abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:17:44 #276
16715 Mylene
*schatje*
pi_49786982
Lieke is nog zo'n meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw wensen. Dom wijf.
pi_49787002
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:12 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen in de kooi wel een soort van spel speelt, maar iedereen is ook gewoon zoals hij of zij is.
Je kan volgens mij niet zolang een "ander" spelen, zelfs geheim agenten krijgen van zo'n "rol" na verloop van tijd problemen.

De basis - jezelf dus - blijft gewoon.

haha...er zijn zelfs mensen die in real life voortdurend een spel spelen
zelfs degene met wie ze getrouwd zijn bijvoorbeeld kennen de ECHTE partner niet eens.
Dus spelen kan je....net zolang tot je erbij neervalt
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_49787072
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:12 schreef riri het volgende:

[..]

zo zit hij niet echt in elkaar...wat hij in de kooi laat zien is een spel en hij dikt dingen extra aan omdat dat voor het spel beter is...lieke weet dat dat niet de echte huub is maar ze krijgt er problemen mee omdat het van heel veel invloed is op je persoon als je iemand om wie je geeft de hele tijd een spel ziet spelen...ook voortdurend tegen jou...dat is het probleem...een heel begrijpelijk probleem voor lieke en niks mis mee
Behalve dat ze even lekker naar huis moet gaan ( er nooit in had mogen komen )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:21:48 #279
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49787080
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:18 schreef riri het volgende:

[..]

haha...er zijn zelfs mensen die in real life voortdurend een spel spelen
zelfs degene met wie ze getrouwd zijn bijvoorbeeld kennen de ECHTE partner niet eens.
Dus spelen kan je....net zolang tot je erbij neervalt
Tuurlijk kan je spelen tot je erbij neervalt, de basis blijft en dat is jezelf.
En als spelletjes spelen daarbij horen, ben je niet ineens iemand anders!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:23:13 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49787103
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:17 schreef schatje het volgende:
Lieke is nog zo'n meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw wensen. Dom wijf.
Des te dommer omdat ze dat waanidee ook nog in de kooi denkt te kunnen bewerkstelligen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49787225
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:17 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is zij alleen maar boos omdat hij haar,teringwijf,kuthoer....etc noemt.Gisteren was het eerste wat hij in een gesprek tegen haar zei "hou je bek ''.Ik noem het dan niet kneden naar haar wensen als zij dat niet accepteerd.
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2007 @ 11:29:46 #282
135305 beequeen
Lost.
pi_49787243
Als Lieke wil zieke(n), doet ze dat maar lekker buiten de Kooi, opzouten met die trut.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49787363

geluk
pi_49787416
Libelles die van dwergmarmotten houden...
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49787417
Wat zijn Brian en Amanda aan het uitspoken, je hoort dat er beweging is maar de camera's blijven gericht op een slapende Huub......
Heeft ze dan toch voor Brian gekozen?
pi_49787466
Das toch best lullig, sta je als Huub zijn naakt op het fotoboek van Jaap... Is toch net weer iets 'gedetailleerder' dan alles wat al bekend was
pi_49787510
Dat standaard neurotische lachje van de dwergmarmot duidt erop dat hij meer en meer in locoyote modus functioneert.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:49:02 #290
16715 Mylene
*schatje*
pi_49787729
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:29 schreef kybe het volgende:

[..]

Volgens mij is zij alleen maar boos omdat hij haar,teringwijf,kuthoer....etc noemt.Gisteren was het eerste wat hij in een gesprek tegen haar zei "hou je bek ''.Ik noem het dan niet kneden naar haar wensen als zij dat niet accepteerd.
Dat zijn bijzaken. De kern is dat hij dingen doet die zij niet wil.
pi_49787813
pi_49787836
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:29 schreef kybe het volgende:

[..]

Lieke heeft in deze gelijk. Hoeven ze tegen mij ook niet te zeggen..1x hou je bek...(laat staan, kuthoer) en weg is Kate for ever...

Lieke durft mi Huub niet los te laten omdat ze dan kans maakt om te worden weg gestemd..
Amanda durft mi Brian niet los te laten omdat ze dan kans maakt om te worden weg gestemd..
Huub durft mi Lieke niet los te laten omdat ze dan misschien naar Brian over stapt...
Brian durft mi Amanda niet los te laten omdat ze dan misschien naar Huub over stapt...

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_49787887
quote:
prima op tiet thanks!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:55:55 #294
127004 maril
Smeetsfan
pi_49787904
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
De humor tussen Jaap en Huub is beter te verteren dan de humor die Brian en Jaap samen hadden.
Tja , Brain vind deze humor niet geweldig, dat is het verschil ,poep ,kotsen er lekkker inrollen, is niet de humor van Brain, neem hem dat abso niet kwalijk.Jaap heeft Brain ook niet meer nodig zoals in het begin toen hij door zijn "vriendje van nu"zo werd getart en gediscrimineerd (Auswitz was volgens mij nog het vriendelijkste van de kabauter zoal Jaap hem destijds noemde)
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_49787938
[quote]Op zaterdag 26 mei 2007 11:53 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Lieke heeft in deze gelijk. Hoeven ze tegen mij ook niet te zeggen..1x hou je bek...(laat staan, kuthoer) en weg is Kate for ever...

Lieke durft mi Huub niet los te laten omdat ze dan kans maakt om te worden weg gestemd..
Amanda durft mi Brian niet los te laten omdat ze dan kans maakt om te worden weg gestemd..
Huub durft mi Lieke niet los te laten omdat ze dan misschien naar Brian over stapt...
Brian durft mi Amanda niet los te laten omdat ze dan misschien naar Huub over stapt...

ja ware liefde kent zo zijn dilemma s , het valt ook allemaal niet mee om in die gouden zooi gevangen te zitten
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2007 @ 11:57:30 #296
135305 beequeen
Lost.
pi_49787944
Drains eruit, nu kan ze zien hoe ze er echt uitzien. Als dit een D-cup is, eet ik mijn schoenen op.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49787972
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:36 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
dit moet je zien:

http://www.youtube.com/watch?v=g-xi2PSXNnE

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_49787976
heeft meer van mijn Bees weg
pi_49787985
pi_49788030
Jemig man.. Nu heeft ze alsnog bijna niets...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')