quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
Prachtig om te zien, hoe het jonge broekie hier standvastig blijft tegenover twee ophitserige ouwe rotten, en hoe hij zijn eigen normen en waarden blijft verdedigen.![]()
Je bent aan het warmdraaien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Bijna. Working on it
. Al mentaal voorbereidt?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
Prachtig om te zien, hoe het jonge broekie hier standvastig blijft tegenover twee ophitserige ouwe rotten, en hoe hij zijn eigen normen en waarden blijft verdedigen.![]()
Djeez......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeez............hoeveel aansporing heeft een mens nog meer nodig......dit vraagt er toch gewoon om..
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeez............hoeveel aansporing heeft een mens nog meer nodig......dit vraagt er toch gewoon om..
![]()
Tweequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
Ik ga ook nog een keer luisteren, volgens mij zitten er verborgen teksten inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaja...ik ga zo....nog 4 keer naar Peter luisteren...dan haal ik hem van repeat.![]()
Je moet hem ook niet achterstevoren luisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een keer luisteren, volgens mij zitten er verborgen teksten in![]()
NIETquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet achterstevoren luisteren![]()
That's my boy.quote:
Ik moet toch het goede voorbeeld geven?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
Mensen...Jappert gaat slapen...ook morgen moeten er wederom gewerkt worden...
Voor Ian nog even dit [DGK FB #6] Gezagsondermijnend communiceren met de moderatie![]()
Ik zit al een half uur te genieten hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef PC eend het volgende:
Doe engel moet bloedheet zijn onderhand, met al dat warmdraaien![]()
Komt er nog een showtje? of is het soms een besloten optreden![]()
Truste Jappiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
Geen nood, hij heeft gelijk een rooie op z'n dakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet toch het goede voorbeeld geven?![]()
Slaap lekker Jappiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
Voor Ian nog even dit [DGK FB #6] Gezagsondermijnend communiceren met de moderatie![]()
Volgens mij zoals ie hoort te ruikenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Lean........ hou ruikt die van jou nou eigenlijk?![]()
Bye momquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Slaap lekker Jappie![]()
![]()
Ik ben bij de buren dus tabee allemaal, tot snel weer was gezellie![]()
Tot Jappiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Slaap lekker Jappie![]()
![]()
Ik ben bij de buren dus tabee allemaal, tot snel weer was gezellie![]()
tsss, die rooie heeft een zwak voor de Japsterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen nood, hij heeft gelijk een rooie op z'n dak
Volgende keer naai je hem een ban aan
Jappie![]()
Is het weer op de stadscam?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur te genieten hoor![]()
Het is op de IanCamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het weer op de stadscam?
Ik heb nog steeds de link niet
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tsss, die rooie heeft een zwak voor de Japster
Jappie
Vuile loverboyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is op de IanCam![]()
¤5,- per uur, jeweets![]()
http://amersfoortcam.vedor.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het weer op de stadscam?
Ik heb nog steeds de link niet
Ik moet toch doekoes hebben om m'n bitches te onderhouden!?quote:
Veulerst!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
*Buigt naar de dames en heren in de SC*
Hallo iemand koffie?![]()
Nee dank je, ik ben al iets anders aan het bewerkstelligenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
*Buigt naar de dames en heren in de SC*
Hallo iemand koffie?![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben al iets anders aan het bewerkstelligen.
Ik dacht dat ik haar ff zagquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben al iets anders aan het bewerkstelligen.
Hij gaat gewoon het plein rond...... en weer terugquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik haar ff zag![]()
Maar hij draait steeds weg
Had ze sterke drank ik haar handen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik haar ff zag![]()
Maar hij draait steeds weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |