Niet eensquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moest je zeker van hem hier ook nog ff melden![]()
Dan ga ik toch maar die 5 euro betalenquote:
Kom maar op; kan het goed gebruikenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar die 5 euro betalen![]()
wequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar was je dan? de hele tijd zaten we op je te wachten
Komt goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kom maar op; kan het goed gebruiken.
Hoe zit dat met je VWO richting diergeneeskunde, ben je een middelbare scholier of studeer je diergeneeskunde?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Goed om dat nog even te benadrukken ja iid 'WE'quote:
Je weet het maar nooit met jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed om dat nog even te benadrukken ja iid 'WE'![]()
Ik heb mijn eigen beef met disana, dat heeft er niks mee te makenquote:
Disana is een prima poster, alleen leer haar es linkjes te kopiërenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen beef met disana, dat heeft er niks mee te maken
Zijn we nog wakker Angelinaatje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik doe VWO, eerst nog af maken, en dan ga ik zes jaar diergeneeskunde doen in Utrecht. Over een jaar of zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe zit dat met je VWO richting diergeneeskunde, ben je een middelbare scholier of studeer je diergeneeskunde?
Ben jij ook al weer vriendjes met disanaquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Disana is een prima poster, alleen leer haar es linkjes te kopiëren![]()
Dus je zit nu in 5 VWO en hoop dat je over 2 jaar ingeloot wordt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik doe VWO, eerst nog af maken, en dan ga ik zes jaar diergeneeskunde doen in Utrecht. Over een jaar of zo.
Ondanks haar VOL-verleden is Morwen een gaaf wijf en dat zeg ik niet vaak.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij ook al weer vriendjes met disana
En ook al met morwen
Voel je je wel helemaal lekker?
Je blijft wel lekker vals hequote:Op woensdag 23 mei 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
Disana zou zich heel erg thuis voelen op VOL, samen met LS. Een hele beschermde woonomgeving, waar je al je creatieve neigingen onder toezicht kan uitoefenen.
Ga hier is kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar ik wou dan ik uit Morwen kwam![]()
Lijkt me wel een uitdagingquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
Ja idd hij mag blij zijn dat disana er niet is
Wat hebben jij en Potsierlijk het toch zwaar van me te pakkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
Ja idd hij mag blij zijn dat disana er niet is
Ik ben echtquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Lijkt me wel een uitdaging![]()
Die therangelina, is dat een kloon?
Ik ben niet hardhorend ofsoquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
JE MAG HIER NIET OVER STREAMS PRATEN DIT IS DE SC!
Ja ik ben gePwned door de kloon van ianquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Lijkt me wel een uitdaging![]()
Die therangelina, is dat een kloon?
Hoezo dat, Ian is een newbie en zijn kloontje helemaalquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik ben gePwned door de kloon van ian![]()
Ik dacht dat jij degene was die de strikte scheiding zo goed zag zitten dat een mod speciaal een topic voor je opende als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat hebben jij en Potsierlijk het toch zwaar van me te pakken![]()
antwoord hier dan es op:quote:
Het is een inside joke (hoop ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoezo dat, Ian is een newbie en zijn kloontje helemaal![]()
Het gezeik was echt schatquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij degene was die de strikte scheiding zo goed zag zitten dat een mod speciaal een topic voor je opende als ik me niet vergis?
Toen dacht ik dat je een relkloon was, maar misschien meen je al dat gezeik echt wel![]()
Wat een overmatige interesse toch in mij, opnieuw, en steeds weerquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij degene was die de strikte scheiding zo goed zag zitten dat een mod speciaal een topic voor je opende als ik me niet vergis?
Toen dacht ik dat je een relkloon was, maar misschien meen je al dat gezeik echt wel![]()
Het leuke van 's nachts is, dat het soms zo ingewikkeld wordtquote:
We zitten je af te brandenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een overmatige interesse toch in mij, opnieuw, en steeds weer![]()
Ik hou van je je weet togquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een overmatige interesse toch in mij, opnieuw, en steeds weer![]()
Vooral voor een PARA broddaquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het leuke van 's nachts is, dat het soms zo ingewikkeld wordt![]()
Nou snap ik het ff niet meer?quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Verkrijg het dan eens over je hart aan sommige dingen niet meer mee te doen?![]()
Ah, zoveel moed durf je niet te tonenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou snap ik het ff niet meer?
Heb ik nou ook ruzie met japie?![]()
Daag me niet uitquote:
Mpd schat, daar valt niet tegen te pratenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou snap ik het ff niet meer?
Heb ik nou ook ruzie met japie?![]()
Zeg ik toch, zoveel moed durf je niet te tonen. Welterusten, schaapjequote:Op woensdag 23 mei 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daag me niet uit![]()
Maar het probleem is geloof ik of mensen hier gewild zijn of niet....
Voor mij is iedereen welkom, vooral jij, wie moet ik anders afzeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |