Ze heeft al een megafoon besteld vorige week.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
Jemig, dat wordt morgen weer echt terreur.. nasty kan niets, dus die gaat vanuit bed zitten schreeuwen...
Gezelligquote:
BIER danquote:
Gaat niet door, heeft Huub eerder ook al gedaan....quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze heeft al een megafoon besteld vorige week.![]()
jaap heeft dat nog wat kracht bijgezetquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef product het volgende:
Natasia zal wel een nog grotere bek krijgen als die tieten groter zijn. Ze was nu al zo vol van zichzelf, denkt de hele tijd dat iedereen op haar 'fine black ass' loopt te geilen![]()
Heeft huppeltje ook nieuwe tieten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gaat niet door, heeft Huub eerder ook al gedaan....
Ze zal wel iets zeggen in de trant van: ze zijn weer precies zoals ik ze had voordat mijn kindjes geboren warenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef product het volgende:
Natasia zal wel een nog grotere bek krijgen als die tieten groter zijn. Ze was nu al zo vol van zichzelf, denkt de hele tijd dat iedereen op haar 'fine black ass' loopt te geilen![]()
ALs ze slim zijn, trappen ze Natasia meteen weg...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef product het volgende:
hoezo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
jaap heeft dat nog wat kracht bijgezet
Als het je niet bevalt, dan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
FDW .... kan je alsjeblieftdie lelijke avatar wijzigen.
Ik maak er wel eentje voor je van Huubjegoed plan?
![]()
Jah man, VET GESCRIPT HIEROW!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:38 schreef nibbieworld het volgende:
Brain naar Natas??? Heeft Huub opdracht van de Febo gehad? Dit riekt naar een script!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef SiRojK het volgende:
Brian heeft zijn speeltje gevonden.. Een 'bermmaaier'
Soort van beertender maar dan voor grasquote:
ohkee, ik had het kunnen weten ook.quote:
welke info... Ook al zou NL alles vertellen, Brian kan er verder geen kont mee....quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef STAP01 het volgende:
Schandalig dat Brain met Nathanael op deze manier informatie kan uitwisselen! Gezellig bij Tas op ziekenbezoek MY ASS!!!
Hij weet dan wel dat bijvoorbeeld de ruzietjes tussen Huub en Eric nep zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
welke info... Ook al zou NL alles vertellen, Brian kan er verder geen kont mee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |