Ik heb bij Lieke heel sterk het gevoel dat ze Huub probeert te veranderen in iets dat hij niet is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:45 schreef riri het volgende:
[..]
als je om iemand geeft ga je ver maar op een geven moment is het genoeg geweest...op dat punt zit ze nu...zag het van de week al aan haar na die kotsscêne van jaap....ze had zich gisteren ook al afgezonderd en zat te peinzen over wat te doen
zou hier dan toch sprake zijn van echte liefde ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:45 schreef riri het volgende:
[..]
als je om iemand geeft ga je ver maar op een geven moment is het genoeg geweest...op dat punt zit ze nu...zag het van de week al aan haar na die kotsscêne van jaap....ze had zich gisteren ook al afgezonderd en zat te peinzen over wat te doen
Yep.. terwijl Huub zo duidelijk naar haar toe is geweest hoe hij inelkaar zit. Als je dan een relatie met iemand aangaat neem hem dan ook zoals hij is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb bij Lieke heel sterk het gevoel dat ze Huub probeert te veranderen in iets dat hij niet is.
Een kwaal waar vrouwen wel vaker last van hebben en dat gaat dus niet werken.
Lieke gedraagt zich in mijn ogen nu als een verwend kind, dat haar zin niet krijgt, haar vriendje wil niet voor haar veranderen![]()
![]()
![]()
ik dacht dat hij iets probeerde te kijken wat niet mag en dat zij hem toen had weggedruktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:55 schreef Katewalker het volgende:
Huub was wel aan het chatten met achter dus...Natasia is erg boos omdat ze de verbinding van haar telefoongesprek verbraken omdat haar zender het niet deed..Huub zegt.."dat had ik net ook..." humph..hij snoert zichzelf de mond...hahahaha..ik wist helemaal niet dat ze konden chatten met achter..
Lieke moet Huub gewoon los laten...niet zoenen, geen sex, geen exclusiviteit....dat werkt niet in De Gouden Kooi...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb bij Lieke heel sterk het gevoel dat ze Huub probeert te veranderen in iets dat hij niet is.
Lieke gedraagt zich in mijn ogen nu als een verwend kind, dat haar zin niet krijgt, haar vriendje wil niet voor haar veranderen![]()
![]()
![]()
Hij typte iets in op een leeg scherm...en daarna zag ik dat er tekst op kwam zonder dat Huub aan het typen was...en daarna gaf Huub weer antword......het kan wel dat hij is weg geklikt omdat hij iets wilde zien wat niet mocht maar ze kunnen dus ook met achter chatten..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht dat hij iets probeerde te kijken wat niet mag en dat zij hem toen had weggedrukt
Brain drains?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:02 schreef ericahysterica het volgende:
tas wordt opgehaald de drains worden vandaag verwijderd
Ok, maar dat ze met achteren kunnen chatten dat wist ik wel al. huubje doet/deed dat 's nachts vaak.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hij typte iets in op een leeg scherm...en daarna zag ik dat er tekst op kwam zonder dat Huub aan het typen was...en daarna gaf Huub weer antword......het kan wel dat hij is weg geklikt omdat hij iets wilde zien wat niet mocht maar ze kunnen dus ook met achter chatten..![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Fucking Hell, dat is toch niet normaal!! Relaties zouden eigenlijk verboden moeten worden in de kooi. Als ik constant gekibbel wil zien dan ga ik wel weer bij mijn ouders inwonen.
huub is in de kooi niet wie hij is...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:52 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo zit hij niet echt in elkaar...wat hij in de kooi laat zien is een spel en hij dikt dingen extra aan omdat dat voor het spel beter is...lieke weet dat dat niet de echte huub is maar ze krijgt er problemen mee omdat het van heel veel invloed is op je persoon als je iemand om wie je geeft de hele tijd een spel ziet spelen...ook voortdurend tegen jou...dat is het probleem...een heel begrijpelijk probleem voor lieke en niks mis meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. terwijl Huub zo duidelijk naar haar toe is geweest hoe hij inelkaar zit. Als je dan een relatie met iemand aangaat neem hem dan ook zoals hij is.
Het jaloerse gedrag van Lieke is iets wat helemáál niet bij Huub past. Ze deed gisteren zó enorm moeilijk over de 'date' van Amanda en Huub.. hoessow??
Ik denk dat iedereen in de kooi wel een soort van spel speelt, maar iedereen is ook gewoon zoals hij of zij is.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in de kooi wel een soort van spel speelt, maar iedereen is ook gewoon zoals hij of zij is.
Je kan volgens mij niet zolang een "ander" spelen, zelfs geheim agenten krijgen van zo'n "rol" na verloop van tijd problemen.
De basis - jezelf dus - blijft gewoon.
Behalve dat ze even lekker naar huis moet gaan ( er nooit in had mogen komenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:12 schreef riri het volgende:
[..]
zo zit hij niet echt in elkaar...wat hij in de kooi laat zien is een spel en hij dikt dingen extra aan omdat dat voor het spel beter is...lieke weet dat dat niet de echte huub is maar ze krijgt er problemen mee omdat het van heel veel invloed is op je persoon als je iemand om wie je geeft de hele tijd een spel ziet spelen...ook voortdurend tegen jou...dat is het probleem...een heel begrijpelijk probleem voor lieke en niks mis mee
Tuurlijk kan je spelen tot je erbij neervalt, de basis blijft en dat is jezelf.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:18 schreef riri het volgende:
[..]
![]()
haha...er zijn zelfs mensen die in real life voortdurend een spel spelen
zelfs degene met wie ze getrouwd zijn bijvoorbeeld kennen de ECHTE partner niet eens.
Dus spelen kan je....net zolang tot je erbij neervalt
Des te dommer omdat ze dat waanidee ook nog in de kooi denkt te kunnen bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:17 schreef schatje het volgende:
Lieke is nog zo'n meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw wensen. Dom wijf.
Volgens mij is zij alleen maar boos omdat hij haar,teringwijf,kuthoer....etc noemt.Gisteren was het eerste wat hij in een gesprek tegen haar zei "hou je bek ''.Ik noem het dan niet kneden naar haar wensen als zij dat niet accepteerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:17 schreef schatje het volgende:
Lieke is nog zo'n meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw wensen. Dom wijf.
Dat zijn bijzaken. De kern is dat hij dingen doet die zij niet wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:29 schreef kybe het volgende:
[..]
Volgens mij is zij alleen maar boos omdat hij haar,teringwijf,kuthoer....etc noemt.Gisteren was het eerste wat hij in een gesprek tegen haar zei "hou je bek ''.Ik noem het dan niet kneden naar haar wensen als zij dat niet accepteerd.
Lieke heeft in deze gelijk. Hoeven ze tegen mij ook niet te zeggen..1x hou je bek...(laat staan, kuthoer) en weg is Kate for ever...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:29 schreef kybe het volgende:
[..]
Volgens mij is zij alleen maar boos omdat hij haar,teringwijf,kuthoer....etc noemt.Gisteren was het eerste wat hij in een gesprek tegen haar zei "hou je bek ''.Ik noem het dan niet kneden naar haar wensen als zij dat niet accepteerd.
prima op tiet thanks!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
[COS#1533] Over echte liefde en lekkende tieten
Beetje vroeg
Tja , Brain vind deze humor niet geweldig, dat is het verschil ,poep ,kotsen er lekkker inrollen, is niet de humor van Brain, neem hem dat abso niet kwalijk.Jaap heeft Brain ook niet meer nodig zoals in het begin toen hij door zijn "vriendje van nu"zo werd getart en gediscrimineerd (Auswitz was volgens mij nog het vriendelijkste van de kabauter zoal Jaap hem destijds noemde)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
De humor tussen Jaap en Huub is beter te verteren dan de humor die Brian en Jaap samen hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |