quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg ik toch, zoveel moed durf je niet te tonen. Welterusten, schaapje![]()
Het is ducktape-tijdquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
De sfeer wordt hopelijk grimmiger in de SC.
Flikker op drama queenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
De sfeer wordt hopelijk grimmiger in de SC.
Nou Nou het begint wat te worden watjequote:
Zout op, paparazziquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
TuVuPu!
Volgens mij ben je met jezelf in de war, ouwe rollator doosquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou Nou het begint wat te worden watje![]()
jonge-meisjes wannabee
Nou, ik wil graag ingeloot worden en ik denk dat die kans best groot is gezien mijn CVquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
antwoord hier dan es op:
Dus je zit nu in 5 VWO en hoop dat je over 2 jaar ingeloot wordt?
Dat dacht ik ook 15 jaar geleden, ik hoop dat je een backup plan hebt dear![]()
Huhquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:38 schreef Prospera het volgende:
Geen rel
Hij liebt me niet meer, als hij me niet meer neckt![]()
Het is niet aan je reactievermogen te zienquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, ik wil graag ingeloot worden en ik denk dat die kans best groot is gezien mijn CV.
Jij doost jonge meiden hier op Fok.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben je met jezelf in de war, ouwe rollator doos![]()
Nee ik was bezigquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is niet aan je reactievermogen te zien
Onee geen rel![]()
![]()
Een beetje enthousiasme is best goed, maar met Ath-b en 8.5 gem.+ latijns werd ik ook uitgeloot.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, ik wil graag ingeloot worden en ik denk dat die kans best groot is gezien mijn CV.
Dat is toch hetzelfde als jij bij mij doetquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij doost jonge meiden hier op Fok.
Als je scootmobiel is opgeladen.
Ik wou net zeggen, doe hem de groetenquote:
Kutquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een beetje enthousiasme is best goed, maar met Ath-b en 8.5 gem.+ latijns werd ik ook uitgeloot.
Maak een back-up voor jezelf.
Deed ik schat; al maanden denk ik dat je beter bent dan je onhoudbare en zeer aantrekkelijke viriele potentiële interne massage-apparaat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als jij bij mij doet![]()
Maak een Back-up voor jezelf, doe een halftijdse studie en probeer het weer.quote:
Ik snap er geen reet vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Deed ik schat; al maanden denk ik dat je beter bent dan je onhoudbare en zeer aantrekkelijke viriele potentiële interne massage-apparaat.
Maar ik kan altijd je scootremmen onklaar maken, dan vis ik je wel weer uit de vijver op.
Je bent toch geen kloon van die Angelina?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon van die Angelina?
Dan is het heel lullig als ik adviezen geef aan iemand die toch nooit gaat studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |