Is Tas aan haar handen geopereerd?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met die 2 drains van Natas gaat dat niet lukken![]()
Er is een stal vrij en hooi schijnt lekker te slapen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Kan Lieke niet bij dat paard gaan slapen?
Tuurlijk schat, maar ik heb geen light meer, een gewone ook goed?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee maar ik wuifde ook, mag ik dan geen cola'tje?![]()
Als straks alles stil is, zal het gezeur van Lieke en Huub wel weer opvlammen als Huub ook in dat bed stapt.
Ja, de gewone is het lekkerst. Dankjewel, lurkerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, maar ik heb geen light meer, een gewone ook goed?
[afbeelding]
Drie kindjes van god?
Hij beschermt de kwetsbare mammatas tegen de onbetrouwbare Delley.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:25 schreef SiRojK het volgende:
Brian en Amanda hebben het uitgemaakt, maar slapen nog wel naast elkaar?
gRespect voor die para brother!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij beschermt de kwetsbare mammatas tegen de onbetrouwbare Delley.
Dat is veel belovend. Ingenomen met Rum?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Natasia : "Wil je een slaappil ?"
Natasia : "Heb je die ?"
Brian : "Ja, ik heb nog ...." en toen slikte hij de rest van de zin in.
Benzodiazepines!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Natasia : "Wil je een slaappil ?"
Natasia : "Heb je die ?"
Brian : "Ja, ik heb nog ...." en toen slikte hij de rest van de zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |