Mooie plek, wordt geregeld voor de volgende SCquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef soylent het volgende:
Ik wil mijn [afbeelding] trouwens wel op zo'n '?' hebben
Dat heb ik inmiddels wel verdiend.
Tussen Liess en Kinga dan maar?
Ah, Prima Keuze!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef soylent het volgende:
Ik wil mijn [afbeelding] trouwens wel op zo'n '?' hebben
Dat heb ik inmiddels wel verdiend.
Tussen Liess en Kinga dan maar?
Linkje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Jappie het volgende:
Ga nog maar even luisteren naar "Peter" ...een mooi nummer speciaal voor mij gepost door mijn steun en toeverlaat scannie.
Huh?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Jappie het volgende:
Ga nog maar even luisteren naar "Peter" ...een mooi nummer speciaal voor mij gepost door mijn steun en toeverlaat scannie.
Die wist ik nog welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, shame on you....... je bent geen echte SC'er![]()
Hoe kan dat nou? Heb je hem niet opgeslagen ergens?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Poe hee...kan um geen eens zelf meer vinden...![]()
ben nog aan het zoeken..sshhttt..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Heb je hem niet opgeslagen ergens?
Als je nou een wat lichtere ava neemt, dan staat dat nog mooier.quote:
Gert weet dat ik een braaf usertje benquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet jij de FB niet angstvallig bewaken of zo...![]()
Niemand komt langs blauwe smurf hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet jij de FB niet angstvallig bewaken of zo...![]()
Moet jij niet met die zeikerd in de FB lopen miepen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Ga je nu ook al doen alsof je mijn kloon bent??![]()
Nog even bedenken wat voor éénquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je nou een wat lichtere ava neemt, dan staat dat nog mooier.![]()
![]()
FB?? Ik kom (vrijwel) nooit in de FB... alleen als ik wat zinvols te melden hebquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet jij niet met die zeikerd in de FB lopen miepen?
Dat je TT is aangepast zonder toestemming?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
FB?? Ik kom (vrijwel) nooit in de FB... alleen als ik wat zinvols te melden heb![]()
Is TL hier??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand komt langs blauwe smurfdie hautaine teringdwerg hoor. [afbeelding]![]()
Volgens mij moet het zo goed gaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand komt langs blauwe smurf hoor. [afbeelding]![]()
Je BaggerSquad© loopt nog niet echt hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert weet dat ik een braaf usertje ben![]()
Mijn TT?? Gebeurt toch bijna nooit, en dan eigenlijk altijd op verzoek, hetzij direct hetzij door een "deze TT slaat eigenlijk nergens meer op" opmerking mijnerzijdsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je TT is aangepast zonder toestemming?![]()
Je had alleen vandaag weer ge-PM'd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert weet dat ik een braaf usertje ben![]()
Maar daarvoor vet lang niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had alleen vandaag weer ge-PM'd. [afbeelding]
Tuurlijk, wat jij wilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn TT?? Gebeurt toch bijna nooit, en dan eigenlijk altijd op verzoek, hetzij direct hetzij door een "deze TT slaat eigenlijk nergens meer op" opmerking mijnerzijds![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zo goed gaan...
scannies peter![]()
wie maakt dat ik niets meer lust... ja dat komt door... want zo is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zo goed gaan...
scannies peter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |