Moet dat cup E voorstellenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:59 schreef yvonne het volgende:
Ieuw die tieten.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:59 schreef yvonne het volgende:
Ieuw die tieten.
Amateur die Dr. Clavan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zie nog niet zo veel verbetering bij die tieten![]()
Als al dat vet weggezogen is wel, dan heeft ze een andere omvang en de grootte van een cup is ook afhankelijk van de omvang.quote:
ze hangen volgens mij nog behoorlijk of zou dat nog bijtrekken? Of het is een preventieve maatregel voor het geval ze weer gaat krijsen en er teveel spanning op de borsten komt te staan en de siliconenvullingen er spontaan uitflappenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zie nog niet zo veel verbetering bij die tieten![]()
Bee nou mogen we het weer 1000 keer zeggen he...........NU WELquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Dr.Laban van de Bergmankliniek is gewoon een amateur.
een c cup is een c cup staat los van de omvang van de borstkas. Optisch lijkt het andersquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als al dat vet weggezogen is wel, dan heeft ze een andere omvang en de grootte van een cup is ook afhankelijk van de omvang.
Een C cup bij een maat 75 is beduidend kleiner dan een C cup bij een maat 90.
Het gaat om de verhouding.
Met een BH aan zal het er wel veel beter uitzien, maar toch. Echt mooi kan ik het niet noemenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ze hangen volgens mij nog behoorlijk of zou dat nog bijtrekken? Of het is een preventieve maatregel voor het geval ze weer gaat krijsen en er teveel spanning op de borsten komt te staan en de siliconenvullingen er spontaan uitflappen![]()
Eensch en dan hebben wij het nog niet eens over de psychische disharmonie van dat mens met dat acting-out gedragquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef FdW het volgende:
Eigenlijk maakt het geen barst uit. Ze is en blijft een oerlelijk wijf, letterlijk en figuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als al dat vet weggezogen is wel, dan heeft ze een andere omvang en de grootte van een cup is ook afhankelijk van de omvang.
True.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef FdW het volgende:
Eigenlijk maakt het geen barst uit. Ze is en blijft een oerlelijk wijf, letterlijk en figuurlijk.![]()
Ben jij allang vrouwquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het gaat om de verhouding onder en bovenwijdte, dus het is zeker niet alleen optisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een c cup is een c cup staat los van de omvang van de borstkas. Optisch lijkt het anders
Bij de Hema nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het gaat om de verhouding onder en bovenwijdte, dus het is zeker niet alleen optisch.
Een 75C is net zo groot qua cup als een 80B
http://www.borstenforum.nl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1
En?quote:
Een dure ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Al heel lang, en ik draag iig een BH die past![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:16 schreef FdW het volgende:
Met veel gekreun hijst het monster van loch eemnes zich in haar aandachtshoekje, van waaruit zij haar huishouding kan bestieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |