Jij gluurt alleen maar stadcams..quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG een bezopen disana dat wil ik zien
Wat een creatieve mensenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat lief dat je het zegt. Ontwerp van Pietje Puk. Hij heeft er ook één met zonnebril en één met golfpetje voor me gemaakt. Disana heeft een schitterende bruidsjurk voor me gemaakt en Ian is met de verfraaïng begonnen.
Ik zeg één keer in de week samen aan de borrel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat. Was gezellig he? Die eend die wil maar dat we hier constant rondhangen voor het geval hij ons met een bezoek komt vereren![]()
Ik heb hem niet kunnen vindenquote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat. Was gezellig he? Die eend die wil maar dat we hier constant rondhangen voor het geval hij ons met een bezoek komt vereren![]()
Bonbonsje erbij....quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zeg één keer in de week samen aan de borrel.![]()
Begin jij ook alquote:
Dat moest je zeker van hem hier ook nog ff meldenquote:
Niet eensquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moest je zeker van hem hier ook nog ff melden![]()
Dan ga ik toch maar die 5 euro betalenquote:
Kom maar op; kan het goed gebruikenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar die 5 euro betalen![]()
wequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar was je dan? de hele tijd zaten we op je te wachten
Komt goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kom maar op; kan het goed gebruiken.
Hoe zit dat met je VWO richting diergeneeskunde, ben je een middelbare scholier of studeer je diergeneeskunde?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Goed om dat nog even te benadrukken ja iid 'WE'quote:
Je weet het maar nooit met jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed om dat nog even te benadrukken ja iid 'WE'![]()
Ik heb mijn eigen beef met disana, dat heeft er niks mee te makenquote:
Disana is een prima poster, alleen leer haar es linkjes te kopiërenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen beef met disana, dat heeft er niks mee te maken
Zijn we nog wakker Angelinaatje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik doe VWO, eerst nog af maken, en dan ga ik zes jaar diergeneeskunde doen in Utrecht. Over een jaar of zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe zit dat met je VWO richting diergeneeskunde, ben je een middelbare scholier of studeer je diergeneeskunde?
Ben jij ook al weer vriendjes met disanaquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Disana is een prima poster, alleen leer haar es linkjes te kopiëren![]()
Dus je zit nu in 5 VWO en hoop dat je over 2 jaar ingeloot wordt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik doe VWO, eerst nog af maken, en dan ga ik zes jaar diergeneeskunde doen in Utrecht. Over een jaar of zo.
Ondanks haar VOL-verleden is Morwen een gaaf wijf en dat zeg ik niet vaak.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij ook al weer vriendjes met disana
En ook al met morwen
Voel je je wel helemaal lekker?
Je blijft wel lekker vals hequote:Op woensdag 23 mei 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
Disana zou zich heel erg thuis voelen op VOL, samen met LS. Een hele beschermde woonomgeving, waar je al je creatieve neigingen onder toezicht kan uitoefenen.
Ga hier is kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar ik wou dan ik uit Morwen kwam![]()
Lijkt me wel een uitdagingquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
Ja idd hij mag blij zijn dat disana er niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |