ja deel 897654quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:51 schreef AnTjUh het volgende:
huub en lieke discuseren nu al weer in bed
wel goed te horen want er ligt een mic tussen in
Als ze dat nu eens echt deed. Huub heeft al tig keer aangegeven dat als het haar niet bevalt ze moet oprotten, maar ze doet het maar niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:05 schreef riri het volgende:
lieke wil het spelletje wat huub speelt niet meer mee spelen
wat wil je dan zien?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Fucking Hell, dat is toch niet normaal!! Relaties zouden eigenlijk verboden moeten worden in de kooi. Als ik constant gekibbel wil zien dan ga ik wel weer bij mijn ouders inwonen.
en omdat huub zegt dat ze op moet rotten moet ze dat ook maar doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als ze dat nu eens echt deed. Huub heeft al tig keer aangegeven dat als het haar niet bevalt ze moet oprotten, maar ze doet het maar niet.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:10 schreef riri het volgende:
[..]
en omdat huub zegt dat ze op moet rotten moet ze dat ook maar doen?
denk niet dat je lieke dan kent
en dat is dan de enige optie die overblijft? Het uitgezakt zitten op de bank. Dit voelt nl als een uitzakken op de bank.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:08 schreef riri het volgende:
[..]
wat wil je dan zien?
dat ze uitgezakt op de bank zitten?of elke dag een feest die van begin tot einde voorspelbaar is wat gedrag betreft van de bewoners?
Ja, leuk om te neuken, meer niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:10 schreef SIRA het volgende:
ik denk dat Huub Lieke toch leuker dan dat ie toe geeft
anders gaat hij toch niet elke keer de discussie aan en het proberen uit te leggen ??
lijkt me toch dat je afgelopen weken wel genoeg van haar gezien moet hebben dat ze niet iemand is die met de staart tussen de benen afdruiptquote:
Oh je bedoelt wat zij doorzetten noemt het eigenlijk doordrammen is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:12 schreef riri het volgende:
[..]
lijkt me toch dat je afgelopen weken wel genoeg van haar gezien moet hebben dat ze niet iemand is die met de staart tussen de benen afdruipt
nou...vaak genoeg gehoord dat ie tegen haar zei dat ie van haar hield als ze met z'n tweetjes waren...als de andere bewoners erbij zijn speelt ie een spel van de stoeren vrouwenverslinder omdat ie weet dat dat werkt bij de anderen....lieke wil daar niet meer in mee gaanquote:
Totdat Lieke kwam heeft Huub het spel gespeeld door juist de grenzen steeds op te zoeken. Dat is zijn manier van spelen. Lieke claimt Huub nu als 'vriend' en wil dat hij daarom zich aanpast aan haar ideeën hoe een 'vriend' zich moet gedragen in de villa. Huub laat zich geen regels opleggen door Lieke in het spel.. hij krijgt al genoeg regels door van achter.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:22 schreef SIRA het volgende:
maar in het spel zijn er ook grenzen
en ik denk dat Lieke dat probeert aan te geven
alleen dat wil er even niet in bij ons Huubje
tuurlijk kun je het spel spelen met alleen maar één doel maar kijk er dan niet raar van op dat je aan het eind iedereen verloren bent en hartstikke kierewiet uit die kooi vandaan komt....in real life zal hij niet zomaar kunnen stoppen met het spel wat hij nu iedere dag elke minuut elke seconde speelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Totdat Lieke kwam heeft Huub het spel gespeeld door juist de grenzen steeds op te zoeken. Dat is zijn manier van spelen. Lieke claimt Huub nu als 'vriend' en wil dat hij daarom zich aanpast aan haar ideeën hoe een 'vriend' zich moet gedragen in de villa. Huub laat zich geen regels opleggen door Lieke in het spel.. hij krijgt al genoeg regels door van achter.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
Huub is aan het chatten met achter??
dat wordt ongetwijfeld een kotsgezellig feestje!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:41 schreef Clank het volgende:
Jaap zit vandaag 3 maanden in de villa. Hij wil een feestje geven.
als je om iemand geeft ga je ver maar op een geven moment is het genoeg geweest...op dat punt zit ze nu...zag het van de week al aan haar na die kotsscêne van jaap....ze had zich gisteren ook al afgezonderd en zat te peinzen over wat te doenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:39 schreef ericahysterica het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |