Niks natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, hoe is dat afgelopen met dat bijten van Natasia in Huub z'n neus?
en wel door de pope himself uiteraardquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef FdW het volgende:
Die tutler zou het goed doen in de zwitserse garde van de paus. ( na eerst als koorknaap te zijn ingewijd natuurlijk )![]()
De febo kan ook via de PC 'chatten'quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Donnie29 het volgende:
Er ging net een stream op Jaap achter zn pc, hij zat te lachen in zn uppie, die stream was na 2 seconden weer weg. Maar misschien zit ie inmiddels achter..
Priesters en soortgenoten krijgen hun opleiding toch op een inseminarie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef FdW het volgende:
Die tutler zou het goed doen in de zwitserse garde van de paus. ( na eerst als koorknaap te zijn ingewijd natuurlijk )![]()
Echt lijkt me. maar een overdreven reactie...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Day het volgende:
Even heel snel (kan even niet streamen nu). Die ruzie tussen Eric en Huub, nep of echt?
Echt, maar wordt momenteel bijgelegd (komt wel weer goed)quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Day het volgende:
Even heel snel (kan even niet streamen nu). Die ruzie tussen Eric en Huub, nep of echt?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef fredfik het volgende:
en toch heb ik nog steeds z,n donker bruin vermoede dat nl blijft
Geloof het welquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Priesters en soortgenoten krijgen hun opleiding toch op een inseminarie?
Gaat hij dan direct weer mer Brian terug komen ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef fredfik het volgende:
echt(?), omdat eric naast lieke zat aan tafel, waar hij wou zitten. en toen haalde eric de stoel onder huubs reet vandaan, waarna huub eric's post in het water en eten over eric gooidequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Day het volgende:
Het begonn met 90% nep en 10% persoonlijk tintje. Later vertrouwde ik Eric niet meer helemaal. Hij leeft zich iets veel in in zijn rol.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Day het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er wat meer interactie moet zijn met het kijkend publiek...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef SiRojK het volgende:
Lieke met haar
'ik wil jou even spreken'
'ik wil graag even een gesprekje hebben'
'ik ga hem nog wel even aanspreken'
'ik ga er nog wel even wat van zeggen'![]()
![]()
Ach nou ja, het zal wel een vorm van male bonding zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ze zitten wel allebei nog steeds te zeuren hoor. Ik heb nu al tig keer gehoord dat Huub echt boos was en Eric een achterliggende gedachte had en hij er echt voor had gezorgd dat hij Huub zou opvangen. Ze willen gewoon allebei het laatste woord.
precies, stemmen mag dan ook voor/tegen amanda en nasty!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er wat meer interactie moet zijn met het kijkend publiek...
Ik vind dat we moeten kunnen stemmen om Lieke haar mond voor een week af te plakken als we dat zouden willen...
Ze zijn achter dommer dan een josti, maar zo achterlijk en wanhopig?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef fredfik het volgende:
Natasia beet huub zomaar aggressief in z'n neus, en er wordt niets aan gedaan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze zijn achter dommer dan een josti, maar zo achterlijk en wanhopig?![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon terug schreeuwen. TIETUH...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
Jemig, dat wordt morgen weer echt terreur.. nasty kan niets, dus die gaat vanuit bed zitten schreeuwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |