quote:
Ze blijft volgens mij alleen bij Brian omdat ze er bang voor is.... alleen dat gezicht al als ze genaaid wordt........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
Errrr welke zich zelfrespecterende man wil iets met een vrouw die niet kan kiezen?
Truste lieverd en post er maar flink op los. Als het hem niet bevalt dan gaat ie toch lekker naar... een ander forum.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Ik duik mijn mijn mand in en wens de nachtploeg strekte. Tot morgen.![]()
JIj wordt ws ook niet anaal genaaid?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze blijft volgens mij alleen bij Brian omdat ze er bang voor is.... alleen dat gezicht al als ze genaaid wordt........
Nou sorry maar als mijn vent me naait dan kijk ik heus wel anders... gelukkiger, en ik geniet er meer van....
Gisteren zei ze dat ze verliefd was op Mitch, vandaag hoor ik haar weer zeggen dat ze stapelgek is op Brian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze blijft volgens mij alleen bij Brian omdat ze er bang voor is.... alleen dat gezicht al als ze genaaid wordt........
Nou sorry maar als mijn vent me naait dan kijk ik heus wel anders... gelukkiger, en ik geniet er meer van....
Zij wordt ook niet altijd anaal geneukt....quote:
Dat klopt toch, even en oneven dagen ....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren zei ze dat ze verliefd was op Mitch, vandaag hoor ik haar weer zeggen dat ze stapelgek is op Brian.![]()
OK. Too much information!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Aaaaah op donderdag en zaterdag is ze op Mitch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt toch, even en oneven dagen ....
Het is gewoon dieptriest als een meisje van 19 zo vreugdeloos sex heeft en sex ziet als iets wat ze moet doen om haar vriendje tevreden te stellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee hoor, raar is het niet. Maar echt genieten is het ook niet voor een vrouw.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Zij wordt ook niet altijd anaal geneukt....
En btw, is Anaal zo raar dan? Er word hier over analesex gepraat alsof het iets is wat nooooooooooooooit voorkomt.
Niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee hoor, raar is het niet. Maar echt genieten is het ook niet voor een vrouw.
Mooi initiatief, die energiebesparende modus voor overbelaste hersenen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt toch, even en oneven dagen ....
Voor jou misschien wel, maar ik denk niet dat de meeste vrouwen erbij zullen juichen, laat staan tot een orgasme zullen komen.quote:
"Protesia"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is gewoon dieptriest als een meisje van 19 zo vreugdeloos sex heeft en sex ziet als iets wat ze moet doen om haar vriendje tevreden te stellen.
Gruwelijk is echter de rol die Protesia speelt in dit hele verhaal.
Er zijn vrouwen die alleen bij die vorm van penetratie kunnen klaarkomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee hoor, raar is het niet. Maar echt genieten is het ook niet voor een vrouw.
Daarom temper ik het maar even.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Nah, tis niet dat ik er foto's bij plaats ofzo![]()
Ik doe het niet, maar ken genoeg vrouwen die er optimaal van genieten....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar ik denk niet dat de meeste vrouwen erbij zullen juichen, laat staan tot een orgasme zullen komen.
Uitzonderingen bevestigen de regel?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die alleen bij die vorm van penetratie kunnen klaarkomen.
Bijdeweees, ik ben een ouderwetse flamoezert.![]()
Ik vind het heerlijk als mijn vent........... en dan men ......... aanraakt... en vervolgens............ dus. datte.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daarom temper ik het maar even.
Wie weet wat er anders 8 posts hieronder had gestaan![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die alleen bij die vorm van penetratie kunnen klaarkomen.
Bijdeweees, ik ben een ouderwetse flamoezert.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als mijn vent........... en dan men ......... aanraakt... en vervolgens............ dus. datte.
FOTO'S!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als mijn vent........... en dan men ......... aanraakt... en vervolgens............ dus. datte.
Geen idee, maar ik wilde een ander commentaar voorkomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dat staat ergens in een profiel op een of ander forum, he? Oriëntatie: 'Ouderwetse flamoezert'...
Welnee, ze is gewoon bang voor zijn hysterische en paronoïde uitbarstingen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef Meganog het volgende:
Amanda HOUDT van brian.
Brian is happy... Ik vind Amanda zooo zieligquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen heeft het er HEEEL moelijk mee.
Nou, happy, zwaar gefrustreerd komt meer in de buurt. Als het meezit wordt hij vanavond nog PARAquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian is happy... Ik vind Amanda zooo zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |