Ach, NL stond op 1 bij mij, en Huub op twee... De rest is beeldvulling wat mij betreft... De neon lichtreclame voor DGK...quote:
Omdat die retarded onbekwame scripteasers achter een hopeloos stelletje richting WW rennende lemmingen zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hmm, maar toch... Waarom komt nu net NL iemand ophalen om naar Natasia te gaan...
Waarom moet NL weer even in beeld? (en bovendien even plaatjes draaien)
En Huub niet dan? Waarom alleen maar Lieke aanvallen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
gotfur, wil ik net naar Amanda gaan luisteren, hoor ik weer Lieke krijsen
Momenteel zijn Jaap en Huub de trekkers wat mij betreft. Maar de laatste wordt steeds minder sinds zijn liefje er ook in zit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, NL stond op 1 bij mij, en Huub op twee... De rest is beeldvulling wat mij betreft... De neon lichtreclame voor DGK...
Slechte PA trouwnes wat dat betreft...![]()
Ik schakel naar Amanda, en hoor Liekes stem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:37 schreef My_ het volgende:
[..]
En Huub niet dan? Waarom alleen maar Lieke aanvallen?
absoluut...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het Huub-Nel pact niet doorging omdat ze ruzie kregen.
Had graag gezien wat er uit kwam.
als ik nathaniel zie dan denk ik ook eng...........en ik ben niet het grote publiek ik ben gewoon ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
absoluut...
Maar ik denk dat dat te hoog gegrepen was voor het kijkend publiek...
Die snapte er niets van....
Die komen niet verder dat 'eng' ;-)
Haar (sorry beetje laat)quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij in 3 zinnen uitleggen waar Eric en Lieke het over hebben?
Ik kan het niet aanhoren.
* Sonique Kijkt naar ericahysterica's Avatar....quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als ik nathaniel zie dan denk ik ook eng...........en ik ben niet het grote publiek ik ben gewoon ik
gelukkig is ze zijn moeder niet. Huub zijn moeder laat haar kinderen op hun bek gaan en zo werkt het denk ik ook. En zeker met mensen zoals huub dus lieke moet kappen met dat gezeikquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
ik vind lieke juist lief.
Ze is echt bezorgd om Huub.
En springt er ook heel vaak tussen.
Is zeker link, stoel wegtrekken. Wat ik begrijp heeft Eric zijn excuus al aangeboden of wilde dat doen maar wilde Huub niet luisteren? Aan de andere kant begreep ik weer dat Huub wilde praten met Eric maar hij niet met Huub.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:38 schreef Desii het volgende:
Syl. zou der eigen der helemaal niet mee bemoeit hebben... Lieke praat met alle winden mee.. en gooit het op redelijkheid.
Ik vind Eric veel fouter in deze dan Huub.... iemand z'n stoel wegrekken is link.
Dat Huub daarna veels te driftig reageert is zeker waar!!
Maar een excuses van Eric ri. Huub is wel op zijn plaats
ja en........?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique Kijkt naarericahysterica's Avatar....![]()
Kijk ik nooit. Die werken volgens een script.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:41 schreef FdW het volgende:
Zijn ''gewone'' soaps op TV nog erger dan dit?
Ow......en?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, niet verder als 'eng' ;-)
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
gelukkig is ze zijn moeder niet. Huub zijn moeder laat haar kinderen op hun bek gaan en zo werkt het denk ik ook. En zeker met mensen zoals huub dus lieke moet kappen met dat gezeik
Whateverquote:
Een moeder is wat anders dan een vriendin.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gelukkig is ze zijn moeder niet. Huub zijn moeder laat haar kinderen op hun bek gaan en zo werkt het denk ik ook. En zeker met mensen zoals huub dus lieke moet kappen met dat gezeik
sinds wanneer zijn vriendinnen beschermengelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een moeder is wat anders dan een vriendin.
Lieke is echt bang dat hij gaat slaan.
daarom springt ze er steeds tussen.
En de huubfans willen toch niet dat Huub de villa word uitgesmeten.
Zo is het wel genoeg, toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
okay, niet verder als 'en'.... (zonder g)
Maar laat maar...
(iets met kudde dier enzo)
Ow sterk argument ......quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
okay, niet verder als 'en'.... (zonder g)
Maar laat maar...
(iets met kudde dier enzo)
Sinds ze samen in een spel zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn vriendinnen beschermengelen?
ja is goed mogelijk maar ik denk dat lieke haar eigen agenda heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sinds ze samen in een spel zitten.
En die vriendin wil dat haar vriendje daar ook blijft.
Die tutler nicht??? Mwwwaahuaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |