Is Tas aan haar handen geopereerd?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met die 2 drains van Natas gaat dat niet lukken![]()
Er is een stal vrij en hooi schijnt lekker te slapen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Kan Lieke niet bij dat paard gaan slapen?
Tuurlijk schat, maar ik heb geen light meer, een gewone ook goed?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee maar ik wuifde ook, mag ik dan geen cola'tje?![]()
Als straks alles stil is, zal het gezeur van Lieke en Huub wel weer opvlammen als Huub ook in dat bed stapt.
Ja, de gewone is het lekkerst. Dankjewel, lurkerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, maar ik heb geen light meer, een gewone ook goed?
[afbeelding]
Drie kindjes van god?
Hij beschermt de kwetsbare mammatas tegen de onbetrouwbare Delley.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:25 schreef SiRojK het volgende:
Brian en Amanda hebben het uitgemaakt, maar slapen nog wel naast elkaar?
gRespect voor die para brother!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij beschermt de kwetsbare mammatas tegen de onbetrouwbare Delley.
Dat is veel belovend. Ingenomen met Rum?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Natasia : "Wil je een slaappil ?"
Natasia : "Heb je die ?"
Brian : "Ja, ik heb nog ...." en toen slikte hij de rest van de zin in.
Benzodiazepines!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Natasia : "Wil je een slaappil ?"
Natasia : "Heb je die ?"
Brian : "Ja, ik heb nog ...." en toen slikte hij de rest van de zin in.
Je kan niet EN de wereldproblematiek oplossen EN je bezighouden met je playlistquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:37 schreef FuTilE het volgende:
Wat 'n slechte muziek luistert die Jaap toch. Ik had iets beters verwacht van een van de 10 slimste mensen op aarde.
Welnee, toen Huub zo snurkte toen hij door Eric werd bewerkstelligd, was hij ook klaarwakker volgens veel streamers. Huub snurkt altijd als hij erg opgewonden en heel wakker is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Dat gesnurk gisteren was misschien toch Huub, want ik hoor nu hetzelfde en Eric is nog op. Dan zou Huub toch onder Lieke in slaap kunnen zijn gevallen![]()
Is dat zo? Dan was het vannacht misschien dus toch weer opwindingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Welnee, toen Huub zo snurkte toen hij door Eric werd bewerkstelligd, was hij ook klaarwakker volgens veel streamers. Huub snurkt altijd als hij erg opgewonden en heel wakker is.
Dan mag hij wel eens wat meer snurken, die dooie eekhoorn!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Welnee, toen Huub zo snurkte toen hij door Eric werd bewerkstelligd, was hij ook klaarwakker volgens veel streamers. Huub snurkt altijd als hij erg opgewonden en heel wakker is.
Als je de lijn door moet voeren...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan was het vannacht misschien dus toch weer opwinding![]()
Een gerbil.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:43 schreef bloodymary het volgende:
Is het nou een eekhoorn of een dwergmarmot?
vond brian een goed idee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:25 schreef SiRojK het volgende:
Brian en Amanda hebben het uitgemaakt, maar slapen nog wel naast elkaar?
Slechte cover. Was wel heel mooi met Coldplay op Live8.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:46 schreef FuTilE het volgende:
Egh.. The Verve..
En zo te zien gaat hij nu ook pitten. Vroegertje vandaag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:58 schreef Day het volgende:
Ligt iedereen nu op bed, behalve Jaap"?
Hij neemt nog wel even een midnight snack.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zo te zien gaat hij nu ook pitten. Vroegertje vandaag.
Wat hij 's-avonds na alle gewone maaltijden wegduwt snack ik nog niet in 4 weken .......quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Hij neemt nog wel even een midnight snack.![]()
Ongelooflijk, wat die jongen allemaal wegstouwd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |