Plus dat het in een grote zwarte tent was, hij nodigde toen mensen uit om met hem te feesten op het podium. Ik denk dat ze vanaf dat moment onsterfelijk waren. Hij had er gewoon veel meer lol in, dan nu op pinkpopquote:Op zondag 27 mei 2007 17:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
daar was het iets later op de avond, misschien was het publiek toen wat meer opgewarmd
Ik vind het ook een beetje tegenvallenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:25 schreef Toad het volgende:
Prachtig optreden verder, maar de muziek vind ik echt drie keer niks.
je moet er bij zijn om het echt te waarderen denk ik..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:25 schreef Toad het volgende:
Prachtig optreden verder, maar de muziek vind ik echt drie keer niks.
tot morgen dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:32 schreef liefie_ het volgende:
ik ga morgen hoop ik
mn eerste keer een klein beetje pinkpop....
ik dacht jullie willen dat vast weten
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:33 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij kreeg er net eentje een klap op zijn bek omdat hij te amikaal met Iggy dacht om te kunnen gaan
Nee, maar toen Lowlands dit vorig jaar had, MOEST ie dit natuurlijk ook op zijn Pinkpop hebben...inclusief publiek op het podium..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
![]()
btw, normaal waardeert Jan Smeets dit niet
Da's dan jammer, Iggy is de 60 jarige halfgod die zijn kas spekt . Dit hoort allemaal bij zijn programmaquote:Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
![]()
btw, normaal waardeert Jan Smeets dit niet
Dat viel mij ook opquote:Op zondag 27 mei 2007 17:36 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Haha, die kale beveiligingstuup zit ook te kijken van: WTF GEBEURT HIER!?
Zeker, plus dat het publiek van nu vrij verwend is. Je moet dus wel manieren vinden om contact met het publiek te leggen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, maar toen Lowlands dit vorig jaar had, MOEST ie dit natuurlijk ook op zijn Pinkpop hebben...inclusief publiek op het podium..
FF schoonmakenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:41 schreef Mathijz het volgende:
Die roadie trouwens, ziet er ook te grappig uit
Ja hij moet weer even in het publiek induiken oidquote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef greatgonzo het volgende:
hmm, hij kreeg iedereen wild met die podium actie, kakt nu weer een beetje in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |