Waar zie je dat? Ik heb alleen 2 streams en daar zijn Eric en Lieke op te zien.quote:
Ik denk dat je beter even kunt bellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
GEACHTE REDACTIE, SEDERT 2 DAGEN BETAAL IK VOOR DE STREAMS. HELAAS BESCHIK IK MAAR OVER 2 STREAMS TERWIJL NA 13.00 UUR MIJ ER 4 BELOOFD ZIJN. GEACHTE REDACTIE IK KRIJG GEEN WAAR VOOR MIJN GELD HOE ZIT DIT NOU ?
Wie niet waagt wie niet wint.. Misschien open ik straks wel een topic, kijken of er animo voor isquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik er een kans van slagen in zou zien, okee. Maar het is nagenoeg onmogelijk om alle neuzen de zelfde kant op te krijgen. Dat zag je wel met het wel of niet betalen voor de streams...
Ik weet het wel zeker.. Wss krijg je een 'automailtje' terug met één of andere BS...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter even kunt bellen.
Ik heb er 4 (van HiDiHo)quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik heb alleen 2 streams en daar zijn Eric en Lieke op te zien.
Avonne, ze hebben het over Huub, dat ie er alleen voor zichzelf zit en Eric voor lul zette met de post.
Ik heb er ook 4 hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik heb alleen 2 streams en daar zijn Eric en Lieke op te zien.
Avonne, ze hebben het over Huub, dat ie er alleen voor zichzelf zit en Eric voor lul zette met de post.
Luiheid of personeelsbezuiniging?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:15 schreef Kinga het volgende:
Waarom 3 streams op eric en lieke?
Dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:15 schreef Kinga het volgende:
Waarom 3 streams op eric en lieke?
Waar is ie nu eigenlijk?quote:
Arrggh nee, mijn ex!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:18 schreef SiRojK het volgende:
Lieke: Kom je even mee praten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik de enige die een deja vu heeft?
Basisschool niveau..quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:19 schreef Marrije het volgende:
Thanks, ik heb er ook weer 4, thanks.
Huh, Huub gaat vanavond een wraakactie uithalen bij Eric??
Lieke bereikt niks, volgens mij kan Eric beter even naar Huub gaan ipv Lieke.
ow, dat verklaart een boel..;-)quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
Mitch is een steenbok.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dude, volg je het nog? hij is met Brian op bezoek bij Natasia
Hahhaa, de streamkoning zelf mist hemquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Komt ie eens op bezoek, zien we hem niet![]()
Als het goed is was hij op je tv scherm. Maar waar hij NU is weet ik niet. Iniedergeval niet in de kooi.quote:
Lieke vindt het zo lekker de redelijke uit te hangen. Ze kan niet vaak genoeg zeggen wat ze ziet en wat ze redelijk vindt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef Marrije het volgende:
Lieke: laat me nou ff uitpraten
Huub: kom dan ook met iets zinnigs
![]()
Die dude kon zo mooi uit zijn pan gaan, ik mis die tranen de laatste tijdquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahhaa, de streamkoning zelf mist hem![]()
Nee hoor jij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:26 schreef riri het volgende:
en? heb je er problemen mee?
Ik heb het akkefietje gemist maar ik vind Huub echt weer op zijn Huubs reageren. Wat Lieke zegt, dat ego van Huub. . .quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke vindt het zo lekker de redelijke uit te hangen. Ze kan niet vaak genoeg zeggen wat ze ziet en wat ze redelijk vindt.
Ja, staat buiten kijf dat Huub als een opgeblazen kikker bezig is. Maar Lieke wentelt zich ook in gelijkhebberigheidquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het akkefietje gemist maar ik vind Huub echt weer op zijn Huubs reageren. Wat Lieke zegt, dat ego van Huub. . .
Alleen maar beter, het wordt tijd voor wat actiequote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, staat buiten kijf dat Huub als een opgeblazen kikker bezig is. Maar Lieke wentelt zich ook in gelijkhebberigheid![]()
En toch trek ik Lieke nu net ff beter dan Huub. Maar eigenlijk moet ze zich er niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, staat buiten kijf dat Huub als een opgeblazen kikker bezig is. Maar Lieke wentelt zich ook in gelijkhebberigheid![]()
Maar hou ook de grote lijn in de gaten. Huub ligt er zo uit als ze zich blijvend tegen hem keren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Alleen maar beter, het wordt tijd voor wat actie![]()
Lieke blijft gewoon een dom sletje. Dat was in het begin al zo, en nu helemaal...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke vindt het zo lekker de redelijke uit te hangen. Ze kan niet vaak genoeg zeggen wat ze ziet en wat ze redelijk vindt.
dat tijdperk is voorbij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:25 schreef Sonique het volgende:
* Sonique hoopt echt dat NL gaat blijven.... Een beetje niveau is niet mis nu in die hoerenkeet!
Ik denk dat hij Eric laat vallen en Jaap als back-up wil.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hou ook de grote lijn in de gaten. Huub ligt er zo uit als ze zich blijvend tegen hem keren.
NL blijft gewoon een heel eng mannetje....quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
dat tijdperk is voorbij.
NL was niet leuk in schreeuwpartijen, en dat is nu favoriet bij de redactie (zie Palma en Lieke)
Ik vond het ook een griezel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
NL blijft gewoon een heel eng mannetje....
en? heb je er problemen mee?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wilde hij, maar Lieke wilde eerst pratenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Waarom neemt eric nu zo'n passieve houding aan en loopt ie niet gewoon naar de game room?
Hmm, maar toch... Waarom komt nu net NL iemand ophalen om naar Natasia te gaan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
dat tijdperk is voorbij.
NL was niet leuk in schreeuwpartijen, en dat is nu favoriet bij de redactie (zie Palma en Lieke)
met de komst van Sataniel begon de teloorgang qua niveauquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:25 schreef Sonique het volgende:
* Sonique hoopt echt dat NL gaat blijven.... Een beetje niveau is niet mis nu in die hoerenkeet!
Ik trek dat ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar als dat ff duurt dan denk je toch dag Lieke ik regel het nu zelf wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:32 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat wilde hij, maar Lieke wilde eerst praten
Ik keek meer streams toen dat enge mannetje er nog in zat...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan Amanda's stemmetje erbij. Het is zo duidelijk dat ze Mitch een schatje vindtquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hebben ze in de Bergmankliniek bij Dr. Laban ook live streams? Dan kan mofo-kutgezicht nu toch nog para worden op afstand.
[afbeelding]
btw, het zou niet verkeerd zijn als ze de para-brodda ook eens zo onder handen nam...
Exact. Dat is dat heilige gelijkhebberige dat zo fijn is om erin te wrijven juist als iemand over de rooie is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik trek dat ook niet.
Ze is niet eens onderdeel van het conflict, waarom zit ze dan zo agressief haar mening op te dringen?
Ze zei dat ze er ook mee te maken heeft omdat ze bewoner is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik trek dat ook niet.
Ze is niet eens onderdeel van het conflict, waarom zit ze dan zo agressief haar mening op te dringen?
Ik vind het jammer dat het Huub-Nel pact niet doorging omdat ze ruzie kregen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
nouwww stoken konden ze allebei goed hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
NL leek op het laatst een ambtenaartje. Elke morgen ging die met een stapel papieren naar kantoor en daar kwam die om 17.00 uur uit en dan zoop die zich een stuk in de kraag en ging die vals doen.
Naar arrogant mannetje! Heel anders dan Nicolaas.
Je hebt een prachtige spelling voor een krachtterm.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
gotfur, wil ik net naar Amanda gaan luisteren, hoor ik weer Lieke krijsen
Contract.... 8* geloof ik moeten ze nog dingen doen....quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hmm, maar toch... Waarom komt nu net NL iemand ophalen om naar Natasia te gaan...
Waarom moet NL weer even in beeld? (en bovendien even plaatjes draaien)
Ach, NL stond op 1 bij mij, en Huub op twee... De rest is beeldvulling wat mij betreft... De neon lichtreclame voor DGK...quote:
Omdat die retarded onbekwame scripteasers achter een hopeloos stelletje richting WW rennende lemmingen zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hmm, maar toch... Waarom komt nu net NL iemand ophalen om naar Natasia te gaan...
Waarom moet NL weer even in beeld? (en bovendien even plaatjes draaien)
En Huub niet dan? Waarom alleen maar Lieke aanvallen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
gotfur, wil ik net naar Amanda gaan luisteren, hoor ik weer Lieke krijsen
Momenteel zijn Jaap en Huub de trekkers wat mij betreft. Maar de laatste wordt steeds minder sinds zijn liefje er ook in zit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, NL stond op 1 bij mij, en Huub op twee... De rest is beeldvulling wat mij betreft... De neon lichtreclame voor DGK...
Slechte PA trouwnes wat dat betreft...![]()
Ik schakel naar Amanda, en hoor Liekes stem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:37 schreef My_ het volgende:
[..]
En Huub niet dan? Waarom alleen maar Lieke aanvallen?
absoluut...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het Huub-Nel pact niet doorging omdat ze ruzie kregen.
Had graag gezien wat er uit kwam.
als ik nathaniel zie dan denk ik ook eng...........en ik ben niet het grote publiek ik ben gewoon ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
absoluut...
Maar ik denk dat dat te hoog gegrepen was voor het kijkend publiek...
Die snapte er niets van....
Die komen niet verder dat 'eng' ;-)
Haar (sorry beetje laat)quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij in 3 zinnen uitleggen waar Eric en Lieke het over hebben?
Ik kan het niet aanhoren.
* Sonique Kijkt naar ericahysterica's Avatar....quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als ik nathaniel zie dan denk ik ook eng...........en ik ben niet het grote publiek ik ben gewoon ik
gelukkig is ze zijn moeder niet. Huub zijn moeder laat haar kinderen op hun bek gaan en zo werkt het denk ik ook. En zeker met mensen zoals huub dus lieke moet kappen met dat gezeikquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
ik vind lieke juist lief.
Ze is echt bezorgd om Huub.
En springt er ook heel vaak tussen.
Is zeker link, stoel wegtrekken. Wat ik begrijp heeft Eric zijn excuus al aangeboden of wilde dat doen maar wilde Huub niet luisteren? Aan de andere kant begreep ik weer dat Huub wilde praten met Eric maar hij niet met Huub.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:38 schreef Desii het volgende:
Syl. zou der eigen der helemaal niet mee bemoeit hebben... Lieke praat met alle winden mee.. en gooit het op redelijkheid.
Ik vind Eric veel fouter in deze dan Huub.... iemand z'n stoel wegrekken is link.
Dat Huub daarna veels te driftig reageert is zeker waar!!
Maar een excuses van Eric ri. Huub is wel op zijn plaats
ja en........?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique Kijkt naarericahysterica's Avatar....![]()
Kijk ik nooit. Die werken volgens een script.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:41 schreef FdW het volgende:
Zijn ''gewone'' soaps op TV nog erger dan dit?
Ow......en?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, niet verder als 'eng' ;-)
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
gelukkig is ze zijn moeder niet. Huub zijn moeder laat haar kinderen op hun bek gaan en zo werkt het denk ik ook. En zeker met mensen zoals huub dus lieke moet kappen met dat gezeik
Whateverquote:
Een moeder is wat anders dan een vriendin.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gelukkig is ze zijn moeder niet. Huub zijn moeder laat haar kinderen op hun bek gaan en zo werkt het denk ik ook. En zeker met mensen zoals huub dus lieke moet kappen met dat gezeik
sinds wanneer zijn vriendinnen beschermengelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een moeder is wat anders dan een vriendin.
Lieke is echt bang dat hij gaat slaan.
daarom springt ze er steeds tussen.
En de huubfans willen toch niet dat Huub de villa word uitgesmeten.
Zo is het wel genoeg, toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
okay, niet verder als 'en'.... (zonder g)
Maar laat maar...
(iets met kudde dier enzo)
Ow sterk argument ......quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
okay, niet verder als 'en'.... (zonder g)
Maar laat maar...
(iets met kudde dier enzo)
Sinds ze samen in een spel zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn vriendinnen beschermengelen?
ja is goed mogelijk maar ik denk dat lieke haar eigen agenda heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sinds ze samen in een spel zitten.
En die vriendin wil dat haar vriendje daar ook blijft.
Die tutler nicht??? Mwwwaahuaaaaquote:
ja precies, laat maar, hautain gezwets in de trant van de massa is dom haat ik......dus dank jequote:
Nee ze loopt als een bouwvakkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft echt geen benen of houding voor zulke korte t-shirtjes.![]()
Ik heb de indruk dat hij Amanda wel interessant vindt als 'geval'. Een type waarmee hij normaal niet in aanraking komt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij zit mitch nog in een identiteitscrisis
Misschien krijgt Eric hem uit de kast...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij zit mitch nog in een identiteitscrisis
Een echte hooligan gaat door tot ie wordt gebantquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
DGK HOOLIGANS # 8
Hij bestaat nog...![]()
Ik denk (hoop) dat hij de opdracht van achter heeft om Amanda aandacht te gevenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij Amanda wel interessant vindt als 'geval'. Een type waarmee hij normaal niet in aanraking komt.
Beetje tegenstrijdig:quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
!! Binnenkort optreden in de kooi :: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
zou Rat mitch opdracht hebben gegeven?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat hij de opdracht van achter heeft om Amanda aandacht te geven
Oh ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat hij de opdracht van achter heeft om Amanda aandacht te geven
dat wordt googelen dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig:
De Miljonairs krijgen aanstaande zondag hoog bezoek. Niemand minder dan zangeres Elle Bree gaat een spetterend optreden verzorgen en zal dan haar promotienummer ‘Down with you’ ten gehore gaan brengen. Een leuk vooruitzicht dus! Maar wie is Elle eigenlijk?
Al die kleine haartjes door de tondeuse zijn niet fijn en kriebelen, daarom in dit geval erna wassen en masserenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
Sinds wanneer knip je eerst en was je erna?
Ik hoorde Lieke dat net tegen hem zeggenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef STAP01 het volgende:
Weet Huub al dat hij 5 glazen mag drinken???
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef STAP01 het volgende:
Weet Huub al dat hij 5 glazen mag drinken???
Van de SOA boys?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig:
De Miljonairs krijgen aanstaande zondag hoog bezoek. Niemand minder dan zangeres Elle Bree gaat een spetterend optreden verzorgen en zal dan haar promotienummer ‘Down with you’ ten gehore gaan brengen. Een leuk vooruitzicht dus! Maar wie is Elle eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een echte hooligan gaat door tot ie wordt gebant![]()
Zou het misschien een leuk idee zijn om nog te mogen posten in DGK HOOLIGANS # 8 als je gebant bent?
Wodka... Als Aman 5 glaasjes puur achter haar kiezen heeft maakt het haar niet uit uit welke kast ze Mitch vandaan moet trekken, dan vraagt ze nog "Brian, wie is dat?"quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
Oeh, Amanda geeft Mitch hoofdmassage en hij geniet.
Is dat niet dezelfde die met Lange Frans iets zong?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
!! Binnenkort optreden in de kooi :: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Als het Madonna was hadden ze die laatste zin in die alinea er niet bij hoeven zettenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://ellebree.hyves.nl/
Moet je die blik van d'r zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wodka... Als Aman 5 glaasjes puur achter haar kiezen heeft maakt het haar niet uit uit welke kast ze Mitch vandaan moet trekken, dan vraagt ze nog "Brian, wie is dat?"
Ik heb haar wel ooit gehoord bij Radio 538quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig:
DAT maken we zelf wel uitquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:57 schreef ericahysterica het volgende:
Wie is Elle Bree?
Elle was al vroeg bezig met muziek, haar ouders waren muzikaal en bovendien was haar moeder een talentvolle zangeres. Op vroege leeftijd deed Elle mee aan muziekavonden en projecten op school, met als gevolg dat ze al op haar 13e bij NCRV-radio te horen was. Nu is Elle doorgegroeid en staat ze voor krachtige soul-achtige muziek, funky met een rauw randje. Wie het hoort, wil meer. Vooral nu de zomer er aan komt en haar warme stemgeluid zich moeiteloos laat combineren met het vooruitzicht op zwoele avonden. Elle zong vroeger veel met nummers van Mariah Carey en Toni Braxton mee, waardoor ze welhaast moeiteloos tovert met eigenzinnige stembuigingen. Haar tembre heeft een ‘zwarte’ sound met een hees randje, het gevolg is unieke en altijd herkenbare vocalen die nog lang in het hoofd blijven hangen.
Voor 3,95 per maand heeft ze www.ellebree.nlquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het Madonna was hadden ze die laatste zin in die alinea er niet bij hoeven zetten![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wodka... Als Aman 5 glaasjes puur achter haar kiezen heeft maakt het haar niet uit uit welke kast ze Mitch vandaan moet trekken, dan vraagt ze nog "Brian, wie is dat?"
Wowquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor 3,95 per maand heeft ze www.ellebree.nl![]()
aha ze heeft die alquote:
Bij Teasers glunderde ze ook als een toerist een 5 euro biljetje tussen haar bikinibroekje stopte..quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
Amanda glundert als Mitch haar een zoen als bedankje voor het knippen geeft.
Oh, aha, teefjesmuziek noem ik dat altijdquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
aha ze heeft die al![]()
staat een filmpje/clip op![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jezus man welke debiel kan nou niet met een tondeuse over iemands knar![]()
Een wannabee-miljonair over de knar van een butler. Dat is toch FOKKING NIET NORMAAL.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jezus man welke debiel kan nou niet met een tondeuse over iemands knar![]()
Ohhhh ze heeft de opdracht van Brian verkeerd begrepen. Ze moet zich op Huub richten niet op Mitch, die gaat klapjes krijgenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En nu wil Amanda met Mitch de jacuzzi in
Nee ze is niet een beetje opdringerig...
Amanda glundert kortom bij alles wat de schijn heeft van aandacht van een manquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij Teasers glunderde ze ook als een toerist een 5 euro biljetje tussen haar bikinibroekje stopte..
![]()
Waar o waar is Jaap... ik zag hm achter de pc zitten, were else hahahah..quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef ericahysterica het volgende:
mensen zou er nog wat te rellen zijn vanavond...? En trouwens waar hangt japio eigenlijk uit?
Ik ben het helemaal met je eens,Lieke kent ook de zwakke kanten van Huub en heeft het beste met hem voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een moeder is wat anders dan een vriendin.
Lieke is echt bang dat hij gaat slaan.
daarom springt ze er steeds tussen.
En de huubfans willen toch niet dat Huub de villa word uitgesmeten.
Wie? Amanda en/of Mitch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ohhhh ze heeft de opdracht van Brian verkeerd begrepen. Ze moet zich op Huub richten niet op Mitch, die gaat klapjes krijgen![]()
Nee Jaap, kloptquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
EDat is toch FOKKING NIET NORMAAL.
Amanda natuurlijk.quote:
Als NL gaat draaien vanavond zoals op de DGK site staat, gaat er waarschijnlijk wel iets gebeuren op de donderdag avond... Verleden keer ging Nathanael jankend naar huis...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef ericahysterica het volgende:
mensen zou er nog wat te rellen zijn vanavond...? En trouwens waar hangt japio eigenlijk uit?
Die zit vast achter de pc in 't kantoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef ericahysterica het volgende:
Ach, je pikt zo nu en dan eens wat op als je (te) veel aan die streams hangt.quote:
Jaap wordt geinstueerd door DGK voor vanacht...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:08 schreef F04 het volgende:
[..]
Die zit vast achter de pc in 't kantoor.
Maar ze zitten wel allebei nog steeds te zeuren hoor. Ik heb nu al tig keer gehoord dat Huub echt boos was en Eric een achterliggende gedachte had en hij er echt voor had gezorgd dat hij Huub zou opvangen. Ze willen gewoon allebei het laatste woord.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
Dit gesprek tussen Eric en Huub had dus ook al eerder plaats kunnen vinden als Tweetie er buiten was gebleven.
Niks natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, hoe is dat afgelopen met dat bijten van Natasia in Huub z'n neus?
en wel door de pope himself uiteraardquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef FdW het volgende:
Die tutler zou het goed doen in de zwitserse garde van de paus. ( na eerst als koorknaap te zijn ingewijd natuurlijk )![]()
De febo kan ook via de PC 'chatten'quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Donnie29 het volgende:
Er ging net een stream op Jaap achter zn pc, hij zat te lachen in zn uppie, die stream was na 2 seconden weer weg. Maar misschien zit ie inmiddels achter..
Priesters en soortgenoten krijgen hun opleiding toch op een inseminarie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef FdW het volgende:
Die tutler zou het goed doen in de zwitserse garde van de paus. ( na eerst als koorknaap te zijn ingewijd natuurlijk )![]()
Echt lijkt me. maar een overdreven reactie...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Day het volgende:
Even heel snel (kan even niet streamen nu). Die ruzie tussen Eric en Huub, nep of echt?
Echt, maar wordt momenteel bijgelegd (komt wel weer goed)quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Day het volgende:
Even heel snel (kan even niet streamen nu). Die ruzie tussen Eric en Huub, nep of echt?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef fredfik het volgende:
en toch heb ik nog steeds z,n donker bruin vermoede dat nl blijft
Geloof het welquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Priesters en soortgenoten krijgen hun opleiding toch op een inseminarie?
Gaat hij dan direct weer mer Brian terug komen ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef fredfik het volgende:
echt(?), omdat eric naast lieke zat aan tafel, waar hij wou zitten. en toen haalde eric de stoel onder huubs reet vandaan, waarna huub eric's post in het water en eten over eric gooidequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Day het volgende:
Het begonn met 90% nep en 10% persoonlijk tintje. Later vertrouwde ik Eric niet meer helemaal. Hij leeft zich iets veel in in zijn rol.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Day het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er wat meer interactie moet zijn met het kijkend publiek...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef SiRojK het volgende:
Lieke met haar
'ik wil jou even spreken'
'ik wil graag even een gesprekje hebben'
'ik ga hem nog wel even aanspreken'
'ik ga er nog wel even wat van zeggen'![]()
![]()
Ach nou ja, het zal wel een vorm van male bonding zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ze zitten wel allebei nog steeds te zeuren hoor. Ik heb nu al tig keer gehoord dat Huub echt boos was en Eric een achterliggende gedachte had en hij er echt voor had gezorgd dat hij Huub zou opvangen. Ze willen gewoon allebei het laatste woord.
precies, stemmen mag dan ook voor/tegen amanda en nasty!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er wat meer interactie moet zijn met het kijkend publiek...
Ik vind dat we moeten kunnen stemmen om Lieke haar mond voor een week af te plakken als we dat zouden willen...
Ze zijn achter dommer dan een josti, maar zo achterlijk en wanhopig?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef fredfik het volgende:
Natasia beet huub zomaar aggressief in z'n neus, en er wordt niets aan gedaan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze zijn achter dommer dan een josti, maar zo achterlijk en wanhopig?![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon terug schreeuwen. TIETUH...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
Jemig, dat wordt morgen weer echt terreur.. nasty kan niets, dus die gaat vanuit bed zitten schreeuwen...
Ze heeft al een megafoon besteld vorige week.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
Jemig, dat wordt morgen weer echt terreur.. nasty kan niets, dus die gaat vanuit bed zitten schreeuwen...
Gezelligquote:
BIER danquote:
Gaat niet door, heeft Huub eerder ook al gedaan....quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze heeft al een megafoon besteld vorige week.![]()
jaap heeft dat nog wat kracht bijgezetquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef product het volgende:
Natasia zal wel een nog grotere bek krijgen als die tieten groter zijn. Ze was nu al zo vol van zichzelf, denkt de hele tijd dat iedereen op haar 'fine black ass' loopt te geilen![]()
Heeft huppeltje ook nieuwe tieten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gaat niet door, heeft Huub eerder ook al gedaan....
Ze zal wel iets zeggen in de trant van: ze zijn weer precies zoals ik ze had voordat mijn kindjes geboren warenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef product het volgende:
Natasia zal wel een nog grotere bek krijgen als die tieten groter zijn. Ze was nu al zo vol van zichzelf, denkt de hele tijd dat iedereen op haar 'fine black ass' loopt te geilen![]()
ALs ze slim zijn, trappen ze Natasia meteen weg...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef product het volgende:
hoezo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
jaap heeft dat nog wat kracht bijgezet
Als het je niet bevalt, dan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
FDW .... kan je alsjeblieftdie lelijke avatar wijzigen.
Ik maak er wel eentje voor je van Huubjegoed plan?
![]()
Jah man, VET GESCRIPT HIEROW!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:38 schreef nibbieworld het volgende:
Brain naar Natas??? Heeft Huub opdracht van de Febo gehad? Dit riekt naar een script!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef SiRojK het volgende:
Brian heeft zijn speeltje gevonden.. Een 'bermmaaier'
Soort van beertender maar dan voor grasquote:
ohkee, ik had het kunnen weten ook.quote:
welke info... Ook al zou NL alles vertellen, Brian kan er verder geen kont mee....quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef STAP01 het volgende:
Schandalig dat Brain met Nathanael op deze manier informatie kan uitwisselen! Gezellig bij Tas op ziekenbezoek MY ASS!!!
Hij weet dan wel dat bijvoorbeeld de ruzietjes tussen Huub en Eric nep zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
welke info... Ook al zou NL alles vertellen, Brian kan er verder geen kont mee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |