En daar heeft 'ie anderhalf uur over zitten doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:53 schreef STAP01 het volgende:
3 maanden gevangen in luxe!
Gepost op: 26/05, 02:45:36 Gepost door: Jaap
Vandaag, 26 mei, zit ik hier precies 3 maanden. Ik ben nu totaal naar de klote, dus ik ga lekker pitten en zal morgen eens uitgebreid beschrijven wat ik na een kwartaal van mijn medebewoners vind en verklaren vanuit punten in mijn karakter waarom ik van zwak schaap naar terror schaap ben getransformeerd. TRUSTUHHHHH
Bron: KingJaap.nl
Daar staat ze ook al in de weg!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:02 schreef Morwen het volgende:
Palma staat stiekum mee te gluren.
[afbeelding]
En bedankt weerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:07 schreef FuTilE het volgende:
Even een beter moment van Jaap in reprise:
[afbeelding]
Hoe SubTilE FuTilEquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:07 schreef FuTilE het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:07 schreef FuTilE het volgende:
[afbeelding]
Aan de overkant. BB3 meen ik, met arm en rijk. Ik wens wie nog over is een goedenachtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:15 schreef F04 het volgende:
Tís stil.
Wij zijn bots.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:18 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee, is het niet?
Ik ben net wakker, is dit de ass van Natasja of Jaap?quote:
Jaapjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, is dit de ass van Natasja of Jaap?![]()
Dan is ie toch afgevallen, ik dacht namelijk dat het de cellulites reet van Natasja wasquote:
Huub heeft die microfoon al 3x verplaatst zodat ze heel goed te horen zijn en het een spontaan gesprek wordtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:51 schreef AnTjUh het volgende:
huub en lieke discuseren nu al weer in bed
wel goed te horen want er ligt een mic tussen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |