quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:37 schreef ericahysterica het volgende:
N: amandaatjuh mag ik waterrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kan 10 niet regelen dat we een automatische mute kunnen instellen voor bepaalde figuren?quote:
Ze praten in de verleden tijd, denk ik. Yvonnequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:38 schreef Meganog het volgende:
Ze hebben het over iemand die daar dag in dag uit van maandag tot en met vrijdag het huis schoonmaakt??
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:39 schreef De_Moester het volgende:
zei Lieke vanmorgen niet expliciet tegen Jaap dat ze 'm er in zou houden?
ja en lieke is dus nu ook verdacht stilquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:39 schreef De_Moester het volgende:
zei Lieke vanmorgen niet expliciet tegen Jaap dat ze 'm er in zou houden?
En die hard wegholt als er echte troep is, en dan haar 'ondergeschikten' de boel schoon laat maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:38 schreef Meganog het volgende:
Ze hebben het over iemand die daar dag in dag uit van maandag tot en met vrijdag het huis schoonmaakt??
Ze is natuurlijk net ook achter geweest..............quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:42 schreef pullup het volgende:
Natasia heeft werkelijk alles gehoord over wat er gisteren en vadaag is voorgevallen.
Volgens mij heeft ze gewoon streams kunnen kijken
Het lullige is dat Huub hem erin moet houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
Alsof Tien Jaap voordat de bruiloft heeft plaatsgevonden dat huis uit laat gaan.
Ja. Zo'n rol zullen ze nu nooit een Amanda toebedelen. Logisch ook ergens, want die denkt dan dat ze Jaap's piemel in haar moet houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
Het lullige is dat Huub hem erin moet houden.
Idd....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef pullup het volgende:
Als Jaap Palma definitief heeft weggepest dan verdient hij wel diep respect![]()
HH gaat weg en laat de rest het weer opknappen, zoals gewoonlijk. Lieke heeft GROOT gelijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef Meganog het volgende:
Lieke heeft een goed punt over de HH. Iedereen is stil.
Wie is locoyote nu weerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef FdW het volgende:
Locoyote is collegiaal bezorgd over Huub's positie in de kliniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |