quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef Dutchguy het volgende:
*in verhuizingsshock*
Met dat rode kruisje?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Hè wat raar!
Doet dat ene plaatje in de OP het wéééér niet!![]()
Lees de OP van de COS evenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Was er nou iets met kots ?
De kooi ligt vol kots. Schijnt modern.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik had nog net op tijd door dat we 'm alweer vol hadden zitten baggerenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja.... dat was ff Star Trek achtig. Beam me up enzo en opeens op een andere planeet staan...
Openingstitel is helemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had nog net op tijd door dat we 'm alweer vol hadden zitten baggeren![]()
Kon ook echt ff geen betere TT verzinnen...![]()
[COS#1526] De ranzige klucht continues....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jij kwam trouwens wel verdacht laat/vroeg aankakken vannacht/vanochtend...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Openingstitel is helemaalwant ..... naar de punt.
![]()
Ik had 'm al die tijd al op fok staan.... maar was in chat met iemand...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kwam trouwens wel verdacht laat/vroeg aankakken vannacht/vanochtend...![]()
Ik was net klaar met chattenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik had 'm al die tijd al op fok staan.... maar was in chat met iemand...
Dus ik dacht laat ik 'hoihoi' doen maar jij trok net de kelderdeur achter je dicht.![]()
Ik wist van te voren ook niet dat het zo "gezellig" zou wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja gofferdegoffer.... ik eis een rooster.![]()
*mieterig mode* Ja jeeeeeetttjeeee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist van te voren ook niet dat het zo "gezellig" zou worden![]()
Ik was serieus van plan vroeg naar bed te gaan![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*mieterig mode* Ja jeeeeeetttjeeee.![]()
Salarisstrook is binnen, vakantiegeld ff kijken hoe ver weg ik kan deze zomer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |