BERGMANS TIETEN OM VAN TE GENIETENquote:
Van DE twee knopjes zijn ze nog afgebleven ....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
Het begint er steeds dierlijker aan toe te gaan bij die draaitafel. Geen knopje blijft onberoerd in alle bestiale nieuwsgierigheid. Wie weet komt er nog een onverwacht triootje van...
Dat is gewelidig dat jij dat doet, maar het is volstrekt debiel om dat van één ander te eisen. Beequeen heeft naast het kijken van de streams vast ook nog wel een soort van leven, net als jij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ik overdag werk ofzo. [afbeelding]
Als ik update-waardige posts in de COS tegen kom plaats ik ze regelmatig in het update topic.
Niet doen, laat APK toch zeuren. Ff een aai over zijn kale bolletje en hij is weer stil......APK te lang in de zon met zijn kale bolletje wil nog wel eens schade aanrichten in de bovenkamer.....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik raak helemaal overstuur. Wat een gezeur zeg.![]()
Als jij nou gewoon je gezeik voor je houdt, en de streams gaat kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar als zij bv niet zou leven dan zou de COS 100 posts minder hebben en leesbaarder zijn om na te lezen
Eric, Huub, Bian?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
Het begint er steeds dierlijker aan toe te gaan bij die draaitafel. Geen knopje blijft onberoerd in alle bestiale nieuwsgierigheid. Wie weet komt er nog een onverwacht triootje van...
Omdat BQ vaak streams volgt en dit heel erg informatief kan zijn voor degenen die overdag niet online kunnen komen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je je hiermee speciaal op 1 user focust. Er zijn er ook die niet eens streams kijken, elk zijn ding toch?
Vanmiddag hadden Huub en Lieke het hier uitgebreid over in de tuin.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Huub was in slaap gevallen terwijl Lieke hem pijpte..... das toch pijnlijk ;-/
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Day het volgende:
APK, graag verder in FB! Dit hoort niet in COS!
Een discussie over het wel of niet posten in Updates/streamverslagen mag van mij best, maar daar hoef nietmandvoor uitgescholden cq doodgewenst te worden!
Joh, wist je dat agressie en seks naast elkaar in de hersenen zitten. Mensen en dan vooral mannen die niet klaar kunnen komen worden wel vaker zo ongefundeerd agressief. Wifebeater kan je er alles over vertellen na zijn urenlange vruchteloze beukpartijen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Weer zo'n nietsnut die nooit iets in het updates topic post maar wel lekkerdoet met de koffiewijfen.
Ga ook lekker niet meer wakker worden morgen.
Ik dank u.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dit voorkomt en passant ook weer ellenlange discussies over Abba, hulde!
Mama Mia, Ruud snapt hetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Nee zijn stiekum verhuisdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schakelfoutje op stream 2 ?
[afbeelding]
Het lijkt me, dat je dan een vriendelijk verzoek aan diegene doet met een blijk van waardering, ipv het iemand te verwijten, uit te schelden en zelfs dood te wensen? Ik vind het knap gestoord iig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Omdat BQ vaak streams volgt en dit heel erg informatief kan zijn voor degenen die overdag niet online kunnen komen.
Ik moet het ook hebben van de Updates & OP.
zie ook:
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/49781799/4/50
Abba?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Natasja als objectieve raadgeefsterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:29 schreef Liess het volgende:
Amanda vraagt om hulp van Natas... stom meisje ... snap nou dat Natas jullie niet uit elkaar wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |