Jah, maar daarom wordt de alarmcentrale nog wel gebeld.. Zo werkt dat nu eenmaal, want als hij wel wordt gejat dan is er direct actie.. Dat is waar een alarmsysteem als dat voor isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
En wordt daarop gereageerd dan? Die dingen gaan in 99% af zonder dat er iets gebeurt.
Als dat zo is,...dan had die wel afgegaan..te tweede carlos lijkt me een onzuiver typ.dus kan me niet voorstellen dat hij toelaat 24-7 getrackt te worden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, Jaap zat aan de deuren, als het alarm dan af gaat wordt automatisch de alarmcentrale gebeld
Hmm, het lijkt mij dat de eigenaar eerst gebeld wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
En wordt daarop gereageerd dan? Die dingen gaan in 99% af zonder dat er iets gebeurt.
Gelukkig kan jij dat allemaal doorzien!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:21 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als dat zo is,...dan had die wel afgegaan..te tweede carlos lijkt me een onzuiver typ.dus kan me niet voorstellen dat hij toelaat 24-7 getrackt te worden..
Saab.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Heeft met het merk en de optie's te maken. Bij Saab kan dat bijvoorbeeld ook. Daar hoef je geen wagen van over een ton voor te hebben.
het is een porschequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat is er byzonder aan zo'n auto?? echt geen moer...kost nog geen 70 ruggen...dus jah..geloof er geen moer van dan had hij al afgegaan door dat deukie toch..tis maar een audi...en geen SL600 of een auto boven een ton...
Echt alsof die centrale snel genoeg is...mijn vaders Benz...werd gestolen terwijl ik in de huiskamer sliep op letterlijke afstand van 5 meter en was zelf om 0300 wezen pissen...en om 0315 was ik terug ook boterhammetje gegeten..ik kwam terug ging slapen keek om 0330 naar buiten en weg was die...IK WAS wakker..geen enkel alarm helpt tegen pro'squote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, maar daarom wordt de alarmcentrale nog wel gebeld.. Zo werkt dat nu eenmaal, want als hij wel wordt gejat dan is er direct actie.. Dat is waar een alarmsysteem als dat voor is
Pff.. Get my point, ze doen wat ze kunnen... Geen alarm is ook een optie, weet je iig 100% zeker dat hij een keer gejat wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Echt alsof die centrale snel genoeg is...mijn vaders Benz...werd gestolen terwijl ik in de huiskamer sliep op letterlijke afstand van 5 meter en was zelf om 0300 wezen pissen...en om 0315 was ik terug ook boterhammetje gegeten..ik kwam terug ging slapen keek om 0330 naar buiten en weg was die...IK WAS wakker..geen enkel alarm helpt tegen pro's
ook een onzuiver typje?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff.. Get my point, ze doen wat ze kunnen... Geen alarm is ook een optie, weet je iig 100% zeker dat hij een keer gejat wordt...
PS: Fijn dat je vader een benz heeft![]()
Zoals Huub al zei; het is tijdens werktijd voorgevallen, dokken dus voor Ome Sjonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef SiRojK het volgende:
Huub moet niet zo bang zijn, als het goed is is hij daarvoor wel verzekerd.. Dan via Talpa of via zichzelf
Zo werkt dat niet bij Porsche. Alles is schreeuwend duur.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
huub; voor zo'n nieuw paneeltje moet carlos ong. 15 min. les geven.
De redactie is dan ook wel op zijn minst naief te noemen om Jaap mee te laten gaan op zo'n golfuitje. Die gozer kan zich niet gedragen, wil zich niet gedragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef SiRojK het volgende:
Amanda vertelt wat Jaap heeft gedaan:
- Stokken er uittrekken
- Golfballetjes naar Amanda en leraar slaan
CSI liever.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef denthemen het volgende:
als ik mensen zo hoor is het wachten op de FBI?
Palma is boos door de kotsbitterbal van Jaap.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Hoelaat komt dat walgelijke ding terug?
Het is een Porsche Cayenne Turbo S, kost ¤ 168.490.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat is er byzonder aan zo'n auto?? echt geen moer...kost nog geen 70 ruggen...dus jah..geloof er geen moer van dan had hij al afgegaan door dat deukie toch..tis maar een audi...en geen SL600 of een auto boven een ton...
correctie : ¤ 151.650quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Het is een Porsche Cayenne Turbo S, kost ¤ 168.490.![]()
Of liever nog, enkele reis schuttersveld Leiden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef De_Moester het volgende:
eric vraagt zich af wat hij daar zit te doen ...tijd voor een gesprekje met de psych van achter?
Een van de klokken loopt al enige tijd een kwartier voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:08 schreef SiRojK het volgende:
Lieke zegt dat het kwart over drie is...... (gaat nu kijken of de tijd op het forum ook 5 minuten eerder is dan Lieke zegt)
Edit: ja dus!![]()
Meerdere mogelijkheden dus: Vanaf april kun je de Cayenne Turbo S op de Nederlandse wegen tegenkomen. De prijs is 167.950 euro.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:01 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
correctie : ¤ 151.650
368 kW (500 pk)
Topsnelheid: 275km/h
0-100km/h in 5.1seconden
Ziet er goed uit idd, zo zie je maar, veel sporten en gezond leven is toch ergens goed voor....Zo kan je gewoon een vriendin van 22 (!) nemen zonder dat men moeilijke vragen stelt...quote:
Ze verNatsasiaen erg snel dan jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:16 schreef product het volgende:
[..]
Ziet er goed uit idd, zo zie je maar, veel sporten en gezond leven is toch ergens goed voor....Zo kan je gewoon een vriendin van 22 (!) nemen zonder dat men moeilijke vragen stelt...
Voor mannen is het blijkbaar zowieso makkelijker om in shape te blijven want als je ziet hoe de meeste vrouwen er na hun 30e uitzien....brrrrrrrr
Ze heeft net nieuwe kindjes gekregen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Dat walgelijke gedrocht hoort daar niet.
Ze hoort bij haar kindjes.
![]()
Porsche valt onder de Audi groep. Net zoals Lamborgini. En deze valt weer onder de Volkswagen Group.quote:
voorbeeld 1a.quote:
er zijn heus wel vrouwen waar dat voor geldt, maar voor net zoveel mannen ook.quote:
geef mij dan ook maar een opgevoerde poloquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:22 schreef GothaP het volgende:
[..]
Porsche valt onder de Audi groep. Net zoals Lamborgini. En deze valt weer onder de Volkswagen Group.
Dus eigenlijk rijdt Carlos in een opgevoerde polo...![]()
straatbeeldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef 2live het volgende:
[..]
er zijn heus wel vrouwen waar dat voor geldt, maar voor net zoveel mannen ook.
Jullie hebben denk ik de verkeerde vrouwen om je heen.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whehehe, kijk eens onderaan de vorige pagina![]()
![]()
![]()
Niet leuk; krijg je allemaal Amandelletjes achter je aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
geef mij dan ook maar een opgevoerde polo
Laatste keer off topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef 2live het volgende:
[..]
er zijn heus wel vrouwen waar dat voor geldt, maar voor net zoveel mannen ook.
Jullie hebben denk ik de verkeerde vrouwen om je heen.![]()
Oosterpark Groningenquote:
Ik verwacht wel dat Huub hem erin houdt..... voor mij is dat niet nodig (iig niet deze rans-en terrorjaap) de normale Jaap vind ik wel leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:26 schreef SiRojK het volgende:
Natasia is helemaal klaar met Jaap.. Ze zegt dat hij donderdag naar huis gaat... Kom Huub, hou hem er in
heeft hij ook nog tegen joris gezegd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Huub hem erin houdt
een man een man een woord een woord ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Huub hem erin houdt
Nog erger dan het al was?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef product het volgende:
Ik ben heel bang dat Natasia de komende maanden in een enorme euforische egotrip modus zal verkeren.![]()
Toch denk ik wel dat je gisteren veel tijdwinst hebt behaald. Ik heb een geduchte concurent aan je.quote:
Ik krijg nou al koppijn van Amanda! Die gaat nog beschermender en hysterischer tekeer voor Natasja dan voor haar hondjes...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda is helemaal lyrisch over de boobs van Natasja.
Natasia is ook zo simpel. Hoe meer ze Jaap verafschuwt hoe langer die erin blijft. En maar slijmen bij Brian en Amanda terwijl die allang aan haar kant staan. Als ze slim is probeert ze anderen (Jaap) voor haar te winnen maar daar is ze dus te dom voor....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef Yodarius het volgende:
[..]
een man een man een woord een woord ofzo?
Of geld dat niet in de goudenkooi. Laten we hopen van wel
Maanden????quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef product het volgende:
Ik ben heel bang dat Natasia de komende maanden in een enorme euforische egotrip modus zal verkeren.![]()
Oh, wat leuk, wat laat jij doen dan Peter, als ik vragen mag. Succesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Allemaal de groetjes van Hannah, verpleegkundige in de Bergmankliniek.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ik krijg nou al koppijn van Amanda! Die gaat nog beschermender en hysterischer tekeer voor Natasja dan voor haar hondjes...![]()
Mijn verziekte geest.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef product het volgende:
[..]
Oh, wat leuk, wat laat jij doen dan Peter, als ik vragen mag. Succes![]()
ik ben bang dat alles klopt wat je hier postquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het woordje Natrasja valt, en Eric doet maar weer eens een Ernie-lachje.
En Palma en Herma komen heus wel terug, die zijn te mediageil.
EN HUUB MAG JAAP ER LEKKER TOCH NIET UITSTEMMEN VAN DE FEBO.![]()
![]()
![]()
Ik ga mijn best doen, het zal me nog eens lukkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch denk ik wel dat je gisteren veel tijdwinst hebt behaald. Ik heb een geduchte concurent aan je.
ja en dat is heel erg vermoeiend voor de streamersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef product het volgende:
Heeft ie al lang gedaan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:36 schreef mootie het volgende:
Eric houd je muil...... ga lekker GHB voor je date bestellen.![]()
Er bestaat zoiets als MUTEquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dat is heel erg vermoeiend voor de streamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |