Lieke vindt het zo lekker de redelijke uit te hangen. Ze kan niet vaak genoeg zeggen wat ze ziet en wat ze redelijk vindt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef Marrije het volgende:
Lieke: laat me nou ff uitpraten
Huub: kom dan ook met iets zinnigs
![]()
Die dude kon zo mooi uit zijn pan gaan, ik mis die tranen de laatste tijdquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahhaa, de streamkoning zelf mist hem![]()
Nee hoor jij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:26 schreef riri het volgende:
en? heb je er problemen mee?
Ik heb het akkefietje gemist maar ik vind Huub echt weer op zijn Huubs reageren. Wat Lieke zegt, dat ego van Huub. . .quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke vindt het zo lekker de redelijke uit te hangen. Ze kan niet vaak genoeg zeggen wat ze ziet en wat ze redelijk vindt.
Ja, staat buiten kijf dat Huub als een opgeblazen kikker bezig is. Maar Lieke wentelt zich ook in gelijkhebberigheidquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het akkefietje gemist maar ik vind Huub echt weer op zijn Huubs reageren. Wat Lieke zegt, dat ego van Huub. . .
Alleen maar beter, het wordt tijd voor wat actiequote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, staat buiten kijf dat Huub als een opgeblazen kikker bezig is. Maar Lieke wentelt zich ook in gelijkhebberigheid![]()
En toch trek ik Lieke nu net ff beter dan Huub. Maar eigenlijk moet ze zich er niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, staat buiten kijf dat Huub als een opgeblazen kikker bezig is. Maar Lieke wentelt zich ook in gelijkhebberigheid![]()
Maar hou ook de grote lijn in de gaten. Huub ligt er zo uit als ze zich blijvend tegen hem keren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Alleen maar beter, het wordt tijd voor wat actie![]()
Lieke blijft gewoon een dom sletje. Dat was in het begin al zo, en nu helemaal...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke vindt het zo lekker de redelijke uit te hangen. Ze kan niet vaak genoeg zeggen wat ze ziet en wat ze redelijk vindt.
dat tijdperk is voorbij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:25 schreef Sonique het volgende:
* Sonique hoopt echt dat NL gaat blijven.... Een beetje niveau is niet mis nu in die hoerenkeet!
Ik denk dat hij Eric laat vallen en Jaap als back-up wil.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hou ook de grote lijn in de gaten. Huub ligt er zo uit als ze zich blijvend tegen hem keren.
NL blijft gewoon een heel eng mannetje....quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
dat tijdperk is voorbij.
NL was niet leuk in schreeuwpartijen, en dat is nu favoriet bij de redactie (zie Palma en Lieke)
Ik vond het ook een griezel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
NL blijft gewoon een heel eng mannetje....
en? heb je er problemen mee?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wilde hij, maar Lieke wilde eerst pratenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Waarom neemt eric nu zo'n passieve houding aan en loopt ie niet gewoon naar de game room?
Hmm, maar toch... Waarom komt nu net NL iemand ophalen om naar Natasia te gaan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
dat tijdperk is voorbij.
NL was niet leuk in schreeuwpartijen, en dat is nu favoriet bij de redactie (zie Palma en Lieke)
met de komst van Sataniel begon de teloorgang qua niveauquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:25 schreef Sonique het volgende:
* Sonique hoopt echt dat NL gaat blijven.... Een beetje niveau is niet mis nu in die hoerenkeet!
Ik trek dat ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar als dat ff duurt dan denk je toch dag Lieke ik regel het nu zelf wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:32 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat wilde hij, maar Lieke wilde eerst praten
Ik keek meer streams toen dat enge mannetje er nog in zat...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan Amanda's stemmetje erbij. Het is zo duidelijk dat ze Mitch een schatje vindtquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hebben ze in de Bergmankliniek bij Dr. Laban ook live streams? Dan kan mofo-kutgezicht nu toch nog para worden op afstand.
[afbeelding]
btw, het zou niet verkeerd zijn als ze de para-brodda ook eens zo onder handen nam...
Exact. Dat is dat heilige gelijkhebberige dat zo fijn is om erin te wrijven juist als iemand over de rooie is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik trek dat ook niet.
Ze is niet eens onderdeel van het conflict, waarom zit ze dan zo agressief haar mening op te dringen?
Ze zei dat ze er ook mee te maken heeft omdat ze bewoner is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik trek dat ook niet.
Ze is niet eens onderdeel van het conflict, waarom zit ze dan zo agressief haar mening op te dringen?
Ik vind het jammer dat het Huub-Nel pact niet doorging omdat ze ruzie kregen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
nouwww stoken konden ze allebei goed hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
NL leek op het laatst een ambtenaartje. Elke morgen ging die met een stapel papieren naar kantoor en daar kwam die om 17.00 uur uit en dan zoop die zich een stuk in de kraag en ging die vals doen.
Naar arrogant mannetje! Heel anders dan Nicolaas.
Je hebt een prachtige spelling voor een krachtterm.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
gotfur, wil ik net naar Amanda gaan luisteren, hoor ik weer Lieke krijsen
Contract.... 8* geloof ik moeten ze nog dingen doen....quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hmm, maar toch... Waarom komt nu net NL iemand ophalen om naar Natasia te gaan...
Waarom moet NL weer even in beeld? (en bovendien even plaatjes draaien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |