quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:37 schreef ericahysterica het volgende:
N: amandaatjuh mag ik waterrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kan 10 niet regelen dat we een automatische mute kunnen instellen voor bepaalde figuren?quote:
Ze praten in de verleden tijd, denk ik. Yvonnequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:38 schreef Meganog het volgende:
Ze hebben het over iemand die daar dag in dag uit van maandag tot en met vrijdag het huis schoonmaakt??
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:39 schreef De_Moester het volgende:
zei Lieke vanmorgen niet expliciet tegen Jaap dat ze 'm er in zou houden?
ja en lieke is dus nu ook verdacht stilquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:39 schreef De_Moester het volgende:
En die hard wegholt als er echte troep is, en dan haar 'ondergeschikten' de boel schoon laat maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:38 schreef Meganog het volgende:
Ze hebben het over iemand die daar dag in dag uit van maandag tot en met vrijdag het huis schoonmaakt??
Ze is natuurlijk net ook achter geweest..............quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:42 schreef pullup het volgende:
Natasia heeft werkelijk alles gehoord over wat er gisteren en vadaag is voorgevallen.
Volgens mij heeft ze gewoon streams kunnen kijken
Het lullige is dat Huub hem erin moet houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
Alsof Tien Jaap voordat de bruiloft heeft plaatsgevonden dat huis uit laat gaan.
Ja. Zo'n rol zullen ze nu nooit een Amanda toebedelen. Logisch ook ergens, want die denkt dan dat ze Jaap's piemel in haar moet houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
Het lullige is dat Huub hem erin moet houden.
Idd....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef pullup het volgende:
Als Jaap Palma definitief heeft weggepest dan verdient hij wel diep respect![]()
HH gaat weg en laat de rest het weer opknappen, zoals gewoonlijk. Lieke heeft GROOT gelijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef Meganog het volgende:
Lieke heeft een goed punt over de HH. Iedereen is stil.
Wie is locoyote nu weerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef FdW het volgende:
Locoyote is collegiaal bezorgd over Huub's positie in de kliniek.
Dit zou ook een opmerking van Demins kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Zo'n rol zullen ze nu nooit een Amanda toebedelen. Logisch ook ergens, want die denkt dan dat ze Jaap's piemel in haar moet houden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie is locoyote nu weerik kan die bijnamen soms echt niet meer volgen
Loco bwian die huilt als een coyote.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie is locoyote nu weerik kan die bijnamen soms echt niet meer volgen
dat miste ik even en wat zei ze?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef SiRojK het volgende:
Palma aan de telefoon... Ze is net opgedroogd!
GVD, is ze er niet, hoor je nog die kutstem van die zwabberhoer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef SiRojK het volgende:
Palma aan de telefoon... Ze is net opgedroogd!
Nee hoor, oprotten met die raaf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Palma moet niet zeuren, als zij niet begonnen was met Jaap afbekken en uitschelden was er niks gebeurd.
Of ben ik nu heel kort door de bocht?
Ze is nog bezig met haar klaagzangquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat miste ik even en wat zei ze?
Ze moet Jaap gewoon niet tarten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Palma moet niet zeuren, als zij niet begonnen was met Jaap afbekken en uitschelden was er niks gebeurd.
Of ben ik nu heel kort door de bocht?
Is bezig.. Loopt het hele verhaal te vertellen aan Eric met de nodige herrie en gekraakquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat miste ik even en wat zei ze?
oeps had ik zelf op kunnen komenquote:
Ericcie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
Tegen wie heeft Palma wat te mekkeren?
ja ze dacht dat ze vermoord werdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef Meganog het volgende:
Ze overdrijft een beetje.
Dat script is in de maak.quote:
eenschquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef SiRojK het volgende:
Het werpt eindelijk zijn vruchten af.. Eric heeft het gehad in de villa.. De zoveelste keer dat hij het zegt.. Toe maar, nog vaker zeggen, 24 uur aanvragen, Adios!
Eric belt met HET.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
Tegen wie heeft Palma wat te mekkeren?
niet zo lelijk doen hèquote:
Maandag is ze er weerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:53 schreef SiRojK het volgende:
Palma is nog niet klaar met meneer Jaap.. Jammer, actie mislukt, ze komt dus terug
Mij overviel ook de gedachte dat hij zichzelf toch niet kansrijk acht voor de eindzege, en daarom langzaam maar zeker aan een einde begint te denken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef SiRojK het volgende:
Het werpt eindelijk zijn vruchten af.. Eric heeft het gehad in de villa.. De zoveelste keer dat hij het zegt.. Toe maar, nog vaker zeggen, 24 uur aanvragen, Adios!
Het is gewoon een masochist, dat mens. Alsof zij ook maar enigszins opgewassen is tegen Jaap.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Palma is 'nog niet klaar met meneer Jaap'.
Ach gut.![]()
De volgende terrorgolf is weer voor haarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is gewoon een masochist, dat mens. Alsof zij ook maar enigszins opgewassen is tegen Jaap.
Ze gleed uit, ze kon niet eens weglopen! (volgens eigen zeggen).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef Charmian het volgende:
pfff als Sonja een lang weekend wil hebben, had ze dat toch ook gewoon kunnen vragen, die paar kotsspettertjes![]()
Klopt.. Maar ik ben een beetje bang...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mij overviel ook de gedachte dat hij zichzelf toch niet kansrijk acht voor de eindzege, en daarom langzaam maar zeker aan een einde begint te denken.
Jaap kan een kort geding aanspannen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft komt Palma ogenblikkelijk terug om de kots terug te bezorgen.
Dit is gewoon diefstal van lichaamsstoffen.
Ik ben het nooit eens met Natasja, maar daar heeft ze wel gelijk in. Wat een zeikwijf,die Lieke.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:57 schreef pullup het volgende:
Lieke krijgt nu ook de schuld van Natasia voor het verpesten van de sfeer![]()
Maar wel er in roeren voor de fun... ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Eric.
Hij wil niet eens met poep smijten voor 2 mijoen.
MIETJE.![]()
Vergeet je niet dat Natasia áltijd de sfeer verpest? Of Laat verpesten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het nooit eens met Natasja, maar daar heeft ze wel gelijk in. Wat een zeikwijf,die Lieke.
Idd, ze mogen mij nu bellen. ik poep en kots alles onderquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Eric.
MIETJE.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:39 schreef De_Moester het volgende:
Hohohoho, hij heeft professioneel met poep gewerkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Eric.
MIETJE.![]()
Nope blijft bij alleen maar zeuren, tis en blijft een sissy.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef Meganog het volgende:
Blijft Eric tegen iedereen zeuren of voegt hij de daad bij het woord...
De terror werkt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is behoorlijk onaantastbaar.
De bewoners durven niet eens meer wat terug te doen, uit angst dat het nog erger wordt.
Ik kan er niks aan doen, ik heb zo'n hekel aan Lieke.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat Natasia áltijd de sfeer verpest? Of Laat verpesten?
Om jou te plezieren zal ik mijn avatar veranderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik heb zo'n hekel aan Lieke.
natuurlijk ook aan natasja
Als het maar niet die van Bokita isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Om jou te plezieren zal ik mijn avatar veranderen.![]()
Hoezooo??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Om jou te plezieren zal ik mijn avatar veranderen.![]()
Ik denk Steijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:03 schreef SiRojK het volgende:
De favouriet vindt het prachtig ( Ex-frans? )
De boze buurvrouw (Flens) vindt het wss niet zo leuk
dat je ernaar kunt luisterenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:07 schreef ericahysterica het volgende:
ow tas in de begripvolle modus............en maakt gelijke een bruggetje zodat zij het weer over zichzelf kan hebben![]()
Iemand moet het doenquote:
BQ is een teer gevoelig vrouwtje...quote:
hoe kun je je druk maken over Lieke als die 2 bezig zijn, dat is pas om te kotsen, om het nog maar niet over palma te hebben.quote:
zit ff op een andere camera het werd inderdaad te veel voor mij ..........al die ranzigheid die uit haar mond komt en ik zit al niet zo lekker in mijn velquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |