De butlers Melissa en Mitch zorgen voor de nodige beroering;quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik vind Mitch eigenlijk best wel leuk"
Brian : "Wil je met hem doorgaan ?"
Amanda : "Het voelt wel zo dat ik hem heel erg leuk vind"
Brian : "En je weet toch dat we een afspraak hebben"
Amanda : "Dat we niet met een ander gaan"
Brian : "Juist, dus gaan we niet met een ander"
[afbeelding]
Maar jouw vent zal het dan ook wel kunnen. Bij Brian weten we zeker dat hij het niet kan en dat hij heel regelmatig wat vruchteloos bonkt zonder dat hij klaar komt. (net als een andere man die zijn agressie er graag uitgooit omdat hij ergens in tekort schiet)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze blijft volgens mij alleen bij Brian omdat ze er bang voor is.... alleen dat gezicht al als ze genaaid wordt........
Nou sorry maar als mijn vent me naait dan kijk ik heus wel anders... gelukkiger, en ik geniet er meer van....
Dat moet dan vrees voor een ingrijpend commentaar geweest zijn, als je het zo nodig wilt substitueren met 'ouderwetse flamoezert'quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wilde een ander commentaar voorkomen.![]()
Huh? Hoe? Wat? Wanneer?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gaat goed met DGK. Lieke en Huub uit elkaar, Amanda en Brian uit elkaar .......
Is morgen weer goed...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gaat goed met DGK. Lieke en Huub uit elkaar, Amanda en Brian uit elkaar .......
Wil jij nog een borrel Hupert?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat moet dan vrees voor een ingrijpend commentaar geweest zijn, als je het zo nodig wilt substitueren met 'ouderwetse flamoezert'
Niettemin, een prachtige kwalificatie. Ik denk dat ik dit vaker ga gebruiken. In de Bijenkorf zie ik vaak 'ouderwetse flamoezerds' op de roltrap staan, schichtig kijkend over de rand van een mintgroene regenjas. Nu weet ik hoe ze heten.
Eerder vanavond. Lieke was weer eens stevig bezig Huub op te eisen. Vervolgens verweet ze Huub dat hij tegen de auto van Carlos was gereden (8000 euro, zelf betalen door Huub). Toen werd Huub ff mega boos. Lieke heeft geen f*ck te maken met de auto van Carlos. "Ja, maar het is ook mijn trainer" reageerde Lieke. Toen plofte Huub helemaal. Lieke is nu al een uur alleen in bed, Huub staat bij de disco.quote:
Het is zelfs de best denkbare reclame voor Mitch op dit moment.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
Natasja met haar achterlijke redenering: Mitch is er maar 2 dagen en Brian de hele week.
Wtf maakt dat nou uit?![]()
Neem contact op met Eric, die heeft ook fantasien over mannen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Excusez-moi, mijn fantasie ging even met me op de loop![]()
Dat is de oerangst die vooraf gaat aan anale sex met een Bokito met zang aspiraties.quote:
Ken je haar persoonlijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is de oerangst die vooraf gaat aan anale sex met een Bokito met zang aspiraties.
Amanda houdt van die angst, hij geeft grenzen aan. En ze weet dat ze anders grenzeloos is.
Amanda heeft op 19 jarige leeftijd wel een geschiedenis van vriendjes met losse handjes. Door haar gevoelens voor Mitch met Bria nte delen lijkt het wel alsof ze dat soort agressie weer opzoekt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk?![]()
Ik neem nog een biertje, lurk nog even na en ben er weg van.![]()
Nee, hij weet nu dat Natasja dezelfde opvulling heeft als Amanda...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian mist z'n mammie zeker ......
[afbeelding]
Niet te hard lurken hoor, we hebben al een Jaapquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn fantasie richt zich op ogen die zich net boven de kraag van een mintgroene regenjas verheffen, lichtelijk angstig, op de roltrap van een Bijenkorf.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Neem contact op met Eric, die heeft ook fantasien over mannen.![]()
Wel in de SC of WC please.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda heeft op 19 jarige leeftijd wel een geschiedenis van vriendjes met losse handjes. Door haar gevoelens voor Mitch met Brian te delen lijkt het wel alsof ze dat soort agressie weer opzoekt.
Ze zijn wel gewend aan wondvochtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
Gaan ze met zn 3-en in 1 bed, zal lekker slapen als je net geopereerd bent, laat dat mens lekker alleen liggen.![]()
Inmiddels wel. Ik vind Amanda heel sympathiek, maar zonder zo'n dominante aap in haar omgeving is ze totaal verloren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In de koelkast. Proostquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inmiddels wel. Ik vind Amanda heel sympathiek, maar zonder zo'n dominante aap in haar omgeving is ze totaal verloren.
Ik wil ook een biertje![]()
Hee maar ik wuifde ook, mag ik dan geen cola'tje?quote:
Met die 2 drains van Natas gaat dat niet lukkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaan ze nu met drieen kleffen ? Of Amanda van twee kanten bewerken ?
[afbeelding]
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee maar ik wuifde ook, mag ik dan geen cola'tje?![]()
Als straks alles stil is, zal het gezeur van Lieke en Huub wel weer opvlammen als Huub ook in dat bed stapt.
Is Tas aan haar handen geopereerd?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met die 2 drains van Natas gaat dat niet lukken![]()
Er is een stal vrij en hooi schijnt lekker te slapen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Kan Lieke niet bij dat paard gaan slapen?
Tuurlijk schat, maar ik heb geen light meer, een gewone ook goed?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee maar ik wuifde ook, mag ik dan geen cola'tje?![]()
Als straks alles stil is, zal het gezeur van Lieke en Huub wel weer opvlammen als Huub ook in dat bed stapt.
Ja, de gewone is het lekkerst. Dankjewel, lurkerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, maar ik heb geen light meer, een gewone ook goed?
[afbeelding]
Drie kindjes van god?
Hij beschermt de kwetsbare mammatas tegen de onbetrouwbare Delley.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:25 schreef SiRojK het volgende:
Brian en Amanda hebben het uitgemaakt, maar slapen nog wel naast elkaar?
gRespect voor die para brother!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij beschermt de kwetsbare mammatas tegen de onbetrouwbare Delley.
Dat is veel belovend. Ingenomen met Rum?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Natasia : "Wil je een slaappil ?"
Natasia : "Heb je die ?"
Brian : "Ja, ik heb nog ...." en toen slikte hij de rest van de zin in.
Benzodiazepines!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Natasia : "Wil je een slaappil ?"
Natasia : "Heb je die ?"
Brian : "Ja, ik heb nog ...." en toen slikte hij de rest van de zin in.
Je kan niet EN de wereldproblematiek oplossen EN je bezighouden met je playlistquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:37 schreef FuTilE het volgende:
Wat 'n slechte muziek luistert die Jaap toch. Ik had iets beters verwacht van een van de 10 slimste mensen op aarde.
Welnee, toen Huub zo snurkte toen hij door Eric werd bewerkstelligd, was hij ook klaarwakker volgens veel streamers. Huub snurkt altijd als hij erg opgewonden en heel wakker is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Dat gesnurk gisteren was misschien toch Huub, want ik hoor nu hetzelfde en Eric is nog op. Dan zou Huub toch onder Lieke in slaap kunnen zijn gevallen![]()
Is dat zo? Dan was het vannacht misschien dus toch weer opwindingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Welnee, toen Huub zo snurkte toen hij door Eric werd bewerkstelligd, was hij ook klaarwakker volgens veel streamers. Huub snurkt altijd als hij erg opgewonden en heel wakker is.
Dan mag hij wel eens wat meer snurken, die dooie eekhoorn!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Welnee, toen Huub zo snurkte toen hij door Eric werd bewerkstelligd, was hij ook klaarwakker volgens veel streamers. Huub snurkt altijd als hij erg opgewonden en heel wakker is.
Als je de lijn door moet voeren...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan was het vannacht misschien dus toch weer opwinding![]()
Een gerbil.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:43 schreef bloodymary het volgende:
Is het nou een eekhoorn of een dwergmarmot?
vond brian een goed idee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:25 schreef SiRojK het volgende:
Brian en Amanda hebben het uitgemaakt, maar slapen nog wel naast elkaar?
Slechte cover. Was wel heel mooi met Coldplay op Live8.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:46 schreef FuTilE het volgende:
Egh.. The Verve..
En zo te zien gaat hij nu ook pitten. Vroegertje vandaag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:58 schreef Day het volgende:
Ligt iedereen nu op bed, behalve Jaap"?
Hij neemt nog wel even een midnight snack.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zo te zien gaat hij nu ook pitten. Vroegertje vandaag.
Wat hij 's-avonds na alle gewone maaltijden wegduwt snack ik nog niet in 4 weken .......quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Hij neemt nog wel even een midnight snack.![]()
Ongelooflijk, wat die jongen allemaal wegstouwd!![]()
Ik vraag me vaak af wat of hij überhaupt wel proeft wat hij eet!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En het gaat ook niet met kleine hapjes .......
[afbeelding]
Beetje deal met Japio. Vandaag mocht Japio de MB en morgen Eric om met z'n date te kunnen rommelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:03 schreef Day het volgende:
Eric is dus definitief naar beneden verhuisd?
Zag hem nl. niet in de masterrom liggen.
Ik ben bang dat Jaap zijn Adamkostuum aantrekt en er vrolijk met een bak Ben & Jerry's tussenin gaat liggen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje deal met Japio. Vandaag mocht Japio de MB en morgen Eric om met z'n date te kunnen rommelen.
Hij hoeft niet te proeven, daar is hij koning voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af wat of hij überhaupt wel proeft wat hij eet!
Een koning heeft voorproeversquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te proeven, daar is hij koning voor.
Volgens mij proeft hij nooit wat. Heb je hem wel eens zien koken. Een en al cajun kruiden, enorm veel aromat en verder ketchup. Wat hou je dan nog aan smaak over van die gewokte groente ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Het is een date via Mundo, dochteronderneming van Tien. Ik gok dat ze 'achter' wel zullen verbieden dat er verstoord worden. Het moet immers (reclame-) TV worden voor Mundo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:09 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jaap zijn Adamkostuum aantrekt en er vrolijk met een bak Ben & Jerry's tussenin gaat liggen.![]()
Zeg nou eerlijk, de voorproeversselectie in DGK is gewoon erg mager. Een topkok weten ze binnen no-time over de kling te jagen.quote:
Maak even een cap van Huubs blote bipsjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is een date via Mundo, dochteronderneming van Tien. Ik gok dat ze 'achter' wel zullen verbieden dat er verstoord worden. Het moet immers (reclame-) TV worden voor Mundo.
Whehehe, ik had je post nog niet gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak even een cap van Huubs blote bipsje![]()
Hij houdt het zelfs zo goed in de hand, dat niemand anders ervan wil proevenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, de voorproeversselectie in DGK is gewoon erg mager. Een topkok weten ze binnen no-time over de kling te jagen.
Nee, als ik Jaap was zou ik dat proeven ook maar gewoon in eigen hand houden. Dan weet je tenminste dat het goed gebeurt. Erg Koninklijk.
Pas als hij het weer uitkotstquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je het zou doen, dus ik dacht ik kan het beter vragen dan zelf te laat te komen met eentjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whehehe, ik had je post nog niet gezien.
Als er een manier zou zijn om Eric te grazen te nemen zou het binnen de 24 uur van zijn date zijn. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is een date via Mundo, dochteronderneming van Tien. Ik gok dat ze 'achter' wel zullen verbieden dat er verstoord worden. Het moet immers (reclame-) TV worden voor Mundo.
Ligt Huubje nou alleen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Arme Huub, niks om van bil te gaan vanavond ......
[afbeelding]
Ik ben bang dat dat date-gebeuren morgen heel saai gaat worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Als er een manier zou zijn om Eric te grazen te nemen zou het binnen de 24 uur van zijn date zijn. Ben benieuwd.
Succesvol adverteren met gay buttsecks, that's a first.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Flauw, reden voor mij om juist niet te cappen. Kom nou, jij kunt duvels goed cappen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je het zou doen, dus ik dacht ik kan het beter vragen dan zelf te laat te komen met eentje![]()
Nee hoor, deze cap maakte ik eerder.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ligt Huubje nou alleen?
Sorry voor al mijn vragen, maar ik ben ook met dingen achter de schermen bezig en lees hier af en toe mee.
Maar jij bent verduiveld snel, en wij tweeen zien vaak dezelfde capwaardige plaatjes. Ik vind dat juist wel leuk, ik plaagde maarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Flauw, reden voor mij om juist niet te cappen. Kom nou, jij kunt duvels goed cappen.
Mijn streams staan uit iig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat date-gebeuren morgen heel saai gaat worden.
Ik heb er nog 1 in kleur voor jequote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je het zou doen, dus ik dacht ik kan het beter vragen dan zelf te laat te komen met eentje![]()
Voor sommigen zal het wel leuk zijn, maar ik ben niet zo 'van de nichterige'. Ik krijg spontaan kringspierkramp van de gedachte alleen al.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat date-gebeuren morgen heel saai gaat worden.
Nou, is dat een schattig bipsje of niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 in kleur voor je
[afbeelding]
Dat is een lekker kontjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, is dat een schattig bipsje of niet?![]()
Dat gebeuren in de jacuzzi werd niet uitgezonden via de streams dus dit waarschijnlijk ook maar gedeeltelijk. Hoop ik!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor sommigen zal het wel leuk zijn, maar ik ben niet zo 'van de nichterige'. Ik krijg spontaan kringspierkramp van de gedachte alleen al.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, is dat een schattig bipsje of niet?![]()
Ach gossiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor sommigen zal het wel leuk zijn, maar ik ben niet zo 'van de nichterige'. Ik krijg spontaan kringspierkramp van de gedachte alleen al.
Gek he, dat zei ik bij Gaby nou helemaal nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach gossieIk ken die hele Michael niet, ik kijk naar de Kooi en daar hoort hij niet bij. Dat is meer mijn gedachte.
Zit wat in... toch vond ik daar ook weinig aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gek he, dat zei ik bij Gaby nou helemaal niet![]()
![]()
Toevoeging: familiebezoek daarentegen kan nog wel interessant zijn omdat je dan wat meer leert over de miljonair.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit wat in... toch vond ik daar ook weinig aan.
Gaby zou toch komen vanavond!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit wat in... toch vond ik daar ook weinig aan.
Dat is toch focking niet normaal meer!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, er mogen geen mensen meer 'besteld' worden door anderen.
Tering, stelletje f*cking teringleiers zijn hetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is toch focking niet normaal meer!![]()
Jaap draait Heino en probeert te eten via zijn oogleden, verder weinig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:37 schreef the_undertaker het volgende:
gebeurd er nog wat?
Ja, maar het is nog niet duidelijk of hij daarvoor voldoende is afgevallenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:39 schreef Gigageil het volgende:
Probeert Jaap nu de 300 Kilo te halen of zo?![]()
Stream 1 Japio luistert naar muziek en leest wat op internet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:37 schreef the_undertaker het volgende:
gebeurd er nog wat?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog niet duidelijk of hij daarvoor voldoende is afgevallen
Pim Fortuyn ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
Rubens had er wel raad mee geweten, dat ronde bipsje van Huub.
En daar heeft 'ie anderhalf uur over zitten doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:53 schreef STAP01 het volgende:
3 maanden gevangen in luxe!
Gepost op: 26/05, 02:45:36 Gepost door: Jaap
Vandaag, 26 mei, zit ik hier precies 3 maanden. Ik ben nu totaal naar de klote, dus ik ga lekker pitten en zal morgen eens uitgebreid beschrijven wat ik na een kwartaal van mijn medebewoners vind en verklaren vanuit punten in mijn karakter waarom ik van zwak schaap naar terror schaap ben getransformeerd. TRUSTUHHHHH
Bron: KingJaap.nl
Daar staat ze ook al in de weg!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:02 schreef Morwen het volgende:
Palma staat stiekum mee te gluren.
[afbeelding]
En bedankt weerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:07 schreef FuTilE het volgende:
Even een beter moment van Jaap in reprise:
[afbeelding]
Hoe SubTilE FuTilEquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:07 schreef FuTilE het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:07 schreef FuTilE het volgende:
[afbeelding]
Aan de overkant. BB3 meen ik, met arm en rijk. Ik wens wie nog over is een goedenachtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:15 schreef F04 het volgende:
Tís stil.
Wij zijn bots.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:18 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee, is het niet?
Ik ben net wakker, is dit de ass van Natasja of Jaap?quote:
Jaapjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, is dit de ass van Natasja of Jaap?![]()
Dan is ie toch afgevallen, ik dacht namelijk dat het de cellulites reet van Natasja wasquote:
Huub heeft die microfoon al 3x verplaatst zodat ze heel goed te horen zijn en het een spontaan gesprek wordtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:51 schreef AnTjUh het volgende:
huub en lieke discuseren nu al weer in bed
wel goed te horen want er ligt een mic tussen in
ja deel 897654quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:51 schreef AnTjUh het volgende:
huub en lieke discuseren nu al weer in bed
wel goed te horen want er ligt een mic tussen in
Als ze dat nu eens echt deed. Huub heeft al tig keer aangegeven dat als het haar niet bevalt ze moet oprotten, maar ze doet het maar niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:05 schreef riri het volgende:
lieke wil het spelletje wat huub speelt niet meer mee spelen
wat wil je dan zien?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Fucking Hell, dat is toch niet normaal!! Relaties zouden eigenlijk verboden moeten worden in de kooi. Als ik constant gekibbel wil zien dan ga ik wel weer bij mijn ouders inwonen.
en omdat huub zegt dat ze op moet rotten moet ze dat ook maar doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als ze dat nu eens echt deed. Huub heeft al tig keer aangegeven dat als het haar niet bevalt ze moet oprotten, maar ze doet het maar niet.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:10 schreef riri het volgende:
[..]
en omdat huub zegt dat ze op moet rotten moet ze dat ook maar doen?
denk niet dat je lieke dan kent
en dat is dan de enige optie die overblijft? Het uitgezakt zitten op de bank. Dit voelt nl als een uitzakken op de bank.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:08 schreef riri het volgende:
[..]
wat wil je dan zien?
dat ze uitgezakt op de bank zitten?of elke dag een feest die van begin tot einde voorspelbaar is wat gedrag betreft van de bewoners?
Ja, leuk om te neuken, meer niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:10 schreef SIRA het volgende:
ik denk dat Huub Lieke toch leuker dan dat ie toe geeft
anders gaat hij toch niet elke keer de discussie aan en het proberen uit te leggen ??
lijkt me toch dat je afgelopen weken wel genoeg van haar gezien moet hebben dat ze niet iemand is die met de staart tussen de benen afdruiptquote:
Oh je bedoelt wat zij doorzetten noemt het eigenlijk doordrammen is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:12 schreef riri het volgende:
[..]
lijkt me toch dat je afgelopen weken wel genoeg van haar gezien moet hebben dat ze niet iemand is die met de staart tussen de benen afdruipt
nou...vaak genoeg gehoord dat ie tegen haar zei dat ie van haar hield als ze met z'n tweetjes waren...als de andere bewoners erbij zijn speelt ie een spel van de stoeren vrouwenverslinder omdat ie weet dat dat werkt bij de anderen....lieke wil daar niet meer in mee gaanquote:
Totdat Lieke kwam heeft Huub het spel gespeeld door juist de grenzen steeds op te zoeken. Dat is zijn manier van spelen. Lieke claimt Huub nu als 'vriend' en wil dat hij daarom zich aanpast aan haar ideeën hoe een 'vriend' zich moet gedragen in de villa. Huub laat zich geen regels opleggen door Lieke in het spel.. hij krijgt al genoeg regels door van achter.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:22 schreef SIRA het volgende:
maar in het spel zijn er ook grenzen
en ik denk dat Lieke dat probeert aan te geven
alleen dat wil er even niet in bij ons Huubje
tuurlijk kun je het spel spelen met alleen maar één doel maar kijk er dan niet raar van op dat je aan het eind iedereen verloren bent en hartstikke kierewiet uit die kooi vandaan komt....in real life zal hij niet zomaar kunnen stoppen met het spel wat hij nu iedere dag elke minuut elke seconde speelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Totdat Lieke kwam heeft Huub het spel gespeeld door juist de grenzen steeds op te zoeken. Dat is zijn manier van spelen. Lieke claimt Huub nu als 'vriend' en wil dat hij daarom zich aanpast aan haar ideeën hoe een 'vriend' zich moet gedragen in de villa. Huub laat zich geen regels opleggen door Lieke in het spel.. hij krijgt al genoeg regels door van achter.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
Huub is aan het chatten met achter??
dat wordt ongetwijfeld een kotsgezellig feestje!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:41 schreef Clank het volgende:
Jaap zit vandaag 3 maanden in de villa. Hij wil een feestje geven.
als je om iemand geeft ga je ver maar op een geven moment is het genoeg geweest...op dat punt zit ze nu...zag het van de week al aan haar na die kotsscêne van jaap....ze had zich gisteren ook al afgezonderd en zat te peinzen over wat te doenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:39 schreef ericahysterica het volgende:
Ik heb bij Lieke heel sterk het gevoel dat ze Huub probeert te veranderen in iets dat hij niet is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:45 schreef riri het volgende:
[..]
als je om iemand geeft ga je ver maar op een geven moment is het genoeg geweest...op dat punt zit ze nu...zag het van de week al aan haar na die kotsscêne van jaap....ze had zich gisteren ook al afgezonderd en zat te peinzen over wat te doen
zou hier dan toch sprake zijn van echte liefde ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:45 schreef riri het volgende:
[..]
als je om iemand geeft ga je ver maar op een geven moment is het genoeg geweest...op dat punt zit ze nu...zag het van de week al aan haar na die kotsscêne van jaap....ze had zich gisteren ook al afgezonderd en zat te peinzen over wat te doen
Yep.. terwijl Huub zo duidelijk naar haar toe is geweest hoe hij inelkaar zit. Als je dan een relatie met iemand aangaat neem hem dan ook zoals hij is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb bij Lieke heel sterk het gevoel dat ze Huub probeert te veranderen in iets dat hij niet is.
Een kwaal waar vrouwen wel vaker last van hebben en dat gaat dus niet werken.
Lieke gedraagt zich in mijn ogen nu als een verwend kind, dat haar zin niet krijgt, haar vriendje wil niet voor haar veranderen![]()
![]()
![]()
ik dacht dat hij iets probeerde te kijken wat niet mag en dat zij hem toen had weggedruktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:55 schreef Katewalker het volgende:
Huub was wel aan het chatten met achter dus...Natasia is erg boos omdat ze de verbinding van haar telefoongesprek verbraken omdat haar zender het niet deed..Huub zegt.."dat had ik net ook..." humph..hij snoert zichzelf de mond...hahahaha..ik wist helemaal niet dat ze konden chatten met achter..
Lieke moet Huub gewoon los laten...niet zoenen, geen sex, geen exclusiviteit....dat werkt niet in De Gouden Kooi...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb bij Lieke heel sterk het gevoel dat ze Huub probeert te veranderen in iets dat hij niet is.
Lieke gedraagt zich in mijn ogen nu als een verwend kind, dat haar zin niet krijgt, haar vriendje wil niet voor haar veranderen![]()
![]()
![]()
Hij typte iets in op een leeg scherm...en daarna zag ik dat er tekst op kwam zonder dat Huub aan het typen was...en daarna gaf Huub weer antword......het kan wel dat hij is weg geklikt omdat hij iets wilde zien wat niet mocht maar ze kunnen dus ook met achter chatten..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht dat hij iets probeerde te kijken wat niet mag en dat zij hem toen had weggedrukt
Brain drains?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:02 schreef ericahysterica het volgende:
tas wordt opgehaald de drains worden vandaag verwijderd
Ok, maar dat ze met achteren kunnen chatten dat wist ik wel al. huubje doet/deed dat 's nachts vaak.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hij typte iets in op een leeg scherm...en daarna zag ik dat er tekst op kwam zonder dat Huub aan het typen was...en daarna gaf Huub weer antword......het kan wel dat hij is weg geklikt omdat hij iets wilde zien wat niet mocht maar ze kunnen dus ook met achter chatten..![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Fucking Hell, dat is toch niet normaal!! Relaties zouden eigenlijk verboden moeten worden in de kooi. Als ik constant gekibbel wil zien dan ga ik wel weer bij mijn ouders inwonen.
huub is in de kooi niet wie hij is...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:52 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo zit hij niet echt in elkaar...wat hij in de kooi laat zien is een spel en hij dikt dingen extra aan omdat dat voor het spel beter is...lieke weet dat dat niet de echte huub is maar ze krijgt er problemen mee omdat het van heel veel invloed is op je persoon als je iemand om wie je geeft de hele tijd een spel ziet spelen...ook voortdurend tegen jou...dat is het probleem...een heel begrijpelijk probleem voor lieke en niks mis meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. terwijl Huub zo duidelijk naar haar toe is geweest hoe hij inelkaar zit. Als je dan een relatie met iemand aangaat neem hem dan ook zoals hij is.
Het jaloerse gedrag van Lieke is iets wat helemáál niet bij Huub past. Ze deed gisteren zó enorm moeilijk over de 'date' van Amanda en Huub.. hoessow??
Ik denk dat iedereen in de kooi wel een soort van spel speelt, maar iedereen is ook gewoon zoals hij of zij is.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in de kooi wel een soort van spel speelt, maar iedereen is ook gewoon zoals hij of zij is.
Je kan volgens mij niet zolang een "ander" spelen, zelfs geheim agenten krijgen van zo'n "rol" na verloop van tijd problemen.
De basis - jezelf dus - blijft gewoon.
Behalve dat ze even lekker naar huis moet gaan ( er nooit in had mogen komenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:12 schreef riri het volgende:
[..]
zo zit hij niet echt in elkaar...wat hij in de kooi laat zien is een spel en hij dikt dingen extra aan omdat dat voor het spel beter is...lieke weet dat dat niet de echte huub is maar ze krijgt er problemen mee omdat het van heel veel invloed is op je persoon als je iemand om wie je geeft de hele tijd een spel ziet spelen...ook voortdurend tegen jou...dat is het probleem...een heel begrijpelijk probleem voor lieke en niks mis mee
Tuurlijk kan je spelen tot je erbij neervalt, de basis blijft en dat is jezelf.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:18 schreef riri het volgende:
[..]
![]()
haha...er zijn zelfs mensen die in real life voortdurend een spel spelen
zelfs degene met wie ze getrouwd zijn bijvoorbeeld kennen de ECHTE partner niet eens.
Dus spelen kan je....net zolang tot je erbij neervalt
Des te dommer omdat ze dat waanidee ook nog in de kooi denkt te kunnen bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:17 schreef schatje het volgende:
Lieke is nog zo'n meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw wensen. Dom wijf.
Volgens mij is zij alleen maar boos omdat hij haar,teringwijf,kuthoer....etc noemt.Gisteren was het eerste wat hij in een gesprek tegen haar zei "hou je bek ''.Ik noem het dan niet kneden naar haar wensen als zij dat niet accepteerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:17 schreef schatje het volgende:
Lieke is nog zo'n meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw wensen. Dom wijf.
Dat zijn bijzaken. De kern is dat hij dingen doet die zij niet wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:29 schreef kybe het volgende:
[..]
Volgens mij is zij alleen maar boos omdat hij haar,teringwijf,kuthoer....etc noemt.Gisteren was het eerste wat hij in een gesprek tegen haar zei "hou je bek ''.Ik noem het dan niet kneden naar haar wensen als zij dat niet accepteerd.
Lieke heeft in deze gelijk. Hoeven ze tegen mij ook niet te zeggen..1x hou je bek...(laat staan, kuthoer) en weg is Kate for ever...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:29 schreef kybe het volgende:
[..]
Volgens mij is zij alleen maar boos omdat hij haar,teringwijf,kuthoer....etc noemt.Gisteren was het eerste wat hij in een gesprek tegen haar zei "hou je bek ''.Ik noem het dan niet kneden naar haar wensen als zij dat niet accepteerd.
prima op tiet thanks!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
[COS#1533] Over echte liefde en lekkende tieten
Beetje vroeg
Tja , Brain vind deze humor niet geweldig, dat is het verschil ,poep ,kotsen er lekkker inrollen, is niet de humor van Brain, neem hem dat abso niet kwalijk.Jaap heeft Brain ook niet meer nodig zoals in het begin toen hij door zijn "vriendje van nu"zo werd getart en gediscrimineerd (Auswitz was volgens mij nog het vriendelijkste van de kabauter zoal Jaap hem destijds noemde)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
De humor tussen Jaap en Huub is beter te verteren dan de humor die Brian en Jaap samen hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |