Zoals ik een seconde voor jou zei: Ze kunnen de..krijgen als ik eric was....tis zo raar die regels...alsof wij zitten te wachten op die zwetende viezerikken ahahahha....dach ut nieee...daarbij..Waarom krijgen ze niet is een leuke BB opdracht ofzo....voor een tonnetje ofzo...ga is met geld strooien Johnny..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef De_Moester het volgende:
eric en amanda moeten meedoen van ' achter' met de les volgens carlos....
http://www.telegraaf.nl/b(...)het_water.html?p=6,1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou ik heb hard gezocht,..maar dat nieuws dat marrokanen homo's geslagen hebben kan ik nergens vinden//
http://www.telegraaf.nl/b(...)het_water.html?p=6,1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou ik heb hard gezocht,..maar dat nieuws dat marrokanen homo's geslagen hebben kan ik nergens vinden//
Toch wel hier staat het..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef PumaStreamer het volgende:
ik vind dat nou toch wel weer liefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater ruimt het restantje Japio op.
Is die mooi op zijn plaats toch!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater ruimt het restantje Japio op.
dat mag van 'achter' nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat ze met dit mooie weer niet buiten sporten, i.p.v. in die broeikas.
Het regent hier nu trouwens, vies warm klam weer... (Twente)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat ze met dit mooie weer niet buiten sporten, i.p.v. in die broeikas.
Denk dat ze airco hebbe!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
Hier is de zon ook bijna weg (omgeving Den Haag).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het regent hier nu trouwens, vies warm klam weer... (Twente)
saai?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Saai man...
Weet jij waar je avator vandaan komt?? tis wel cool namelijk..ik weet het...wat het is..jij??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Saai man...
Hier is het 29 graden voor en achter mijn huis...Den haag..zon volop...loop te koken.....ben bijna naaktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hier is de zon ook bijna weg (omgeving Den Haag).
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hier is de zon ook bijna weg (omgeving Den Haag).
Net iets teveel info Puma.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hier is het 29 graden voor en achter mijn huis...Den haag..zon volop...loop te koken.....ben bijna naakt
Geen flauw idee..volgens mij uit een videoclipquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dus niets gemist tijdens mijn lunch op het terras.
Dan ga ik nu maar werken, want zo te lezen mis ik de komende tijd ook niets.
ca. 15 km verderop is de zon echt bijna weg maar nog wel warmquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hier is het 29 graden voor en achter mijn huis...Den haag..zon volop...loop te koken.....ben bijna naakt
lol....als ik 070 zeg...dat zijn wel 5 plaatsen ofzo hhhquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net iets teveel info Puma.![]()
030 bewolkt.
Ik zeg altijd 0031quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
lol....als ik 070 zeg...dat zijn wel 5 plaatsen ofzo hhh
Je avator is een stukje uit een music clip van Dj Format..We know something you don't know...echt een zeer cool rapnummer..moet altijd lachen als ik je avator zie..ben een DJ format fan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Saai man...
tjahquote:
wie weet. heeft Japio de boel daar ook ondergekotst en zijn ze weggestuurdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef Charmian het volgende:
wat een kort golflesje ze zijn nog niet eens een half uur weg
Beep beep, is this planet earth?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tjah
haahah
daar kan ik niet tegen op...als je nou gewoon 00 zegt...heb je gelijk aarde....planeet aarde bel je met 00..en dan aanvullen voor ut land hahaa
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Charmian het volgende:
ow god hij is er echt uitgetrapt
Ze maken wel vriendjes met de buren, geloof ikquote:
Beter een goede buur....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze maken wel vriendjes met de buren, geloof ik.
Ik heb geen zin om te werken.
Is het geen geluidsoverlast, dan is het wel Japio.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze maken wel vriendjes met de buren, geloof ik.
Ik heb geen zin om te werken.
niet dus, ze willen hem nu in de achtertuin.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
Streamlock op Huub en Japio. Ze slopen dat karretje.
Ja,ja, ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ik wou dat ik zo'n kutauto had.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:12 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een kut auto voor die patser
Mag niet van de Febo. Jaap is van de week ook al teruggefloten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Tja allemaal leuk en aardig..maar verspeelde energie..dalijk gaan ze weer doodmoe in de zon liggen. Ze moeten Brian pakken 24/7
ik vind dat carlos het nogal luchtig oppakt anders.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:13 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een jankerd joh die freak...verzekering ooit wel is van gehoord...japio word vast ontoerekings vatbaar verklaard...dus Carlos shut the fucking fuck up stupid wanna b swarzneggert
Das waar...hahaha...ik rij in een klein ding....3 deurs.....zou niet met 120 tegen een boom knallen...dan liever in carlosses auto..quote:
Jahwel dat is ook zo..maar hij is ook een sarcast..en zo jah...ik bedoel hij meent het echt wel hoor....dat kan mooi van je inleg geld ..hier..als het alarm afgaat gaat de centrale ...wat een onzin...alsof carlos een royalty is...leugenaar..echt een brianlike typequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:14 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind dat carlos het nogal luchtig oppakt anders.
Dat is normaal bij zulke wagens, als het alarm afgaat wordt automatisch een melding gemaakt bij een centrale.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jahwel dat is ook zo..maar hij is ook een sarcast..en zo jah...ik bedoel hij meent het echt wel hoor....dat kan mooi van je inleg geld ..hier..als het alarm afgaat gaat de centrale ...wat een onzin...alsof carlos een royalty is...leugenaar..echt een brianlike type
Zal wel een lease auto zijn trouwens....je denkt toch niet dat hij met zijn eigen auto daar komt..als ik er eigenlijk zo is over na denk...veiligheid...prive....nummerbord te duidelijk zichtbaar...dingen..zoals dat..zijn gewoon ingehuurde autos door De Molquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:14 schreef SiRojK het volgende:
Carlos vindt het niet zo erg.. Het is gewoon verzekeringswerk. Hij vindt het alleen jammer dat hij dan zijn auto weer even kwijt is
[afbeelding]
Nee, Jaap zat aan de deuren, als het alarm dan af gaat wordt automatisch de alarmcentrale gebeldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Alarmcentrale voor een deukje?
Waar blijven die pics?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zal wel een lease auto zijn trouwens....je denkt toch niet dat hij met zijn eigen auto daar komt..als ik er eigenlijk zo is over na denk...veiligheid...prive....nummerbord te duidelijk zichtbaar...dingen..zoals dat..zijn gewoon ingehuurde autos door De Mol
Wat is er byzonder aan zo'n auto?? echt geen moer...kost nog geen 70 ruggen...dus jah..geloof er geen moer van dan had hij al afgegaan door dat deukie toch..tis maar een audi...en geen SL600 of een auto boven een ton...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:17 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Dat is normaal bij zulke wagens, als het alarm afgaat wordt automatisch een melding gemaakt bij een centrale.
Nee, is volgens mij wel zijn eigen auto...Wat maakt dat uit.. Als mensen willen weten ze sowieso alles over hem, das niet zo moeilijk.. Dat is de keuze die je maakt als je de kooi in gaatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zal wel een lease auto zijn trouwens....je denkt toch niet dat hij met zijn eigen auto daar komt..als ik er eigenlijk zo is over na denk...veiligheid...prive....nummerbord te duidelijk zichtbaar...dingen..zoals dat..zijn gewoon ingehuurde autos door De Mol
Aha, dat miste ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, Jaap zat aan de deuren, als het alarm dan af gaat wordt automatisch de alarmcentrale gebeld
En wordt daarop gereageerd dan? Die dingen gaan in 99% af zonder dat er iets gebeurt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, Jaap zat aan de deuren, als het alarm dan af gaat wordt automatisch de alarmcentrale gebeld
Heeft met het merk en de optie's te maken. Bij Saab kan dat bijvoorbeeld ook. Daar hoef je geen wagen van over een ton voor te hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat is er byzonder aan zo'n auto?? echt geen moer...kost nog geen 70 ruggen...dus jah..geloof er geen moer van dan had hij al afgegaan door dat deukie toch..tis maar een audi...en geen SL600 of een auto boven een ton...
Jah, maar daarom wordt de alarmcentrale nog wel gebeld.. Zo werkt dat nu eenmaal, want als hij wel wordt gejat dan is er direct actie.. Dat is waar een alarmsysteem als dat voor isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
En wordt daarop gereageerd dan? Die dingen gaan in 99% af zonder dat er iets gebeurt.
Als dat zo is,...dan had die wel afgegaan..te tweede carlos lijkt me een onzuiver typ.dus kan me niet voorstellen dat hij toelaat 24-7 getrackt te worden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt mij dat de eigenaar eerst gebeld wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
En wordt daarop gereageerd dan? Die dingen gaan in 99% af zonder dat er iets gebeurt.
Gelukkig kan jij dat allemaal doorzien!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:21 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als dat zo is,...dan had die wel afgegaan..te tweede carlos lijkt me een onzuiver typ.dus kan me niet voorstellen dat hij toelaat 24-7 getrackt te worden..
Saab.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Heeft met het merk en de optie's te maken. Bij Saab kan dat bijvoorbeeld ook. Daar hoef je geen wagen van over een ton voor te hebben.
het is een porschequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat is er byzonder aan zo'n auto?? echt geen moer...kost nog geen 70 ruggen...dus jah..geloof er geen moer van dan had hij al afgegaan door dat deukie toch..tis maar een audi...en geen SL600 of een auto boven een ton...
Echt alsof die centrale snel genoeg is...mijn vaders Benz...werd gestolen terwijl ik in de huiskamer sliep op letterlijke afstand van 5 meter en was zelf om 0300 wezen pissen...en om 0315 was ik terug ook boterhammetje gegeten..ik kwam terug ging slapen keek om 0330 naar buiten en weg was die...IK WAS wakker..geen enkel alarm helpt tegen pro'squote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, maar daarom wordt de alarmcentrale nog wel gebeld.. Zo werkt dat nu eenmaal, want als hij wel wordt gejat dan is er direct actie.. Dat is waar een alarmsysteem als dat voor is
Pff.. Get my point, ze doen wat ze kunnen... Geen alarm is ook een optie, weet je iig 100% zeker dat hij een keer gejat wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Echt alsof die centrale snel genoeg is...mijn vaders Benz...werd gestolen terwijl ik in de huiskamer sliep op letterlijke afstand van 5 meter en was zelf om 0300 wezen pissen...en om 0315 was ik terug ook boterhammetje gegeten..ik kwam terug ging slapen keek om 0330 naar buiten en weg was die...IK WAS wakker..geen enkel alarm helpt tegen pro's
ook een onzuiver typje?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff.. Get my point, ze doen wat ze kunnen... Geen alarm is ook een optie, weet je iig 100% zeker dat hij een keer gejat wordt...
PS: Fijn dat je vader een benz heeft![]()
Zoals Huub al zei; het is tijdens werktijd voorgevallen, dokken dus voor Ome Sjonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef SiRojK het volgende:
Huub moet niet zo bang zijn, als het goed is is hij daarvoor wel verzekerd.. Dan via Talpa of via zichzelf
Zo werkt dat niet bij Porsche. Alles is schreeuwend duur.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
huub; voor zo'n nieuw paneeltje moet carlos ong. 15 min. les geven.
De redactie is dan ook wel op zijn minst naief te noemen om Jaap mee te laten gaan op zo'n golfuitje. Die gozer kan zich niet gedragen, wil zich niet gedragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef SiRojK het volgende:
Amanda vertelt wat Jaap heeft gedaan:
- Stokken er uittrekken
- Golfballetjes naar Amanda en leraar slaan
CSI liever.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef denthemen het volgende:
als ik mensen zo hoor is het wachten op de FBI?
Palma is boos door de kotsbitterbal van Jaap.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Hoelaat komt dat walgelijke ding terug?
Het is een Porsche Cayenne Turbo S, kost ¤ 168.490.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
correctie : ¤ 151.650quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Het is een Porsche Cayenne Turbo S, kost ¤ 168.490.![]()
Of liever nog, enkele reis schuttersveld Leiden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef De_Moester het volgende:
eric vraagt zich af wat hij daar zit te doen ...tijd voor een gesprekje met de psych van achter?
Een van de klokken loopt al enige tijd een kwartier voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:08 schreef SiRojK het volgende:
Lieke zegt dat het kwart over drie is...... (gaat nu kijken of de tijd op het forum ook 5 minuten eerder is dan Lieke zegt)
Edit: ja dus!![]()
Meerdere mogelijkheden dus: Vanaf april kun je de Cayenne Turbo S op de Nederlandse wegen tegenkomen. De prijs is 167.950 euro.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:01 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
correctie : ¤ 151.650
368 kW (500 pk)
Topsnelheid: 275km/h
0-100km/h in 5.1seconden
Ziet er goed uit idd, zo zie je maar, veel sporten en gezond leven is toch ergens goed voor....Zo kan je gewoon een vriendin van 22 (!) nemen zonder dat men moeilijke vragen stelt...quote:
Ze verNatsasiaen erg snel dan jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:16 schreef product het volgende:
[..]
Ziet er goed uit idd, zo zie je maar, veel sporten en gezond leven is toch ergens goed voor....Zo kan je gewoon een vriendin van 22 (!) nemen zonder dat men moeilijke vragen stelt...
Voor mannen is het blijkbaar zowieso makkelijker om in shape te blijven want als je ziet hoe de meeste vrouwen er na hun 30e uitzien....brrrrrrrr
Ze heeft net nieuwe kindjes gekregen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Dat walgelijke gedrocht hoort daar niet.
Ze hoort bij haar kindjes.
![]()
Porsche valt onder de Audi groep. Net zoals Lamborgini. En deze valt weer onder de Volkswagen Group.quote:
voorbeeld 1a.quote:
er zijn heus wel vrouwen waar dat voor geldt, maar voor net zoveel mannen ook.quote:
geef mij dan ook maar een opgevoerde poloquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:22 schreef GothaP het volgende:
[..]
Porsche valt onder de Audi groep. Net zoals Lamborgini. En deze valt weer onder de Volkswagen Group.
Dus eigenlijk rijdt Carlos in een opgevoerde polo...![]()
straatbeeldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef 2live het volgende:
[..]
er zijn heus wel vrouwen waar dat voor geldt, maar voor net zoveel mannen ook.
Jullie hebben denk ik de verkeerde vrouwen om je heen.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whehehe, kijk eens onderaan de vorige pagina![]()
![]()
![]()
Niet leuk; krijg je allemaal Amandelletjes achter je aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
geef mij dan ook maar een opgevoerde polo
Laatste keer off topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef 2live het volgende:
[..]
er zijn heus wel vrouwen waar dat voor geldt, maar voor net zoveel mannen ook.
Jullie hebben denk ik de verkeerde vrouwen om je heen.![]()
Oosterpark Groningenquote:
Ik verwacht wel dat Huub hem erin houdt..... voor mij is dat niet nodig (iig niet deze rans-en terrorjaap) de normale Jaap vind ik wel leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:26 schreef SiRojK het volgende:
Natasia is helemaal klaar met Jaap.. Ze zegt dat hij donderdag naar huis gaat... Kom Huub, hou hem er in
heeft hij ook nog tegen joris gezegd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Huub hem erin houdt
een man een man een woord een woord ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Huub hem erin houdt
Nog erger dan het al was?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef product het volgende:
Ik ben heel bang dat Natasia de komende maanden in een enorme euforische egotrip modus zal verkeren.![]()
Toch denk ik wel dat je gisteren veel tijdwinst hebt behaald. Ik heb een geduchte concurent aan je.quote:
Ik krijg nou al koppijn van Amanda! Die gaat nog beschermender en hysterischer tekeer voor Natasja dan voor haar hondjes...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda is helemaal lyrisch over de boobs van Natasja.
Natasia is ook zo simpel. Hoe meer ze Jaap verafschuwt hoe langer die erin blijft. En maar slijmen bij Brian en Amanda terwijl die allang aan haar kant staan. Als ze slim is probeert ze anderen (Jaap) voor haar te winnen maar daar is ze dus te dom voor....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef Yodarius het volgende:
[..]
een man een man een woord een woord ofzo?
Of geld dat niet in de goudenkooi. Laten we hopen van wel
Maanden????quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef product het volgende:
Ik ben heel bang dat Natasia de komende maanden in een enorme euforische egotrip modus zal verkeren.![]()
Oh, wat leuk, wat laat jij doen dan Peter, als ik vragen mag. Succesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Allemaal de groetjes van Hannah, verpleegkundige in de Bergmankliniek.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ik krijg nou al koppijn van Amanda! Die gaat nog beschermender en hysterischer tekeer voor Natasja dan voor haar hondjes...![]()
Mijn verziekte geest.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef product het volgende:
[..]
Oh, wat leuk, wat laat jij doen dan Peter, als ik vragen mag. Succes![]()
ik ben bang dat alles klopt wat je hier postquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het woordje Natrasja valt, en Eric doet maar weer eens een Ernie-lachje.
En Palma en Herma komen heus wel terug, die zijn te mediageil.
EN HUUB MAG JAAP ER LEKKER TOCH NIET UITSTEMMEN VAN DE FEBO.![]()
![]()
![]()
Ik ga mijn best doen, het zal me nog eens lukkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch denk ik wel dat je gisteren veel tijdwinst hebt behaald. Ik heb een geduchte concurent aan je.
ja en dat is heel erg vermoeiend voor de streamersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef product het volgende:
Heeft ie al lang gedaan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:36 schreef mootie het volgende:
Eric houd je muil...... ga lekker GHB voor je date bestellen.![]()
Er bestaat zoiets als MUTEquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dat is heel erg vermoeiend voor de streamers
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:37 schreef ericahysterica het volgende:
N: amandaatjuh mag ik waterrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kan 10 niet regelen dat we een automatische mute kunnen instellen voor bepaalde figuren?quote:
Ze praten in de verleden tijd, denk ik. Yvonnequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:38 schreef Meganog het volgende:
Ze hebben het over iemand die daar dag in dag uit van maandag tot en met vrijdag het huis schoonmaakt??
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:39 schreef De_Moester het volgende:
zei Lieke vanmorgen niet expliciet tegen Jaap dat ze 'm er in zou houden?
ja en lieke is dus nu ook verdacht stilquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:39 schreef De_Moester het volgende:
En die hard wegholt als er echte troep is, en dan haar 'ondergeschikten' de boel schoon laat maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:38 schreef Meganog het volgende:
Ze hebben het over iemand die daar dag in dag uit van maandag tot en met vrijdag het huis schoonmaakt??
Ze is natuurlijk net ook achter geweest..............quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:42 schreef pullup het volgende:
Natasia heeft werkelijk alles gehoord over wat er gisteren en vadaag is voorgevallen.
Volgens mij heeft ze gewoon streams kunnen kijken
Het lullige is dat Huub hem erin moet houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
Alsof Tien Jaap voordat de bruiloft heeft plaatsgevonden dat huis uit laat gaan.
Ja. Zo'n rol zullen ze nu nooit een Amanda toebedelen. Logisch ook ergens, want die denkt dan dat ze Jaap's piemel in haar moet houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
Het lullige is dat Huub hem erin moet houden.
Idd....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef pullup het volgende:
Als Jaap Palma definitief heeft weggepest dan verdient hij wel diep respect![]()
HH gaat weg en laat de rest het weer opknappen, zoals gewoonlijk. Lieke heeft GROOT gelijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef Meganog het volgende:
Lieke heeft een goed punt over de HH. Iedereen is stil.
Wie is locoyote nu weerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef FdW het volgende:
Locoyote is collegiaal bezorgd over Huub's positie in de kliniek.
Dit zou ook een opmerking van Demins kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Zo'n rol zullen ze nu nooit een Amanda toebedelen. Logisch ook ergens, want die denkt dan dat ze Jaap's piemel in haar moet houden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie is locoyote nu weerik kan die bijnamen soms echt niet meer volgen
Loco bwian die huilt als een coyote.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie is locoyote nu weerik kan die bijnamen soms echt niet meer volgen
dat miste ik even en wat zei ze?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef SiRojK het volgende:
Palma aan de telefoon... Ze is net opgedroogd!
GVD, is ze er niet, hoor je nog die kutstem van die zwabberhoer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef SiRojK het volgende:
Palma aan de telefoon... Ze is net opgedroogd!
Nee hoor, oprotten met die raaf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Palma moet niet zeuren, als zij niet begonnen was met Jaap afbekken en uitschelden was er niks gebeurd.
Of ben ik nu heel kort door de bocht?
Ze is nog bezig met haar klaagzangquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat miste ik even en wat zei ze?
Ze moet Jaap gewoon niet tarten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Palma moet niet zeuren, als zij niet begonnen was met Jaap afbekken en uitschelden was er niks gebeurd.
Of ben ik nu heel kort door de bocht?
Is bezig.. Loopt het hele verhaal te vertellen aan Eric met de nodige herrie en gekraakquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat miste ik even en wat zei ze?
oeps had ik zelf op kunnen komenquote:
Ericcie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
Tegen wie heeft Palma wat te mekkeren?
ja ze dacht dat ze vermoord werdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef Meganog het volgende:
Ze overdrijft een beetje.
Dat script is in de maak.quote:
eenschquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef SiRojK het volgende:
Het werpt eindelijk zijn vruchten af.. Eric heeft het gehad in de villa.. De zoveelste keer dat hij het zegt.. Toe maar, nog vaker zeggen, 24 uur aanvragen, Adios!
Eric belt met HET.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
Tegen wie heeft Palma wat te mekkeren?
niet zo lelijk doen hèquote:
Maandag is ze er weerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:53 schreef SiRojK het volgende:
Palma is nog niet klaar met meneer Jaap.. Jammer, actie mislukt, ze komt dus terug
Mij overviel ook de gedachte dat hij zichzelf toch niet kansrijk acht voor de eindzege, en daarom langzaam maar zeker aan een einde begint te denken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef SiRojK het volgende:
Het werpt eindelijk zijn vruchten af.. Eric heeft het gehad in de villa.. De zoveelste keer dat hij het zegt.. Toe maar, nog vaker zeggen, 24 uur aanvragen, Adios!
Het is gewoon een masochist, dat mens. Alsof zij ook maar enigszins opgewassen is tegen Jaap.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Palma is 'nog niet klaar met meneer Jaap'.
Ach gut.![]()
De volgende terrorgolf is weer voor haarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is gewoon een masochist, dat mens. Alsof zij ook maar enigszins opgewassen is tegen Jaap.
Ze gleed uit, ze kon niet eens weglopen! (volgens eigen zeggen).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef Charmian het volgende:
pfff als Sonja een lang weekend wil hebben, had ze dat toch ook gewoon kunnen vragen, die paar kotsspettertjes![]()
Klopt.. Maar ik ben een beetje bang...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mij overviel ook de gedachte dat hij zichzelf toch niet kansrijk acht voor de eindzege, en daarom langzaam maar zeker aan een einde begint te denken.
Jaap kan een kort geding aanspannen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft komt Palma ogenblikkelijk terug om de kots terug te bezorgen.
Dit is gewoon diefstal van lichaamsstoffen.
Ik ben het nooit eens met Natasja, maar daar heeft ze wel gelijk in. Wat een zeikwijf,die Lieke.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:57 schreef pullup het volgende:
Lieke krijgt nu ook de schuld van Natasia voor het verpesten van de sfeer![]()
Maar wel er in roeren voor de fun... ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Eric.
Hij wil niet eens met poep smijten voor 2 mijoen.
MIETJE.![]()
Vergeet je niet dat Natasia áltijd de sfeer verpest? Of Laat verpesten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het nooit eens met Natasja, maar daar heeft ze wel gelijk in. Wat een zeikwijf,die Lieke.
Idd, ze mogen mij nu bellen. ik poep en kots alles onderquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Eric.
MIETJE.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:39 schreef De_Moester het volgende:
Hohohoho, hij heeft professioneel met poep gewerkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Eric.
MIETJE.![]()
Nope blijft bij alleen maar zeuren, tis en blijft een sissy.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef Meganog het volgende:
Blijft Eric tegen iedereen zeuren of voegt hij de daad bij het woord...
De terror werkt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is behoorlijk onaantastbaar.
De bewoners durven niet eens meer wat terug te doen, uit angst dat het nog erger wordt.
Ik kan er niks aan doen, ik heb zo'n hekel aan Lieke.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat Natasia áltijd de sfeer verpest? Of Laat verpesten?
Om jou te plezieren zal ik mijn avatar veranderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik heb zo'n hekel aan Lieke.
natuurlijk ook aan natasja
Als het maar niet die van Bokita isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Om jou te plezieren zal ik mijn avatar veranderen.![]()
Hoezooo??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Om jou te plezieren zal ik mijn avatar veranderen.![]()
Ik denk Steijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:03 schreef SiRojK het volgende:
De favouriet vindt het prachtig ( Ex-frans? )
De boze buurvrouw (Flens) vindt het wss niet zo leuk
dat je ernaar kunt luisterenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:07 schreef ericahysterica het volgende:
ow tas in de begripvolle modus............en maakt gelijke een bruggetje zodat zij het weer over zichzelf kan hebben![]()
Iemand moet het doenquote:
BQ is een teer gevoelig vrouwtje...quote:
hoe kun je je druk maken over Lieke als die 2 bezig zijn, dat is pas om te kotsen, om het nog maar niet over palma te hebben.quote:
zit ff op een andere camera het werd inderdaad te veel voor mij ..........al die ranzigheid die uit haar mond komt en ik zit al niet zo lekker in mijn velquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |