Ik heb het altijd een beetje De Efteling on Tour gevonden... Maar het heeft zijn goede momenten.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:42 schreef Aoristus het volgende:
ik vind within temptation best wel meubelboulevard muziek eigenlijk

quote:Op zondag 27 mei 2007 19:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dat Kate Bush-achtige gewapper met die armen is wel ultra lachwekkend

Zoiets ja, de queen is iemand die het huishouden voor het volk van Laaf bij houdt.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een beetje De Efteling on Tour gevonden... Maar het heeft zijn goede momenten.

Vrouwens krijgen vaak dikkere tieten als ze moeder wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:46 schreef greatgonzo het volgende:
lijkt het zo, of heeft Sharon nog dikkere tieten gekregen, sinds ze moeder is geworden?

Zoiets heb je bij Amy Winehouse dan weer niet..die is altijd Laveloos..quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zoiets ja, de queen is iemand die het huishouden voor het volk van Laaf bij houdt.

Iddquote:
quote:

quote:Op zondag 27 mei 2007 19:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoiets heb je bij Amy Winehouse dan weer niet..die is altijd Laveloos..

She'd rather be at home with Ray.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]

quote:Op zondag 27 mei 2007 19:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]

ik bedoel, ze waren al aan de forse kant, maar nu knallen ze bijna uit dat jurkjequote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Vrouwens krijgen vaak dikkere tieten als ze moeder worden
Ik zal eens in jouw tepels bijten. Moet je zien hoe dik ze worden

Of gewoon een te klein jurkje aantrekken wil ook wel helpen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik bedoel, ze waren al aan de forse kant, maar nu knallen ze bijna uit dat jurkje

Het heeft geholpen, de site ligt platquote:Op zondag 27 mei 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
de man van de twitterpromotie aan het woord. Vertel wat je aan het doen bent in 140 karakters. Yeah

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |