Jij bent ook niet meer zo kieskeurig opeens hequote:
Beter gaat Fok! uit bij bepaalde mensenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer zo kieskeurig opeens he
Ik wel, ik zit me suf te googlenquote:
Weer geen stripteasequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter gaat Fok! uit bij bepaalde mensen![]()
Je zit in het verkeerde topic, ramptoeristquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik zapte HEEL toevallig langs Talpa en ik zie een dikke plempzak bij een blond hysterisch meisje onder de douche staan die er volgens mij niet helemaal van gediend was en dus hysterisch werd.
Is dit het niveau van De Gouden Kooi? Wie kan me even bijpraten waar deze scene op sloeg?
Moet ik in FB zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, ramptoerist![]()
Ja, maar je hebt het niet van mijquote:
Petraaaaaaaaquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
Haaaaaaaaaaaai allemaal,
Best lekkerquote:
Wat zal het een kliederboel zijn bij jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Best lekker
Net zoals warme gortepap met stroop![]()
Je wil het niet weten maar dat maakt eten des te lekkerderquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat zal het een kliederboel zijn bij jou![]()
COS, is dat een soort SC?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
In de COSsen. Deze is nu aktief:
[COS# 1508] Bekvechten!
Nu durf je wel hequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
[COS# 1508] Bekvechten!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
[COS# 1508] Bekvechten!
Zit een vreemd luchtje aan als je het mij vraagtquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je wil het niet weten maar dat maakt eten des te lekkerder![]()
Ben je mal, dat was de horrorfilm Screamquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik zapte HEEL toevallig langs Talpa en ik zie een dikke plempzak bij een blond hysterisch meisje onder de douche staan die er volgens mij niet helemaal van gediend was en dus hysterisch werd.
Is dit het niveau van De Gouden Kooi? Wie kan me even bijpraten waar deze scene op sloeg?
Ik durf meer dan jij, dat zou je zo onderhand toch wel moeten wetenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu durf je wel he
Maar probeer stereo vooral niks uit te leggen, die trekt volledig zijn eigen plan
Waar was je dan? de hele tijd zaten we op je te wachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf meer dan jij, dat zou je zo onderhand toch wel moeten weten![]()
Ja, Disana en ik hebben al een borrel samen gedronken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf meer dan jij, dat zou je zo onderhand toch wel moeten weten![]()
OMG een bezopen disana dat wil ik zienquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, Disana en ik hebben al een borrel samen gedronken...![]()
Zo is dat. Was gezellig he? Die eend die wil maar dat we hier constant rondhangen voor het geval hij ons met een bezoek komt vererenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, Disana en ik hebben al een borrel samen gedronken...![]()
Jij en je veren zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar was je dan? de hele tijd zaten we op je te wachten
Nee de hele SC, de arena stond al klaarquote:
Wat lief dat je het zegt. Ontwerp van Pietje Puk. Hij heeft er ook één met zonnebril en één met golfpetje voor me gemaakt. Disana heeft een schitterende bruidsjurk voor me gemaakt en Ian is met de verfraaïng begonnen.quote:
Jij gluurt alleen maar stadcams..quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG een bezopen disana dat wil ik zien
Wat een creatieve mensenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat lief dat je het zegt. Ontwerp van Pietje Puk. Hij heeft er ook één met zonnebril en één met golfpetje voor me gemaakt. Disana heeft een schitterende bruidsjurk voor me gemaakt en Ian is met de verfraaïng begonnen.
Ik zeg één keer in de week samen aan de borrel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat. Was gezellig he? Die eend die wil maar dat we hier constant rondhangen voor het geval hij ons met een bezoek komt vereren![]()
Ik heb hem niet kunnen vindenquote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat. Was gezellig he? Die eend die wil maar dat we hier constant rondhangen voor het geval hij ons met een bezoek komt vereren![]()
Bonbonsje erbij....quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zeg één keer in de week samen aan de borrel.![]()
Begin jij ook alquote:
Dat moest je zeker van hem hier ook nog ff meldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |