Jah, maar daarom wordt de alarmcentrale nog wel gebeld.. Zo werkt dat nu eenmaal, want als hij wel wordt gejat dan is er direct actie.. Dat is waar een alarmsysteem als dat voor isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
En wordt daarop gereageerd dan? Die dingen gaan in 99% af zonder dat er iets gebeurt.
Als dat zo is,...dan had die wel afgegaan..te tweede carlos lijkt me een onzuiver typ.dus kan me niet voorstellen dat hij toelaat 24-7 getrackt te worden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, Jaap zat aan de deuren, als het alarm dan af gaat wordt automatisch de alarmcentrale gebeld
Hmm, het lijkt mij dat de eigenaar eerst gebeld wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
En wordt daarop gereageerd dan? Die dingen gaan in 99% af zonder dat er iets gebeurt.
Gelukkig kan jij dat allemaal doorzien!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:21 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als dat zo is,...dan had die wel afgegaan..te tweede carlos lijkt me een onzuiver typ.dus kan me niet voorstellen dat hij toelaat 24-7 getrackt te worden..
Saab.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Heeft met het merk en de optie's te maken. Bij Saab kan dat bijvoorbeeld ook. Daar hoef je geen wagen van over een ton voor te hebben.
het is een porschequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat is er byzonder aan zo'n auto?? echt geen moer...kost nog geen 70 ruggen...dus jah..geloof er geen moer van dan had hij al afgegaan door dat deukie toch..tis maar een audi...en geen SL600 of een auto boven een ton...
Echt alsof die centrale snel genoeg is...mijn vaders Benz...werd gestolen terwijl ik in de huiskamer sliep op letterlijke afstand van 5 meter en was zelf om 0300 wezen pissen...en om 0315 was ik terug ook boterhammetje gegeten..ik kwam terug ging slapen keek om 0330 naar buiten en weg was die...IK WAS wakker..geen enkel alarm helpt tegen pro'squote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, maar daarom wordt de alarmcentrale nog wel gebeld.. Zo werkt dat nu eenmaal, want als hij wel wordt gejat dan is er direct actie.. Dat is waar een alarmsysteem als dat voor is
Pff.. Get my point, ze doen wat ze kunnen... Geen alarm is ook een optie, weet je iig 100% zeker dat hij een keer gejat wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Echt alsof die centrale snel genoeg is...mijn vaders Benz...werd gestolen terwijl ik in de huiskamer sliep op letterlijke afstand van 5 meter en was zelf om 0300 wezen pissen...en om 0315 was ik terug ook boterhammetje gegeten..ik kwam terug ging slapen keek om 0330 naar buiten en weg was die...IK WAS wakker..geen enkel alarm helpt tegen pro's
ook een onzuiver typje?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff.. Get my point, ze doen wat ze kunnen... Geen alarm is ook een optie, weet je iig 100% zeker dat hij een keer gejat wordt...
PS: Fijn dat je vader een benz heeft![]()
Zoals Huub al zei; het is tijdens werktijd voorgevallen, dokken dus voor Ome Sjonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef SiRojK het volgende:
Huub moet niet zo bang zijn, als het goed is is hij daarvoor wel verzekerd.. Dan via Talpa of via zichzelf
Zo werkt dat niet bij Porsche. Alles is schreeuwend duur.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
huub; voor zo'n nieuw paneeltje moet carlos ong. 15 min. les geven.
De redactie is dan ook wel op zijn minst naief te noemen om Jaap mee te laten gaan op zo'n golfuitje. Die gozer kan zich niet gedragen, wil zich niet gedragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef SiRojK het volgende:
Amanda vertelt wat Jaap heeft gedaan:
- Stokken er uittrekken
- Golfballetjes naar Amanda en leraar slaan
CSI liever.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef denthemen het volgende:
als ik mensen zo hoor is het wachten op de FBI?
Palma is boos door de kotsbitterbal van Jaap.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Hoelaat komt dat walgelijke ding terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |