En Ian heeft aangekondigd dat hij een maand niet gaat SC-en!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Ja hoi, ik heb [DGK SC #87] 2 bagger or not 2 bagger eens gelezen en ik wil hierbij een klacht indienen. Ik ben helemaal niet geraadpleegd over de OP en nu sta ik naast Demins en dat wil ik helemaal niet want die plaagt mij altijd.![]()
Hmmmmmmmm....... ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Polonium-120 het volgende:
mag ik hier baggeren?
... ik kom altijd binnen zonder te kloppen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Talitha het volgende:
sepo
edit: pak van m'n hart, er is bezoek!![]()
Gesjellug!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik kom altijd binnen zonder te kloppen...
Prachtig meid.quote:
Ik zet er ook 1. Jij ook?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Ian zn vraagtekens zal zetten.![]()
zat je met je vingers ergens tussenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
Zit ik even niet op te letten is er in eens een nieuwe
Meneer verdraagt maar een paar soorten, vandaag een ander pak geprobeerd omdat de normale brokken uitverkocht waren.quote:
Neeh ik was opzoek naar een ijsjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef Polonium-120 het volgende:
zat je met je vingers ergens tussen
Arm beest. Wat voerde je hem normaal?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Meneer verdraagt maar een paar soorten, vandaag een ander pak geprobeerd omdat de normale brokken uitverkocht waren.![]()
het is toch niet te geloven... een beetje teveel kapsones!... geef hem op voor DGK...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Meneer verdraagt maar een paar soorten, vandaag een ander pak geprobeerd omdat de normale brokken uitverkocht waren.![]()
Hij eet indoorbrokjes van purina of de zilveren zak brokjes van de Lidl. En van een vriendin van die kleine blikjes gourmet gekregen, die blijven ook binnen.quote:
Veel plezier stinkie!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:45 schreef Polonium-120 het volgende:
Shit... moet weg... see you all later.... en denk maar niet dat ik nuchter terug kom....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |