Ik vind eigenlijk dat er wat meer interactie moet zijn met het kijkend publiek...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef SiRojK het volgende:
Lieke met haar
'ik wil jou even spreken'
'ik wil graag even een gesprekje hebben'
'ik ga hem nog wel even aanspreken'
'ik ga er nog wel even wat van zeggen'![]()
![]()
Ach nou ja, het zal wel een vorm van male bonding zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ze zitten wel allebei nog steeds te zeuren hoor. Ik heb nu al tig keer gehoord dat Huub echt boos was en Eric een achterliggende gedachte had en hij er echt voor had gezorgd dat hij Huub zou opvangen. Ze willen gewoon allebei het laatste woord.
precies, stemmen mag dan ook voor/tegen amanda en nasty!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er wat meer interactie moet zijn met het kijkend publiek...
Ik vind dat we moeten kunnen stemmen om Lieke haar mond voor een week af te plakken als we dat zouden willen...
Ze zijn achter dommer dan een josti, maar zo achterlijk en wanhopig?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef fredfik het volgende:
en toch heb ik nog steeds z,n donker bruin vermoede dat nl blijft
Natasia beet huub zomaar aggressief in z'n neus, en er wordt niets aan gedaan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze zijn achter dommer dan een josti, maar zo achterlijk en wanhopig?![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon terug schreeuwen. TIETUH...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
Jemig, dat wordt morgen weer echt terreur.. nasty kan niets, dus die gaat vanuit bed zitten schreeuwen...
Ze heeft al een megafoon besteld vorige week.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
Jemig, dat wordt morgen weer echt terreur.. nasty kan niets, dus die gaat vanuit bed zitten schreeuwen...
Gezelligquote:
BIER danquote:
Gaat niet door, heeft Huub eerder ook al gedaan....quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze heeft al een megafoon besteld vorige week.![]()
jaap heeft dat nog wat kracht bijgezetquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef product het volgende:
Natasia zal wel een nog grotere bek krijgen als die tieten groter zijn. Ze was nu al zo vol van zichzelf, denkt de hele tijd dat iedereen op haar 'fine black ass' loopt te geilen![]()
Heeft huppeltje ook nieuwe tieten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gaat niet door, heeft Huub eerder ook al gedaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |