Gezellig hier hè. Maar ik begrijp niet zo goed waarom ik op stream 2 net een skyline te zien kreeg van en of andere big-city. Grapje van DGK?quote:
Uhmm, het was geen doodverwensing, het was een hypothetisch voorbeeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Day het volgende:
APK, graag verder in FB! Dit hoort niet in COS!
Een discussie over het wel of niet posten in Updates/streamverslagen mag van mij best, maar daar hoef nietmandvoor uitgescholden cq doodgewenst te worden!
Onderhand toch gauw een liter of 10...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
Ik zie net Tas door het beeld schuiven met twee zwabberende zakjes met wondvocht
Is goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Day het volgende:
APK, graag verder in FB! Dit hoort niet in COS!
Een discussie over het wel of niet posten in Updates/streamverslagen mag van mij best, maar daar hoef nietmandvoor uitgescholden cq doodgewenst te worden!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar als zij bv niet zou leven dan zou de COS 100 posts minder hebben en leesbaarder zijn om na te lezen
Ze zijn de weg kwijt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gezellig hier hè. Maar ik begrijp niet zo goed waarom ik op stream 2 net een skyline te zien kreeg van en of andere big-city. Grapje van DGK?
Het komt wel eens vaker voor. Blijkbaar hebben ze daar ook nog schermpjes over voor andere tv programma's.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gezellig hier hè. Maar ik begrijp niet zo goed waarom ik op stream 2 net een skyline te zien kreeg van en of andere big-city. Grapje van DGK?
Verliest ze toch nog al die kilo's die er net weer aan gekomen zijn...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Onderhand toch gauw een liter of 10...
Spaart ze op voor Japio..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Onderhand toch gauw een liter of 10...
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Verliest ze toch nog al die kilo's die er net weer aan gekomen zijn...
Het mooie van de COS vind ik nou juist dat er geen incrowd is. De posters wisselen per dagdeel en iedereen kan zo instappen. Problemen zijn er vrijwel nooit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk is het ook maar beter dat ik me verre houd van deze kwestie.
Ik ben niet zo bevattelijk voor alle grieven die er zoal leven bij de COS in-crowd.
>>> Misschien kan ik beter .... want stel je voor dat ik close ben met Mitch, ik ga echt niet met hem zoenen waar Brian bij is ofzo....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Liess het volgende:
Amanda is al omgeluld
Moet je opletten, Natas heeft weken last van vocht (kilo's) En dan op de operatie afschuivenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Verliest ze toch nog al die kilo's die er net weer aan gekomen zijn...
Stabiel typje........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Liess het volgende:
Amanda is al omgeluld
APk is niet zo goed in pamperen en eerlijk gezegd hou ik daar ook niet van.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het lijkt me, dat je dan een vriendelijk verzoek aan diegene doet met een blijk van waardering, ipv het iemand te verwijten, uit te schelden en zelfs dood te wensen? Ik vind het knap gestoord iig.
Zo is het maar net. Ik duik mijn mijn mand in en wens de nachtploeg strekte. Tot morgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het mooie van de COS vind ik nou juist dat er geen incrowd is. De posters wisselen per dagdeel en iedereen kan zo instappen. Problemen zijn er vrijwel nooit.
Ik kan niet kiezen, heb daarom ook geen manquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
Errrr welke zich zelfrespecterende man wil iets met een vrouw die niet kan kiezen?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Ik duik mijn mijn mand in en wens de nachtploeg strekte. Tot morgen.![]()
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Ik duik mijn mijn mand in en wens de nachtploeg strekte. Tot morgen.![]()
Vergeet je updateje nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |