
leuk voor op de thuisdvd, voor de kinderen als ze later groot zijnquote:
Maar sommige bands zijn erg selectief wat betreft de uitzendrechten. Zo heb ik beeldmateriaal gezien van Linkin Park, Muse en Arctic Monkeys op een Japanse zomerfestival . Maar die hebben financieėl zeker meer mogelijkheden om dat te bewerkstelligen. Het blijft jammer, want de beste bands krijg je dan niet te horen als buitenstaander.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan wordt de line-up er niet beter op, een hoop bands komen dan vast niet meer. Als ze niet uitgezonden willen worden is dat hun goed recht vind ik.![]()
Hmmm, da's wel vreemd ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar sommige bands zijn erg selectief wat betreft de uitzendrechten. Zo heb ik beeldmateriaal gezien van Linkin Park, Muse en Arctic Monkeys op een Japanse zomerfestival . Maar die hebben financieėl zeker meer mogelijkheden om dat te bewerkstelligen. Het blijft jammer, want de beste bands krijg je dan niet te horen als buitenstaander.![]()
En een hernia?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Paolo Nutini lijkt ook last van een poliepje te hebben. Zijn stem klinkt hevig overbelast.
Hoe bedoel je streamrips?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef greatgonzo het volgende:
vraagje tussendoor, weet iemand of via nieuwsgroepen, de komende dagen nog streamrips worden aangeboden?
En nu geen links plaatsen natuurlijk, want dat mag niet. Maar als iemand me kan zeggen of dit het geval is, scheelt me dit evt zoeken.
Daar brak die uiteindelijk mee door. Last request kwam daarvoor nog.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Grachus het volgende:
[..]
Was dat niet "Jenny don't be hasty"? Of was dat de 2e?
ja, maar die zijn later niet on-demandquote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je streamrips?
Je kunt alle optredens die uitgezonden mogen worden, gewoon beluisteren op 3voor12. En van alle andere optredens wordt uberhaupt niets opgenomen.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=34355979
Op zijn album klinkt hij toch een stuk anders hoor (quote:Op zondag 27 mei 2007 16:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Daar brak die uiteindelijk mee door. Last request kwam daarvoor nog.
Maar dit is gewoon z'n stem hoor, geen poliep of overbelasting...
Ik weet dan niet of een streamrip de beste oplossing is aangezien de kwaliteit altijd brak is. Heb je geen DVD-recorder ofzo, want naar mijn weten wordt Pinkpop ook op TV uitgezonden.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ja, maar die zijn later niet on-demand
als ik dus bv volgende week nog eens Iggy wil zien, kan dat niet meer
Nu is er al best wat materiaal van gister on demand te bekijken/beluisteren....quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ja, maar die zijn later niet on-demand
als ik dus bv volgende week nog eens Iggy wil zien, kan dat niet meer
Dan doet hij dat bij al z'n live optredens...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op zijn album klinkt hij toch een stuk anders hoor (), hier lijkt hij meer een stemmetje op te zetten.
Inderdaad het leek wel of er een bejaarde zonder kunstgebit aan t zingen wasquote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op zijn album klinkt hij toch een stuk anders hoor (), hier lijkt hij meer een stemmetje op te zetten.
Als hij met zo'n stem het album had opgenomen, dan kan ik je verzekeren dat hij nooit was doorgebroken.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad het leek wel of er een bejaarde zonder kunstgebit aan t zingen was
ja, maar overal maar 15 min van ofzo, en de grote namen zijn ook daar niet te zien, denk ikquote:Op zondag 27 mei 2007 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik weet dan niet of een streamrip de beste oplossing is aangezien de kwaliteit altijd brak is. Heb je geen DVD-recorder ofzo, want naar mijn weten wordt Pinkpop ook op TV uitgezonden.
Dat dacht ik eerst ook toen ik nog niet naar het beeld had gekeken en z'n stem hoorde.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad het leek wel of er een bejaarde zonder kunstgebit aan t zingen was
Jenny don't be hasty / New shoes zijn toch wel singles die op radio veel airplay genieten.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook toen ik nog niet naar het beeld had gekeken en z'n stem hoorde.![]()
Ken hem verder niet dus...
Ik luister niet zo heel veel radio meer tegenwoordig.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jenny don't be hasty / New shoes zijn toch wel singles die op radio veel airplay genieten.
Gaat hij zelfs nummers van Jungle Book zingen? Wilt hij als artiest nou serieus genomen worden?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:48 schreef Grachus het volgende:
"I wanna be like youhoooouuuu" tududududududu, hoe lekker is dat liedje van Jungle Book!
Ik vind het wel een lekker nummer anders.. lekker vrolijk! Had hem al tijden niet meer gehoord, dus heeft Paolo z'n optreden van vandaag toch nog een beetje goed gemaakt.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gaat hij zelfs nummers van Jungle Book zingen? Wilt hij als artiest nou serieus genomen worden?![]()
Neequote:Op zondag 27 mei 2007 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Wordt Snow Patrol nou uitgezonden of niet, hun nieuwe single Signal Fire vind ik echt geweldig.
niet speciaal. het is nu vulling voor tussen de concerten door. maar later zal het vast on demand te zien zijn via 3 voor 12 website of via de web tv van 3 voor 12. hebben ze weer wat materiaal van allerlei artiesten..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:00 schreef Aoristus het volgende:
waarom zijn die live tussenstukjes in de studio eigenlijk. Zijn dat bands die het niet gered hebben ofzo
Dat zijn sessies die sommige Pinkpop-artiesten speciaal voor 3voor12 hebben gedaan. Meestal de onbekendere artiesten maar laatst ook met The Kooks.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:00 schreef Aoristus het volgende:
waarom zijn die live tussenstukjes in de studio eigenlijk. Zijn dat bands die het niet gered hebben ofzo
Ik ben er ook bang voor..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:03 schreef Toad het volgende:
[..]
niet speciaal. het is nu vulling voor tussen de concerten door. maar later zal het vast on demand te zien zijn via 3 voor 12 website of via de web tv van 3 voor 12. hebben ze weer wat materiaal van allerlei artiesten..
Vreselijk was dat, die sponskopjes die bloedserieus in de lift zaten te zingen dat het een lieve lust was.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zijn sessies die sommige Pinkpop-artiesten speciaal voor 3voor12 hebben gedaan. Meestal de onbekendere artiesten maar laatst ook met The Kooks.
Ja, die liftsessies altijd, die zijn inderdaad vreselijkquote:Op zondag 27 mei 2007 17:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor..
[..]
Vreselijk was dat, die sponskopjes die bloedserieus in de lift zaten te zingen dat het een lieve lust was.
Hier doet hij het gewoon nogsteeds.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef greatgonzo het volgende:
de stream ligt eruit?
Ze kunnen toch wel draadloos regelen?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:14 schreef Aoristus het volgende:
LOL, die prutsers met die draadjes. Iggy wil gewoon contact met het publiek, had dat dan beter geregeld
de link staat in de OP
Misschien weigerde hij dat zelf welquote:
daar was het iets later op de avond, misschien was het publiek toen wat meer opgewarmdquote:Op zondag 27 mei 2007 17:12 schreef Aoristus het volgende:
op Blowlands was ie toch een stuk beter hoor
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/wmlive?vpro3voor12tvcentral-bb.asxquote:Op zondag 27 mei 2007 17:13 schreef henkde_j het volgende:
heeft iemand de link naar de stream?
Plus dat het in een grote zwarte tent was, hij nodigde toen mensen uit om met hem te feesten op het podium. Ik denk dat ze vanaf dat moment onsterfelijk waren. Hij had er gewoon veel meer lol in, dan nu op pinkpopquote:Op zondag 27 mei 2007 17:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
daar was het iets later op de avond, misschien was het publiek toen wat meer opgewarmd
Ik vind het ook een beetje tegenvallenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:25 schreef Toad het volgende:
Prachtig optreden verder, maar de muziek vind ik echt drie keer niks.
je moet er bij zijn om het echt te waarderen denk ik..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:25 schreef Toad het volgende:
Prachtig optreden verder, maar de muziek vind ik echt drie keer niks.
tot morgen dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:32 schreef liefie_ het volgende:
ik ga morgen hoop ik
mn eerste keer een klein beetje pinkpop....
ik dacht jullie willen dat vast weten
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:33 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij kreeg er net eentje een klap op zijn bek omdat hij te amikaal met Iggy dacht om te kunnen gaan
Nee, maar toen Lowlands dit vorig jaar had, MOEST ie dit natuurlijk ook op zijn Pinkpop hebben...inclusief publiek op het podium..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
![]()
btw, normaal waardeert Jan Smeets dit niet
Da's dan jammer, Iggy is de 60 jarige halfgod die zijn kas spekt . Dit hoort allemaal bij zijn programmaquote:Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
![]()
btw, normaal waardeert Jan Smeets dit niet
Dat viel mij ook opquote:Op zondag 27 mei 2007 17:36 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Haha, die kale beveiligingstuup zit ook te kijken van: WTF GEBEURT HIER!?
Zeker, plus dat het publiek van nu vrij verwend is. Je moet dus wel manieren vinden om contact met het publiek te leggen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, maar toen Lowlands dit vorig jaar had, MOEST ie dit natuurlijk ook op zijn Pinkpop hebben...inclusief publiek op het podium..
FF schoonmakenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:41 schreef Mathijz het volgende:
Die roadie trouwens, ziet er ook te grappig uit
Ja hij moet weer even in het publiek induiken oidquote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef greatgonzo het volgende:
hmm, hij kreeg iedereen wild met die podium actie, kakt nu weer een beetje in..
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:55 schreef greatgonzo het volgende:
wat een foute afsluiting... "that's it, thank you
maar goed, hij komt zo wel weer
Same here. Zat echt met buikpijn te kijken, zo graag wilde ik daar zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:06 schreef Sautor het volgende:
Dit uur is het enige uur dat ik spijt ga hebben dat ik er niet ben.
En Muse is ook jammer
Dta laat Iggy Pop altijd toe op zijn concerten. Hij riep zelfs nog iets van; Invade the stage!!quote:Op zondag 27 mei 2007 18:57 schreef RHCPeter het volgende:
God ik heb wat gemist volgens mij
Had dat net wel willen zien met die podiumbestorming
where is the mirror ofzoietsquote:Op zondag 27 mei 2007 19:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Wat zingt ze? "Waar is de kiwi?"
quote:
quote:We kregen helaas geen toestemming om iets van Marilyn Manson uit te zenden. Dat geldt ook voor Muse, The Fratellis, Scissor Sisters, Arctic Monkeys, Magic Numbers, Linkin Park en The Smashing Pumpkins.
Lol, die heb ik op blowlands ook niet gezien. Ik was nieuwsgierig toen een moeder met haar pre-tieners naast me kwam zitten toen ik aan het eten was. Ze waren naar snowpatrol geweest en ze vonden het héél leuk, zeiden zequote:
Ik heb het altijd een beetje De Efteling on Tour gevonden... Maar het heeft zijn goede momenten.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:42 schreef Aoristus het volgende:
ik vind within temptation best wel meubelboulevard muziek eigenlijk
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dat Kate Bush-achtige gewapper met die armen is wel ultra lachwekkend
Zoiets ja, de queen is iemand die het huishouden voor het volk van Laaf bij houdt.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een beetje De Efteling on Tour gevonden... Maar het heeft zijn goede momenten.
Vrouwens krijgen vaak dikkere tieten als ze moeder wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:46 schreef greatgonzo het volgende:
lijkt het zo, of heeft Sharon nog dikkere tieten gekregen, sinds ze moeder is geworden?
Zoiets heb je bij Amy Winehouse dan weer niet..die is altijd Laveloos..quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zoiets ja, de queen is iemand die het huishouden voor het volk van Laaf bij houdt.
Iddquote:
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoiets heb je bij Amy Winehouse dan weer niet..die is altijd Laveloos..
She'd rather be at home with Ray.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
ik bedoel, ze waren al aan de forse kant, maar nu knallen ze bijna uit dat jurkjequote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Vrouwens krijgen vaak dikkere tieten als ze moeder worden
Ik zal eens in jouw tepels bijten. Moet je zien hoe dik ze worden
Of gewoon een te klein jurkje aantrekken wil ook wel helpen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik bedoel, ze waren al aan de forse kant, maar nu knallen ze bijna uit dat jurkje
Het heeft geholpen, de site ligt platquote:Op zondag 27 mei 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
de man van de twitterpromotie aan het woord. Vertel wat je aan het doen bent in 140 karakters. Yeah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |