Ze heeft net nieuwe kindjes gekregen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Dat walgelijke gedrocht hoort daar niet.
Ze hoort bij haar kindjes.
![]()
Porsche valt onder de Audi groep. Net zoals Lamborgini. En deze valt weer onder de Volkswagen Group.quote:
voorbeeld 1a.quote:
er zijn heus wel vrouwen waar dat voor geldt, maar voor net zoveel mannen ook.quote:
geef mij dan ook maar een opgevoerde poloquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:22 schreef GothaP het volgende:
[..]
Porsche valt onder de Audi groep. Net zoals Lamborgini. En deze valt weer onder de Volkswagen Group.
Dus eigenlijk rijdt Carlos in een opgevoerde polo...![]()
straatbeeldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef 2live het volgende:
[..]
er zijn heus wel vrouwen waar dat voor geldt, maar voor net zoveel mannen ook.
Jullie hebben denk ik de verkeerde vrouwen om je heen.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whehehe, kijk eens onderaan de vorige pagina![]()
![]()
![]()
Niet leuk; krijg je allemaal Amandelletjes achter je aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
geef mij dan ook maar een opgevoerde polo
Laatste keer off topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef 2live het volgende:
[..]
er zijn heus wel vrouwen waar dat voor geldt, maar voor net zoveel mannen ook.
Jullie hebben denk ik de verkeerde vrouwen om je heen.![]()
Oosterpark Groningenquote:
Ik verwacht wel dat Huub hem erin houdt..... voor mij is dat niet nodig (iig niet deze rans-en terrorjaap) de normale Jaap vind ik wel leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:26 schreef SiRojK het volgende:
Natasia is helemaal klaar met Jaap.. Ze zegt dat hij donderdag naar huis gaat... Kom Huub, hou hem er in
heeft hij ook nog tegen joris gezegd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Huub hem erin houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |