Dit zou ook een opmerking van Demins kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Zo'n rol zullen ze nu nooit een Amanda toebedelen. Logisch ook ergens, want die denkt dan dat ze Jaap's piemel in haar moet houden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie is locoyote nu weerik kan die bijnamen soms echt niet meer volgen
Loco bwian die huilt als een coyote.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie is locoyote nu weerik kan die bijnamen soms echt niet meer volgen
dat miste ik even en wat zei ze?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef SiRojK het volgende:
Palma aan de telefoon... Ze is net opgedroogd!
GVD, is ze er niet, hoor je nog die kutstem van die zwabberhoer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef SiRojK het volgende:
Palma aan de telefoon... Ze is net opgedroogd!
Nee hoor, oprotten met die raaf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Palma moet niet zeuren, als zij niet begonnen was met Jaap afbekken en uitschelden was er niks gebeurd.
Of ben ik nu heel kort door de bocht?
Ze is nog bezig met haar klaagzangquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat miste ik even en wat zei ze?
Ze moet Jaap gewoon niet tarten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Palma moet niet zeuren, als zij niet begonnen was met Jaap afbekken en uitschelden was er niks gebeurd.
Of ben ik nu heel kort door de bocht?
Is bezig.. Loopt het hele verhaal te vertellen aan Eric met de nodige herrie en gekraakquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat miste ik even en wat zei ze?
oeps had ik zelf op kunnen komenquote:
Ericcie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
Tegen wie heeft Palma wat te mekkeren?
ja ze dacht dat ze vermoord werdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef Meganog het volgende:
Ze overdrijft een beetje.
Dat script is in de maak.quote:
eenschquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef SiRojK het volgende:
Het werpt eindelijk zijn vruchten af.. Eric heeft het gehad in de villa.. De zoveelste keer dat hij het zegt.. Toe maar, nog vaker zeggen, 24 uur aanvragen, Adios!
Eric belt met HET.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
Tegen wie heeft Palma wat te mekkeren?
niet zo lelijk doen hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |