Mooie plek, wordt geregeld voor de volgende SCquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef soylent het volgende:
Ik wil mijn [afbeelding] trouwens wel op zo'n '?' hebben
Dat heb ik inmiddels wel verdiend.
Tussen Liess en Kinga dan maar?
Ah, Prima Keuze!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef soylent het volgende:
Ik wil mijn [afbeelding] trouwens wel op zo'n '?' hebben
Dat heb ik inmiddels wel verdiend.
Tussen Liess en Kinga dan maar?
Linkje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Jappie het volgende:
Ga nog maar even luisteren naar "Peter" ...een mooi nummer speciaal voor mij gepost door mijn steun en toeverlaat scannie.
Huh?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Jappie het volgende:
Ga nog maar even luisteren naar "Peter" ...een mooi nummer speciaal voor mij gepost door mijn steun en toeverlaat scannie.
Die wist ik nog welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, shame on you....... je bent geen echte SC'er![]()
Hoe kan dat nou? Heb je hem niet opgeslagen ergens?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Poe hee...kan um geen eens zelf meer vinden...![]()
ben nog aan het zoeken..sshhttt..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Heb je hem niet opgeslagen ergens?
Als je nou een wat lichtere ava neemt, dan staat dat nog mooier.quote:
Gert weet dat ik een braaf usertje benquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet jij de FB niet angstvallig bewaken of zo...![]()
Niemand komt langs blauwe smurf hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet jij de FB niet angstvallig bewaken of zo...![]()
Moet jij niet met die zeikerd in de FB lopen miepen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Ga je nu ook al doen alsof je mijn kloon bent??![]()
Nog even bedenken wat voor éénquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je nou een wat lichtere ava neemt, dan staat dat nog mooier.![]()
![]()
FB?? Ik kom (vrijwel) nooit in de FB... alleen als ik wat zinvols te melden hebquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet jij niet met die zeikerd in de FB lopen miepen?
Dat je TT is aangepast zonder toestemming?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
FB?? Ik kom (vrijwel) nooit in de FB... alleen als ik wat zinvols te melden heb![]()
Is TL hier??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand komt langs blauwe smurfdie hautaine teringdwerg hoor. [afbeelding]![]()
Volgens mij moet het zo goed gaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand komt langs blauwe smurf hoor. [afbeelding]![]()
Je BaggerSquad© loopt nog niet echt hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert weet dat ik een braaf usertje ben![]()
Mijn TT?? Gebeurt toch bijna nooit, en dan eigenlijk altijd op verzoek, hetzij direct hetzij door een "deze TT slaat eigenlijk nergens meer op" opmerking mijnerzijdsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je TT is aangepast zonder toestemming?![]()
Je had alleen vandaag weer ge-PM'd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert weet dat ik een braaf usertje ben![]()
Maar daarvoor vet lang niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had alleen vandaag weer ge-PM'd. [afbeelding]
Tuurlijk, wat jij wilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn TT?? Gebeurt toch bijna nooit, en dan eigenlijk altijd op verzoek, hetzij direct hetzij door een "deze TT slaat eigenlijk nergens meer op" opmerking mijnerzijds![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zo goed gaan...
scannies peter![]()
wie maakt dat ik niets meer lust... ja dat komt door... want zo is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
scannies peter![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
scannies peter![]()
..gewoon..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kun je de context van dit nummer een beetje toelichten?
![]()
Ik heb het vage vermoeden dat ik sowieso beter niet veel tijd meer in die ava steekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zodra het plaatje compleet transparant is gemaakt denk ik niet dat dat nog echt nodig is.![]()
dit is een test...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had alleen vandaag weer ge-PM'd. [afbeelding]
Hij is leuk hoor!quote:
Heeft die wulpse kloon van je nou al een fatsoenlijke avatar??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou Petraa Jr. nou de hele tijd mee hebben zitten lurken van: "Wtf!?"![]()
Kan jij niet wat leuks voor haar knutselen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft die wulpse kloon van je nou al een fatsoenlijke avatar??![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou Petraa Jr. nou de hele tijd mee hebben zitten lurken van: "Wtf!?"![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zei er inmiddels ook Wts van maakt!
![]()
Geen flauw idee meer hoe het begon...maar er ging iig geen rel aan vooraf...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is leuk hoor!Maar ik dacht dat er nog een heel verhaal omheen zat. Dat jij zei dat....en dat Scanman toen reageerde met....en daarom deed jij.......en hij postte toen dat Peternummer. Zoiets!
![]()
Ik ben niet van de creaties... ik kan wel husselen en aanpassen en weetikveel, maar ik ga niet crea doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij niet wat leuks voor haar knutselen?
Iets met een plant en oranje?
Weet ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mooi hoor. Die past precies bij me
.
Kan je even op die andere inloggen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben niet van de creaties... ik kan wel husselen en aanpassen en weetikveel, maar ik ga niet crea doen.
Andere?? Welke andere?? Ik heb geen anderequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je even op die andere inloggen?
Dan lukt het je meestal wel![]()
Ons aller broeder Gert postte een smilie...jij besloot eens te kijken of er een ODtje bestond en de rest is history..quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andere?? Welke andere?? Ik heb geen andere![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ons aller broeder Gert postte een smilie...jij besloot eens te kijken of er een ODtje bestond en de rest is history..![]()
Ik kan toch niet om de 5 minuten iets te drinken pakken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef Polonium-120 het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinkenin en probeer dan de pagina eens te herladen.
Trust Lithaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan toch niet om de 5 minuten iets te drinken pakken?![]()
Misschien een mooi moment om m'm bedje op te zoeken. Laters!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan toch niet om de 5 minuten iets te drinken pakken?![]()
Misschien een mooi moment om m'n bedje op te zoeken. Laters!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef Jappie het volgende:
broadcast message
![]()
20-05-2007 23:49 - Disana
...wij wachten nog immer op verbinding...excuses voor het eventuele ongemak.
Ik wou net vragen of het engeltje al uit de hemel nedergedaalt was om weer een wervelende show weg te gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef Polonium-120 het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinkenin en probeer dan de pagina eens te herladen.
Ik heb zo een idee dat het best van gert magquote:
..kom op nou Ian...laat zien dat je ballen hebtquote:
good angels go to heaven... bad angels go everywherequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of het engeltje al uit de hemel nedergedaalt was om weer een wervelende show weg te geven![]()
Maar zo te zien wel dus
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat het best van gert mag![]()
Lead Me Not To Temptationquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
..kom op nou Ian...laat zien dat je ballen hebt![]()
bovendien is die mislukte 010 aanhanger allang naar bed.![]()
Tis meer dat ik vind dat je jezelf een beetje moet ontplooien...grensoverschrijdend gedrag hoort daarbij zodat je alles weer in een nieuw ruimer kader kunt plaatsen.quote:
Bijnaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of het engeltje al uit de hemel nedergedaalt was om weer een wervelende show weg te geven![]()
Maar zo te zien wel dus
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis meer dat ik vind dat je jezelf een beetje moet ontplooien...grensoverschrijdend gedrag hoort daarbij zodat je alles weer in een nieuw ruimer kader kunt plaatsen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
Prachtig om te zien, hoe het jonge broekie hier standvastig blijft tegenover twee ophitserige ouwe rotten, en hoe hij zijn eigen normen en waarden blijft verdedigen.![]()
Je bent aan het warmdraaien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Bijna. Working on it
. Al mentaal voorbereidt?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
Prachtig om te zien, hoe het jonge broekie hier standvastig blijft tegenover twee ophitserige ouwe rotten, en hoe hij zijn eigen normen en waarden blijft verdedigen.![]()
Djeez......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeez............hoeveel aansporing heeft een mens nog meer nodig......dit vraagt er toch gewoon om..
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeez............hoeveel aansporing heeft een mens nog meer nodig......dit vraagt er toch gewoon om..
![]()
Tweequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
Ik ga ook nog een keer luisteren, volgens mij zitten er verborgen teksten inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaja...ik ga zo....nog 4 keer naar Peter luisteren...dan haal ik hem van repeat.![]()
Je moet hem ook niet achterstevoren luisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een keer luisteren, volgens mij zitten er verborgen teksten in![]()
NIETquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet achterstevoren luisteren![]()
That's my boy.quote:
Ik moet toch het goede voorbeeld geven?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
Mensen...Jappert gaat slapen...ook morgen moeten er wederom gewerkt worden...
Voor Ian nog even dit [DGK FB #6] Gezagsondermijnend communiceren met de moderatie![]()
Ik zit al een half uur te genieten hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef PC eend het volgende:
Doe engel moet bloedheet zijn onderhand, met al dat warmdraaien![]()
Komt er nog een showtje? of is het soms een besloten optreden![]()
Truste Jappiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
Geen nood, hij heeft gelijk een rooie op z'n dakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet toch het goede voorbeeld geven?![]()
Slaap lekker Jappiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
Voor Ian nog even dit [DGK FB #6] Gezagsondermijnend communiceren met de moderatie![]()
Volgens mij zoals ie hoort te ruikenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Lean........ hou ruikt die van jou nou eigenlijk?![]()
Bye momquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Slaap lekker Jappie![]()
![]()
Ik ben bij de buren dus tabee allemaal, tot snel weer was gezellie![]()
Tot Jappiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Slaap lekker Jappie![]()
![]()
Ik ben bij de buren dus tabee allemaal, tot snel weer was gezellie![]()
tsss, die rooie heeft een zwak voor de Japsterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen nood, hij heeft gelijk een rooie op z'n dak
Volgende keer naai je hem een ban aan
Jappie![]()
Is het weer op de stadscam?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur te genieten hoor![]()
Het is op de IanCamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het weer op de stadscam?
Ik heb nog steeds de link niet
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tsss, die rooie heeft een zwak voor de Japster
Jappie
Vuile loverboyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is op de IanCam![]()
¤5,- per uur, jeweets![]()
http://amersfoortcam.vedor.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het weer op de stadscam?
Ik heb nog steeds de link niet
Ik moet toch doekoes hebben om m'n bitches te onderhouden!?quote:
Veulerst!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
*Buigt naar de dames en heren in de SC*
Hallo iemand koffie?![]()
Nee dank je, ik ben al iets anders aan het bewerkstelligenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
*Buigt naar de dames en heren in de SC*
Hallo iemand koffie?![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben al iets anders aan het bewerkstelligen.
Ik dacht dat ik haar ff zagquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben al iets anders aan het bewerkstelligen.
Hij gaat gewoon het plein rond...... en weer terugquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik haar ff zag![]()
Maar hij draait steeds weg
Had ze sterke drank ik haar handen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik haar ff zag![]()
Maar hij draait steeds weg
Nou moet je op houden, voordat ik met mijn principes breekquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou moet je op houden, voordat ik met mijn principes breek![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou moet je op houden, voordat ik met mijn principes breek![]()
![]()
Wat denk je zelfquote:
Fobofappert!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Ik ga het hele internet op afzoeken naar die streams![]()
Heej stevig bezopen weer?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
Goeie Avond, jong en lui! Vooral dat laatste.
Nee, vaste volgorde..... Koffie, versgeperste sinaasappelsap, glaasje water, glaasje melk nog een glaasje water en dan gaan alle remmen los........quote:
Doen je streams het al?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, vaste volgorde..... Koffie, versgeperste sinaasappelsap, glaasje water, glaasje melk nog een glaasje water en dan gaan alle remmen los........![]()
![]()
![]()
En ik heb de sinaasappelsap net op...
Dat vraag je voor de streams natuurlijk, ik begrijp hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi, hoe oud ben jij? Hihihihihihi.
Same as always.quote:
Gezellie nog een zuipert!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Whello!
Bier
Er is hier in de buurt een erg grote brand gaande schaaltje Grip 3... Spannend
Was jij eerder vanavond soms bij jappie in de buurt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Whello!
Bier
Er is hier in de buurt een erg grote brand gaande schaaltje Grip 3... Spannend
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gezellie nog een zuipert!!!!
Waar is de brand? Welke kant op moet Play Eend richten?
Richting Appelschaquote:
Of in de buurt van het Willem II-stadion.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij eerder vanavond soms bij jappie in de buurt?
Ze heeft het druk gehad?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Of in de buurt van het Willem II-stadion.![]()
Jij windt er ook geen doekjes om hequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef TherAngelina het volgende:
Neuken?
Of heb je tranen in je ogen van het lachen?quote:
Dat eerstequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of heb je tranen in je ogen van het lachen?
of lees ik de smileys verkeerd
Een heeeeeeeeeeeeel goed middel om een orgasme uit te stellen....quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds Brian het doet, doe ik het niet meer....niet minder ook..![]()
Geil, schatje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een heeeeeeeeeeeeel goed middel om een orgasme uit te stellen....
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
Is iedereen nu druk bezig met het uitstellen van het orgasme?....
Jij bent ook niet meer zo kieskeurig opeens hequote:
Beter gaat Fok! uit bij bepaalde mensenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer zo kieskeurig opeens he
Ik wel, ik zit me suf te googlenquote:
Weer geen stripteasequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter gaat Fok! uit bij bepaalde mensen![]()
Je zit in het verkeerde topic, ramptoeristquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik zapte HEEL toevallig langs Talpa en ik zie een dikke plempzak bij een blond hysterisch meisje onder de douche staan die er volgens mij niet helemaal van gediend was en dus hysterisch werd.
Is dit het niveau van De Gouden Kooi? Wie kan me even bijpraten waar deze scene op sloeg?
Moet ik in FB zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, ramptoerist![]()
Ja, maar je hebt het niet van mijquote:
Petraaaaaaaaquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
Haaaaaaaaaaaai allemaal,
Best lekkerquote:
Wat zal het een kliederboel zijn bij jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Best lekker
Net zoals warme gortepap met stroop![]()
Je wil het niet weten maar dat maakt eten des te lekkerderquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat zal het een kliederboel zijn bij jou![]()
COS, is dat een soort SC?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
In de COSsen. Deze is nu aktief:
[COS# 1508] Bekvechten!
Nu durf je wel hequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
[COS# 1508] Bekvechten!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
[COS# 1508] Bekvechten!
Zit een vreemd luchtje aan als je het mij vraagtquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je wil het niet weten maar dat maakt eten des te lekkerder![]()
Ben je mal, dat was de horrorfilm Screamquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik zapte HEEL toevallig langs Talpa en ik zie een dikke plempzak bij een blond hysterisch meisje onder de douche staan die er volgens mij niet helemaal van gediend was en dus hysterisch werd.
Is dit het niveau van De Gouden Kooi? Wie kan me even bijpraten waar deze scene op sloeg?
Ik durf meer dan jij, dat zou je zo onderhand toch wel moeten wetenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu durf je wel he
Maar probeer stereo vooral niks uit te leggen, die trekt volledig zijn eigen plan
Waar was je dan? de hele tijd zaten we op je te wachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf meer dan jij, dat zou je zo onderhand toch wel moeten weten![]()
Ja, Disana en ik hebben al een borrel samen gedronken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf meer dan jij, dat zou je zo onderhand toch wel moeten weten![]()
OMG een bezopen disana dat wil ik zienquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, Disana en ik hebben al een borrel samen gedronken...![]()
Zo is dat. Was gezellig he? Die eend die wil maar dat we hier constant rondhangen voor het geval hij ons met een bezoek komt vererenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, Disana en ik hebben al een borrel samen gedronken...![]()
Jij en je veren zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar was je dan? de hele tijd zaten we op je te wachten
Nee de hele SC, de arena stond al klaarquote:
Wat lief dat je het zegt. Ontwerp van Pietje Puk. Hij heeft er ook één met zonnebril en één met golfpetje voor me gemaakt. Disana heeft een schitterende bruidsjurk voor me gemaakt en Ian is met de verfraaïng begonnen.quote:
Jij gluurt alleen maar stadcams..quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG een bezopen disana dat wil ik zien
Wat een creatieve mensenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat lief dat je het zegt. Ontwerp van Pietje Puk. Hij heeft er ook één met zonnebril en één met golfpetje voor me gemaakt. Disana heeft een schitterende bruidsjurk voor me gemaakt en Ian is met de verfraaïng begonnen.
Ik zeg één keer in de week samen aan de borrel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat. Was gezellig he? Die eend die wil maar dat we hier constant rondhangen voor het geval hij ons met een bezoek komt vereren![]()
Ik heb hem niet kunnen vindenquote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat. Was gezellig he? Die eend die wil maar dat we hier constant rondhangen voor het geval hij ons met een bezoek komt vereren![]()
Bonbonsje erbij....quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zeg één keer in de week samen aan de borrel.![]()
Begin jij ook alquote:
Dat moest je zeker van hem hier ook nog ff meldenquote:
Niet eensquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moest je zeker van hem hier ook nog ff melden![]()
Dan ga ik toch maar die 5 euro betalenquote:
Kom maar op; kan het goed gebruikenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar die 5 euro betalen![]()
wequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar was je dan? de hele tijd zaten we op je te wachten
Komt goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kom maar op; kan het goed gebruiken.
Hoe zit dat met je VWO richting diergeneeskunde, ben je een middelbare scholier of studeer je diergeneeskunde?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Goed om dat nog even te benadrukken ja iid 'WE'quote:
Je weet het maar nooit met jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed om dat nog even te benadrukken ja iid 'WE'![]()
Ik heb mijn eigen beef met disana, dat heeft er niks mee te makenquote:
Disana is een prima poster, alleen leer haar es linkjes te kopiërenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen beef met disana, dat heeft er niks mee te maken
Zijn we nog wakker Angelinaatje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik doe VWO, eerst nog af maken, en dan ga ik zes jaar diergeneeskunde doen in Utrecht. Over een jaar of zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe zit dat met je VWO richting diergeneeskunde, ben je een middelbare scholier of studeer je diergeneeskunde?
Ben jij ook al weer vriendjes met disanaquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Disana is een prima poster, alleen leer haar es linkjes te kopiëren![]()
Dus je zit nu in 5 VWO en hoop dat je over 2 jaar ingeloot wordt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik doe VWO, eerst nog af maken, en dan ga ik zes jaar diergeneeskunde doen in Utrecht. Over een jaar of zo.
Ondanks haar VOL-verleden is Morwen een gaaf wijf en dat zeg ik niet vaak.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij ook al weer vriendjes met disana
En ook al met morwen
Voel je je wel helemaal lekker?
Je blijft wel lekker vals hequote:Op woensdag 23 mei 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
Disana zou zich heel erg thuis voelen op VOL, samen met LS. Een hele beschermde woonomgeving, waar je al je creatieve neigingen onder toezicht kan uitoefenen.
Ga hier is kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar ik wou dan ik uit Morwen kwam![]()
Lijkt me wel een uitdagingquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
Ja idd hij mag blij zijn dat disana er niet is
Wat hebben jij en Potsierlijk het toch zwaar van me te pakkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
Ja idd hij mag blij zijn dat disana er niet is
Ik ben echtquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Lijkt me wel een uitdaging![]()
Die therangelina, is dat een kloon?
Ik ben niet hardhorend ofsoquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
JE MAG HIER NIET OVER STREAMS PRATEN DIT IS DE SC!
Ja ik ben gePwned door de kloon van ianquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Lijkt me wel een uitdaging![]()
Die therangelina, is dat een kloon?
Hoezo dat, Ian is een newbie en zijn kloontje helemaalquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik ben gePwned door de kloon van ian![]()
Ik dacht dat jij degene was die de strikte scheiding zo goed zag zitten dat een mod speciaal een topic voor je opende als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat hebben jij en Potsierlijk het toch zwaar van me te pakken![]()
antwoord hier dan es op:quote:
Het is een inside joke (hoop ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoezo dat, Ian is een newbie en zijn kloontje helemaal![]()
Het gezeik was echt schatquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij degene was die de strikte scheiding zo goed zag zitten dat een mod speciaal een topic voor je opende als ik me niet vergis?
Toen dacht ik dat je een relkloon was, maar misschien meen je al dat gezeik echt wel![]()
Wat een overmatige interesse toch in mij, opnieuw, en steeds weerquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij degene was die de strikte scheiding zo goed zag zitten dat een mod speciaal een topic voor je opende als ik me niet vergis?
Toen dacht ik dat je een relkloon was, maar misschien meen je al dat gezeik echt wel![]()
Het leuke van 's nachts is, dat het soms zo ingewikkeld wordtquote:
We zitten je af te brandenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een overmatige interesse toch in mij, opnieuw, en steeds weer![]()
Ik hou van je je weet togquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een overmatige interesse toch in mij, opnieuw, en steeds weer![]()
Vooral voor een PARA broddaquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het leuke van 's nachts is, dat het soms zo ingewikkeld wordt![]()
Nou snap ik het ff niet meer?quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Verkrijg het dan eens over je hart aan sommige dingen niet meer mee te doen?![]()
Ah, zoveel moed durf je niet te tonenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou snap ik het ff niet meer?
Heb ik nou ook ruzie met japie?![]()
Daag me niet uitquote:
Mpd schat, daar valt niet tegen te pratenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou snap ik het ff niet meer?
Heb ik nou ook ruzie met japie?![]()
Zeg ik toch, zoveel moed durf je niet te tonen. Welterusten, schaapjequote:Op woensdag 23 mei 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daag me niet uit![]()
Maar het probleem is geloof ik of mensen hier gewild zijn of niet....
Voor mij is iedereen welkom, vooral jij, wie moet ik anders afzeiken
Dat is wel positief van Disanaquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daag me niet uit![]()
Maar het probleem is geloof ik of mensen hier gewild zijn of niet....
Voor mij is iedereen welkom, vooral jij, wie moet ik anders afzeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |